BamBam
,,Jo, chudák," vysíleně jsem se zasmál, načež se na teplé tělo nade mnou více natisknul. Tak příjemně hřál!
Navíc to byl opravdu příjemný pocit. Být naplněn darem jeho lásky.
,,YuGyeom-ah," zavzdychal jsem jeho jméno.
,,Děkuji, že sis se mnou zazlobil a rozptýlil mě," sladce jsem se na něj usmál, načež mu věnoval polibek na jeho rozkošnou tvářičku.
YuGyeom
,,Pro tebe cokoliv," se zahihňaním jsem z jeho těla pomalu vystoupil.
Hned poté jsem se posadil a sledoval ho. Při těhlech chvílí byl opravdu sexy. Sperma, které měl na bříšku a které mu vytýkalo ze zadečku.
Potem orosené čelo a ten jeho úsměv. Šťastný úsměv.
,,Jsem špinavý," zakňučel. Se smíchem jsem se k jeho bříšku sehl a všechnu nečistotu slízal.
BamBam
Začal jsem se smát.
,,YuGyeomie! To lehtá!" Vypísknul jsem.
,,Spíš bych potřeboval kapesník, abych si utřel tohle, protože vevnitř se to jen těžko vyčistí," zasmál jsem se, načež si pomalu sednul. Hned jsem pocítil bodavou bolest.
YuGyeom
,,Jackson-Hyung měl s tím kondomem pravdu," se zachichotáním jsem se natáhl pro své kožené jeansy. Měl jsem v nich kapesníčky.
,,Tady, zlato. Jsi v pohodě?" Sděsil jsem se, když jsem uviděl Bamův obličej skřivený v bolestné grimase.
BamBam
,,Děkuji," usmál jsem se na něj, načež si od něj kapesníčky převzal.
,,Bolí to. Zdá se, že si můj zadeček pořád nemůže zvyknout na tvou velikost. Posmutněl jsem.
YuGyeomie najednou udělal něco překvapivého. Sednul si za mě a začal mi mojí prdelku masírovat.
,,Yu-YuGyeomie?!" Vypísknul jsem s červenými tvářemi.
YuGyeom
,,Chci ti pomoct od té bolesti. Kluci by měli zase kecy, kdyby si si zase nesedl," s úsměvem jsem pokračoval ve své aktivitě.
Svýma očima jsem zakotvil u jeho obličeje. Zrovna se mi tu zbatvoval do červena. Teď vypadal sladce jako jahůdka.
,,Půjdeme se obléknout. Třeba se to rozjede a my budeme moct jet domů," rychle jsem se natáhl pro svůj telefon.
,,Kluci už na nás čekají,"
BamBam
,,D-Dobře," rychle jsem se očistil od spermatu a pomalu se začal zvedat. Teda řeknu vám, Yu mě dneska pořádně sklátil. Opravdu to bolelo! I po jeho důkladné masáži.
Prkeně jsem se začal oblíkat. Nahnul jsem se pro mé oblečení na zemi, což byla asi ta nejhorší možná věc, kterou jsem v mém stavu mohl udělat.
Bolestně jsem zaskučel.
YuGyeom
,,Počkej," se zachichotáním jsem jej objal kolem pasu. Palcem jsem jej začal hladit po bříšku.
,,Pomůžu ti, lásko," pomalu jsembse začal natahovat pro jeho růžové trenky, které jsem mu navlékl. Hned po nich jsem mu navlékl jeho jeansy a poté i rolák.
ČTEŠ
Don't be afraid | yugbam
FanfictionYuGyeom a BamBam. Mladý pár, který na sebe kvůli vyčerpávajícím aktivitám skupiny nemá moc času, se rozhodne využít svůj den volna pro romantické rande na pouti. Ani jednoho by však ve snu nenapadlo, co všechno se na takové pouti může odehrát. YuGy...