M-am trezit, era ora 7 dimineata, m-am dat jos din pat incercand sa nu fac mare zgomot, ducandu-ma la bucatarie mi-am facut micul dejun o cana de ceai de padure cu un gust delicios si niste frigarui din banane si mere daca tot eram in ,,sezon" sa zic asa. Am mancat, trecusera deja 15 minute, ceaiul era deja facut de-cu-seara la fel ca hainele pe care le voi purta si in aceasta zi de scoala, m-am dus sa ma imbrac, m-am spalat pe dinti, m-am pieptanat si m-am dus afara. Luca ma astepta, chiar daca e mai mic decat mn suntem in aceeasi clasa.
L: Pregatita si pentru aceasta zi de scoala?
Eu: Desigur, cum sa nu?!
L: Perfect, ai zambetul tau de fiecare zi pe buze... Deci suntem gata sa mergem :))) .
Eu: Dap, haide.Am mers la scoala dupa 20 de minute de mers am ajuns, cum orele incepeau la ora 9 fix am zis sa mergem la biblioteca, aveam un proiect de facut si nu voiam sa fie gata in ultimul moment.
Dupa 25 de minute proiectul era gata.Eu: Acum ar trebui sa mergem in clasa, cree ca a venit toara lumea.
L: Bine, sa mergem.
La intrarea in clasa am fost intampinati de Ciera si tarfele, adica, scuze, prietenele ei.
C: Uite cine vine, domnisoara bibliotecara alaturi de prietenul ei sau mai bine zis iubitul ei bolovan. HAHAHAHAHA!!!!!!!!!
L: Uite, noi doar am vrea sa intram in clasa....
C: Stii ce? Tu copilasule intra in clasa si lasa cacaturile astea de dulcegarii, clar? intreruptandu-l, Luca se duce in clasa, il urmez. WOAWOAWOA, nu iti e clar? TU nu pleci nicaieri, da?
Eu: Cine zice?
C: Le moa.
Eu: Aha.
C: Ce ai spus? AHA? Lasa s-a vezi ce aha vei primi.
Eu: AHA. Smecher.
C: Atunci ia de aici. mi-a daramat cartile din maini
Eu: Stii ce?
C: Ce?
Eu: Ia mai du-te tu sa s**i p**a de curva ce esti.
?: UUUUUUUUUUUUUUU, razboooooooooooi.
?: Moamaaaaaaaaa, ce reeeeeeeeeeeeeeeeekt ia dat.
C: Poftim? Fetelor ocupati-va de ea.
Eu: Oooo, usor dragele mele *m-am apropiat de Ciera*, draga, eu am vorbit ca TU sa ma iei la bataie daca vrei, nu iti mai pune prietenele ca nu te va ajuta la nimic, defapt, eu cred ca saracele sunt platite pentru a sta cu tine, daca ai atata curaj si tupeu pe cum zici, ia-ma pe mine la bataie, iti e clar, papusa?
C: Perfect, daca asta vrei, asa sa fie *dandu-si geaca de piele jos*. ne-am luat la bataie, am facut-o mar.
C:IUBIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII, ia-o la bataie, nu vezi ce mi-a facut, de ce stai ca prostul si te uiti?!
M: Bine........ Haide fa, i-ati lucrurile de jos si mars afara, avem ceva de discutat.
Eu: Bine.. se vedea ca nu o place, m-ai ales, cine ar sta cu o scorpie ca asta?Mi-am luat lucrurile, am iesit afara iar Max a inceput sa imi vorbeasca, mirosea atat de bine, parfumul lui era superb, se numea ,,King of Ladies", rege sau nu, parfumul ala chiar atragea fetele la el.... mmmmmmmmm, ce mirooooooos, doamne.
M: Asculta, cred ca ma stii sunt Max, iubitul Cierei.
Eu: Stiu asta.....
M: Asculta nu vreau sa iti fac vreun rau, doar ca vreau iti spun povestea adevarata a acestei clase, toata lumea se comporta urat cu tine deoarece totul este un plan pentru a o demasca intocmai pe Ciera, in aceasta misiune eu chiar a trebuit sa fac si dragoste cu ea, tipa este profesionista, si la faza in care i-ai zis curva...... ei bine aveai dreptate, de ce crezi ca a ramas repetenta de 2 ori intr-a opta? Deoarece in acei 2 ani ea ramasese gravida de 2 ori, parintii ei nu stiu nimic despre asta, sunt plecati in America sa lucreze, sunt niste mari avocati acolo.
Eu: Am inteles.... Dar de ce te-ai culcat cu ea?
M: Pentru informatii pretioase.
Eu: Acelea fiind?
M: O sa iti zic eu o data si o data. Dar acum mai avem un plan,dar asta se bazeaza pe viitor daca planul de acum va merge bine. Ai inteles?
Eu: Da, mi-l poti zice?
M: Desigur, deoarece vei fi si TU baga-ta in plan. Ok, peste cateva zile eu voi face 17 ani, iar peste un an 18 voi invita toata clasa , tu te vei distra si cand ajungem la momentul de striptis fetele care sunt in acest plan si vor se vor dezbraca si vor ramane intr-o lenjerie intima sexy, si tu vei purta una, pentru a o face invidoasa pana va pleca.
Eu: Dar cum o vom face sa plece?
M: Toate fetele imi vor face mie striptis dupa ,,ultima" care fiind Ciera va face si ea striptis zicandu-i de momentul striptis ,,prietenele" ei care sunt si ele din plan ii vor zice asta ca cica le lasa-m pe astea in urma si dupa pe ea ultima, baietii vor incepe cu lucruri gen ,,Buuuuu,nu esti buna de nimic" si te bagi tu cu un costum si mai sexy decat al ei si baietii vor incepe ,,uuuuu" ,,tare" si din astea iar eu ma voi ridica in picioare si imi voi da si eu incet pantalonii jos pana voi ramane in chiloti, vezi ca chilotii tai ar trebui sa fie tanga, ai inteles?
Eu: Da, am priceput .
M: Perfect.
Se sunase, am plecat in clasa, aveam ora de biologie, noi disecand broaste alaturi de Luca cand Ciera....------------------------------------------------------Hey, se pare ca domnul suspans ne invaluie, imi pare rau daca sunt greseli gramaticale daaaaaaaaaar, bine atunci, daca v-a placut nu uitati s-a apasati butonul de like, ok, va pup, bye! ♥
Se pare ca acum si cu acest text sunt 986 de cuvinte nu pot sa cred, doamne...
CITEȘTI
Viata in Alb si Negru
RomanceHey, va rog mult treceti si pe la povestirea mea ,, Jurnalul Unei Baietoaice", thx