Havalar iyice soğumuş, ben Zayn'e daha çok ısınmıştım.
Zaman geçtikçe sevgimin arttığı Zayn ve her gün yaptığım stalklar ile yorgun düşmüş bir ben.
Karşımda Zayn'in gülümsediği postere bakarken posterimin kenarının yırtıldığını görünce biraz olayı sindirmeye çalıştım. Hadi canım. Yırtılmamıştır dimi? Dur bi daha bakayım. Ya, cidden yırtılmış! O. Benim. En. Sevdiğim. Poster.!
Bu sizin de başınıza gelmiştir elbet. Evlat acısı ya. Ayak serçe parmağını masanın kenarı vurmuş gibi. Tam koltuğa uzanmış rahatını bulmuşken televizyon kumandasının uzakta olduğunu farkettiğinde hissettiğin his gibi. Silgini yarım saat arayıp bulamadığına sinirlenirken elinde olduğunu anladığın an gibi..Ben bu olaya efkarlanırken annem odaya daldı. Şaşırdım. Çünkü her zaman bana 'Nerede olursan ol, kimin odasına gireceksen gir kapıyı mutlaka çal.' derdi. Önemli bir şey olduğu belliydi.
"Anne ne oldu? N'olur kötü bir haber verme. Daha demin posterimin yırtıldığını gördüm." diyip yavru köpek bakışı yaptım.Annemin suratında bir sırıtma belirdi. "Seni One Direction konserine göndereceğiz, eğer istersen tabii. İyi veya kötü haber olup olmadığını kendin belirle." dediğinde dondum kalım. Bu kadar çabuk onu göreceğime hazır degildim. Uzun uzun planlar kurmaya başlamıştım ama daha bitmediki! Şuan habere sevinsem mi üzülsem mi bilemiyorum ama tabiki de gideceğim!!. Anneme bakıp sırıttım. "HANİ BİLETİM? KONSER NE ZAMAN? BEN NE GİYECEĞİM? ZAYN'E NE GÖTÜREYİM? BİLETİM V.I.P Mİ? ONA SARILIRKEN ALIP EVE Mİ GETİRSEM? EVDE SAKLAR MIYIZ? BENİ SEVER Mİ? "diye sorular sorarken annem durdurdu beni.
"April tatlım sakin ol. Biletin sahnenin en önünden. M&G ve V.I.P. Konser üç hafta sonra. Yılbaşından bir kaç gün önce. Plan kurmak için dolu dolu üç haftan var. Şimdi sakince mutfağa gel ve akşam yemeğimizi yiyelim." Sakin gibi görünmeye çalışsamda olmuyordu. Kolay değil; 1D konserine gideceksin ve sevdiğin adama sarılacaksın. Sırıta sırıta mutfağa gittim. Babam sandalyeye yayılmış bana bakıp gülüyor. Bi hayırdır bakışı attım. "Konserde neler yapacağını planlıyorsun sanırım. Yüzün şekilden şekle giriyor. Hangi planları kurdun bakayım. Bizi de dahil edecek misin? Bak ben kaçırabilirim." Diyip göz kırptı babam. Şaştım. "Aklımdan geçenleri nasıl olurda bilebirsin?? Ama baba kaçırma planları üzerinde biraz yoğunlaşmam lazım. Kolay değil. Ha bir de sahneye doğru elimi uzatınca sizin beni kaldırıp sahneye uzatmanız lazım. Zayn'in önünde olmam lazım benim yaa. Siz konsere gelecek misiniz? "
"Hayır. Birazcık rahat davran diye sadece sen gidiyorsun konsere."
İçimden amuda kalkmış dans ederken dıştan üzülmüş suratımla babama sarıldım..°°°°°°°°°°°°°°°°
Odama geçmiş bilgisayardan konserin yapılacağı sahnenin görüntülerine bakacaktım. Ama daha paylaşılmamıştı. Haftaya paylaşılır umuduyla internetten çılgın fikirler aramaya başladım.
En önde olsam bile sürekli fark edilmem lazım ama değil mi? Kimi gelinlik giymiş gelmiş, kimi tavuk kıyafeti giymiş gelmiş, kimi sahneye muz fırlatmış. Ben ise elimde uçan balonlarla durmayı düşünüyordum.. Acaba gelinlik giyip kafama tavuk kostümünün başını geçirip elimde balon mu tutsam?Zayn'in daha beni tanımadan tiksinmesini istemem.
Arkada bizimkilerin LWWY çalarken farkında olmadan ayağım ile ritim tutuyormuşum. Kalbimde aynı ritim ile atıyor kesin.
Düşünmekten yorulmuş yatağımda uzanırken kendi kendime bu planların gereksiz olduğunu söyleyip anı yaşamaya karar verdim. Mantıklı değil mi? Oraya gidip elbet onu göreceğim ve o bana bakarsa ona öpücük atarım.. ;) Bu haberi Liz'e söylediğimde bana 'inan mıyorum!! Sen ciddi misin?' Gibi tepkiler verdikten sonra 'Annemler de bana bilet almış. Bende konsere geeliiiyooruuum' diye bağırdıktan sonra onun verdiği tepkileri bende ona verdim. En yakın arkadaşın ile konsere gidiyorsun. Cümle bile güzel ya.Aslında pankart mı yaptırsam? 'Sabah erkenden uyanıp seni seviyorum.' diye. Bu düşünceyi telefonuma not edip yatağıma uzandım. Her gece uyumadan önce yaptığım gibi yastığımın altındaki Zayn'in resmini öpüp onunla olan rüyalarıma gidiyordum. Zayn'i ilk gördüğümde çıkarttığım resimdi bu. Kot ceketli, kısık ela gözleriyle dişlerini bana bahşetmiş bir şekilde gülerken ki resmiydi. Hâla saklıyorum..
Şimdi hayal kurup uykuya dalma vaktiydi. Daha hiç kahkasını canlı duyamadığımdan rüyamda duymayı diliyorum hep. Ona sımsıkı sarılıp kokusunu içime çekmeyi diliyorum. Bilmediğim kokusunu özlüyorum.. Dibinde, güneşte açık kahve olan gözlerine bakıp bakıp hayaller kurmayı diliyorum.
Aslında ona konserde bal hediye edebilirim. Yanında küçük bir not ile.. 'Balın en koyu tonunu aradım ama bulamadım. O renk o gözlere ait. O renk o gözlere özel. Sende bana özelsin..' yazabilirim veya 'Senin gözlerine balın en koyu tonu diyorum. Bal sensin tonu ise gözlerin.' En altında da 'Bu bala baktıkça beni hatırla. Muazzam gözlerinin benim için ne kadar vazgeçilmez ve bayılası olduğunu hatırla Ela Gözlüm..' yazarsam hiç fena olmaz ha?
Bu işi yarın sakin kafayla romantik yanımla iş birliği içinde düşünerek halledebilirim.
Ben hâlâ uykuya dalacaktım ama Zayn'li hayallere dalmışım..
Herkese merhabalaar! Son kısımlar daha güzeldi ama telefon kapanınca silinmiş :( kaydedilmiştir umuduyla telefonu açtığımda yazdıklarımın olmadığını görünce şok oldum. Geciktirdiğim için sorrryyy. Geçiş bölümü nitelinde bir bölüm oldu. Bundan sonra hareketlenecek bölümleer ^_^
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Ela Gözlüm |Z.M|
FanfictionBir internet sayfasında dolaşırken rastladım Asi Adamıma. O günden sonra hayatımın merkezi, herşeyim oldu. İşte burada da ona ait hislerim, neler yaptığım yaşamıma tanık olacaksınız! Birine hiç deliler gibi aşık oldun mu? Veya sevdiğin kişinin sende...