Má slavná geometrie!

28 2 0
                                    

No to mě podrž... wow. Co to xakru? What? Wow! Tohle byly mé první pocity.. které vám asi moc neřeknou.. takže je potřeba k nim něco přidat.
Místnost byla kruhovitého útvaru (nebo jak se to řekne... prostě nebyl roh místnosti akorát kulatej... a nahoře a.. kurňa! Proč sem tak tupej neznalec geometrie!..asi ptoto že sem pes.) :D A uprostřed místnosti byl obří válec plnej nějaký polo kapaliny polo slizu co byl svítivě modrej...
Pokud je tohle jen sen,( což asi jo protože v našem světě není obvyklé že se vrátky dostanete do laboratoře z nějakýho scifi filmu) tak se nechcu probudit!! Je to hustý.
Koukal sem na válec a stále se k němu pomalu přibližoval.
,,Co tu dělá ten pes okamžitě ho odveďte!!"
Uslyšel sem hlas, jež patřil staršímu pánovy s krysou v ruce jež právě vstoupil dveřmi co byli na druhé strany místnosti. Než jsem se vspamatoval byli u mne ty dva týpci ze kterejma sem přišel.
Ihned sem se dal na bezhlavý útěk.
Rozběhl sem se podél zdi a utíkal a utíkal.
(A jelikož, jak už jsem řekl tak mi geometrije nejde takže sem jak debil se štěkotem oběhl místnost dokola k těm mužům kterým sem utíkal přímo pod nohy.)
Xsakru! Řekl sem když mě chytl jeden z nich pod krkem.
XAKRŮ! Vyšlo ze mě když mě hodili do klece.
No... a teď sem jedna z pokusných krys.. no moment sem v kleci s krysama! Jídlo zdarama!

V Těle ČlověkaWhere stories live. Discover now