Hyomin unni,Boram unni'ye mesaj attı kantinde bekliyorduk Qri,Soyeon ve Boram unni geldiğinde sabah ki sıra kavgasını anlatıyorduk. Qri unni tam bir şey anlatacaktı. Lafını bölen müdür oldu.
Müdür: Çocuklar biliyorum bu ani karar oldu ama size hazırlık gelin bu okula demiştim 3 gün sonra sizden sahne almanızı istiyorum sm ve ceo'un başkanları sizin şarkılarınıza bakcak ceo kız grubuplarından birisini,sm erkek gruplarından birisini seçecek herkez umarım hazırlıklısınızdır. Deyip gitti. Unnilerle birlikte bakışıp beraber yaptığımız 'cry cry' parçasıyla sahneye çıkcağımıza kararlaştırdık. 3 gün boyunca okul yoktu bu ani karar beni bile şaşırtmıştı. Unnilerle birlikte tuttuğumuz yani şuan yaşadığımız villanın dans odasındayız. Dans hocamızla beraber ve bize sahnede yardım edicek arkadaşlar vardı.
2 gün sonra:
Bugün son Dansımızı çalışcaktık yarında sahnede ilk günden sahneye çıkmak mutluluk verici.Şuan dans hocamız bizi dans ederken çekiyor,
Bugün dansı 11 defa tekrarladıktan belim kopuyordu yemek yedikten sonra erkenden yattık.
1 gün sonra
Bugün T-ara'dan herkez erken kalktı ben ve Eunjung unni bile. Okula geldiğimizde herkez heyecanlı bir sürü kişi çıkmıştı sıra kavgasına girdiğimiz çocuk myungsoo oda 'INFINITE'diye grupla çıkacaktı.
Gerçekten büyüleyici bir şarkı diye düşünürken bizim sıramızın geldiğini söylediler. Şarkıyı söylerken sanki yıllardır çıkıyor gibi hissettim. Seyircilerin alkışları kalbimi yerinden çıkartıcsktı az kalsın.
Bu bölüm kısa yazdığımı biliyorum ama diğer bölüm Myungsoo'dan devam etcem. Umarım hikayemi beyenirsiniz...Sizi seviyorum♡♡