3

29 5 0
                                    

,,Mária, priprav izbu pre nového chlapca."
,,Áno pani domu." ,,Pre malého?"

Deti v Grove House sa delia na malých, stredných a čakajúcich.
Malý - deti od 0 až 6 rokov
Stredný - deti od 7 až 12 rokov
Čakajúci - deti od 13 až 15

Čakajúca, to som ja, som pripravená pracovať pre ľudí ako slúžka. V Grove House nás učia šiť, variť, piecť, upratovať, starať sa o ľudí kt. potrebujú 24 hodinovú starostlivosť.......Ešte nikdy som nebola von. Poznám to iba tu. No......vlastne bola som von. Raz, išla som na prax (keď sa to tak dá nazvať) ku starej pani Pišingerovej ktorá má okolo 98 rokov. Má prekrásny dom s letným domčekom a záhradou plnej prekrásnych kvetín. A dom..fúha! Na to že je stará má dobrý vkus. Izby má zariadené do moderného štýlu a v hale má fontánu s kryštálovo čistou vodou. Človek by si myslel že v suteréne budú len staré a nevyužité haraburdy. No pani Pišingerová má dole v suteréne fínsku saunu a telocvičňu s kompletným vybavením. Chcela by som byť slúžka pani Pišingerovej. Nielen preto, že má prekrásne zariadený dom ale to,že chodí cestovať po celom svete a berie so sebou aj svoje slúžky ma fascinuje. Keď si predstavím aké by to bolo cestovať s ňou do Afriky, Ameriky, Kazastanu... je mi až do plaču. Chcela som sa jej spýtať či by mi nemohla ukázať zopár fotiek z dovolenky. Ale klásť otázky mi nadbytoční nesmieme. Je to drzé. Musím sa s tým zmieriť. Som rada,že som mohla spoznať pani Pišingerovú. Na rozlúčku mi darovala krásny, zamatový, ružový a jemnučký denník.

Nie! Pre čakajúceho a už mi neklaď otázky, Mária.

,,Áno pani domu, prepáčte."

Idem cestou z kancelárie pani Miraldovej a v hlave mi výria myšlienky. Ešte nikdy k nám neprišiel žiadny čakajúci nanajvýš taký stredný: napr. Max a ten je tichý ako keby bol chorý...no vlastne ako jediný z nás poznal svojich rodičov a žil s nimi 12 rokov, ani sa mu nečudujem,že je taký. Keď tu prišiel stále len vravel,že sa poňho rodičia vrátia a ,že tu nezostane ani minútu. No čo, je tu už dva roky a rodičia si po neho neprišli a podľa mňa sa ani nepokúšali.

Zrodení pre smrť - 2140Donde viven las historias. Descúbrelo ahora