YuGyeom
,,YuGyeome! BamBame! Hněte prdele jestli chcete někam odvést!" Celým dormem se roznesl hlas našeho nejstaršího.
Dnes jsme měli s Bamiem naplánované hezké odpoledne. A to pouť. Podlouhlé době jsme mohli být spolu. Nemáme na sebe vůbec čas.
A Jackson s Markem se nám nabídli, že nás odvezou. Přeci jen, ještě nemáme ani jeden řidičám a Hyungs to mají při cestě do nákupáku.
,,Už jdu Hyung," ozval jsem se. Nechtěl jsem riskovat, že půjdeme pěšky. Jackson by toho byl schopný.
,,Bamie, pospěš si," s obejmutím jeho hubeného pasu jsem sledoval jak si na svou tvář nanáší make-up. Nechápal jsem ho. Je krásný i bez toho.
BamBam
,,Neboj se Gyeomie, za chvilku to bude," s tímto jsem si na obličej nanesl poslední vrstvu make-upu. Hned na to jsem jí začal roztírat.
,,Doobře, tak já jdu zatím dolů," YuGyeom mi vtisknul pusu do vlasů.
,,Jojo," odpověděl jsem mu spěšně. Hned na to jsem se naposledy prohlédnul v zrcadle.
,,Skvělé," s těmito slovy jsem se rozešel k hromádce s oblčením, kterou jsem si už předem připravil. Spěšně jsem si na sebe natáhnul černé úzké džíny, černý rolák a nad to mikinu s gepardím vzorem. Boty jsem měl jako vždy se špičkou.
Popadnul jsem ještě mobil a peněženku. Hned na to jsem se rozutekl dolů.
,,Už běžím!"
YuGyeom
,,Konečně, zase ti to trvá," zakroutil nad mým přítelem Jackson hlavou, načež se spolu s Markem rozešel ven.
S uculením jsem si s Bamem propletl prsty, rozloučil se se zbytkem, načež se vydal za Hyungama. By nám ještě ujeli. Znám je moc dobře.
,,Připoutejte se dětská!" Zavřískal Jackson z místa spolusedícího.
,,Dávejte tam na sebe pozor. Žádný alkohol, drogy, cigára, jasný? A pokud budete chtít zlobit, vemte si kondom," pohrozil nám Jackson prstem.
,,Jdeme na pouť ne na žádnou pařbu, blbe," s prohrábnutím svých červených vlasů jsem svou ruku položil na Bama stehno.
BamBam
,,Jakoby jste vy dva kondom používali, že jo," vysmál jsem se Jacksonovi. Ne vážně, nejsme plodný tímto způsobem, my kondom nepotřebujeme.
,,No já nevim, Bame. U tebe člověk nikdy neví, někdy si horší jak holka," oplatil mi to Mark.
,,Hele! Ty máš co říkat, Hyung!" vyprsknul jsem na něj, načež si hlavu položil na mého roztomilého přítelíčka. Teď jsem se vážně naštval.
YuGyeom
,,Holčička se nám urazila~," zasmál se Bamově počítání náš nejstarší.
,,Ty si se při sexu asi neslyšel, co?" Oplatil jsem mu to. A hned jak mu sklaplo.
Palcem jsem jemně kroužil po vnitřní straně Bamova stehna.
,,Teď tě dostal, zlato," rozesmál se Jackson po Markově pravici.
,,A jsi měsíc bez sexu," rychle jsem si zaspal pusu abych se nerozesmál.
ČTEŠ
Don't be afraid | yugbam
FanfictionYuGyeom a BamBam. Mladý pár, který na sebe kvůli vyčerpávajícím aktivitám skupiny nemá moc času, se rozhodne využít svůj den volna pro romantické rande na pouti. Ani jednoho by však ve snu nenapadlo, co všechno se na takové pouti může odehrát. YuGy...