,,Uh...zase ty ? Tak už to hraju přes dvě hodiny a Foxy nikde..." Už asi po čtvrté na mě vyskočila Chica, asi šestkrát Fredy a pětkrát Bunny. ,,Tak už to vzdávám, nemá to cenu." Zamumlal sem a chtěl vypnout hru. Než sem to ale udělal, šel sem se napít. Byl sem doma sám, pizzu k večeři sem už snědl a na TSku nikdo nebyl. Když sem šel po chladných mramorových schodech do pokoje, přemýšlel sem co budu dělat. Bylo pár minut před půlnocí a já se nudil.
Sedl sem si ke stolu na křeslo a začal si prohlížet obrazovku počítače. Najednou sem si všiml, že na hlavní stránce něco, nebo spíše někdo chybí...byl to Foxy. Nějak sem to neřešil a vypl sem komp. Chvíli sem se rozhlížel po pokoji a pak si lehl na postel, nad kterou byla pověšená nástěnka s Youtubery. Když sem se zadíval na Shopaholic Nicol, uslyšel sem něco jako šramot ve skříni. Okamžite sem se tam podíval, ale nic sem neviděl. ,,Asi jen průvan, to nic není...no super Niki, teď už si povídáš i sám se sebou." Pousmál sem se a zhasl sem lampičku, která osvětlovala pokoj. Zadíval sem se do stropu a pak usnul.Ráno mě probudil takový...divný zvuk. Bylo to něco mezi kňučením a vrčením. Znechuceně sem otevřel oči a rozhlédl sem se po pokoji. Bylo špatně vidět, ale obrysy sem poznával. Nic zvláštního sem neviděl a tak sem se podíval na mobil kolik je. 3:17 ,,Bóže. Ať mi nikdo nezkouší volat před desátou ráno..."řekl sem a hned sem usnul.
V tu noc sem se kvůli těm zvukům vzbudil asi čtyřikrát a celý den sem měl takový nepříjemný pocit, že mě někdo sleduje.
Když bylo asi pět večer, šel sem si dát mraženou pizzu co sem měl ještě od oběda. Už byla na stole a krásné voněla. Chtěl sem si sednout, ale v tu chvíli mi někdo zavolal. Šel sem si do pokoje, abych to mohl zvednout.
••• Foxy •••
Celý den sem nejedl. Pronásledoval sem toho kluka a hledal něco k snědku, a přitom to bylo celou dobu v lednici !
Když sem si byl jistý, že ten hlupák odešel nahoru do nějaké místnosti zvané ,,POKOJ,, šel sem k Pizze. Sice vypadá jinak než u Nás, ale co...vzal sem do ruky kus pizzy a zakousl se přímo do kusu salámu. Najednou sem si uvědomil, že je ticho...až moc. Ohlédl sem se směrem ke schodům a tam sem uviděl kluka s otevřenou pusou, jako by koukal na mimozemšťana...no...nejsem tomu daleko.°°°Nikolas°°°
Když sem sešel ty schody nemohl sem uvěřit vlastním očím. Přede mnou stál Ten Foxy z Té hry !! Je mi jasný, že sem vypadal jak blázen, ale to mi v tu chvíli bylo totálně jedno. Normálně bych vyletěl, kdyby mi někdo jedl MOU večeři, ale tohle bylo jiné. Nevěděl sem, jestli mám křičet strachy, nebo radostí...nebo snad utéct z vlastního bezpečí ? Míchaly se ve me zvláštní pocity a snažil sem se neomdlít. Zároveň sem nevěděl jestli se mi to jen zdá, nebo je fakt přede mnou postava z hororové hry. Vypadal jak z jedničky, takže celkem v poho...celkem
On vlastne vypadal jak pár chodících drátů a vrstva textilu na tom...ale s tou pizzou byl rostomilej.••• Foxy •••
Stáli sme tam a oba na sebe koukali. Uvědomil sem si, že mám pořád v tlamě kus salámové pizzy, tak sem ji vyplivnul a zbytek sem taky položil. Nevěděl sem co mám dělat. Zaútočit ? Utéct ? Schovat se ? Všechno mu říct ? Ne ! Okřikl sem se v hlavě a podíval se na chlapce. Už se na mě nedíval jak na marťana, ale jak na jednorožce, nebo jiné magické stvoření pro princezny ...
,,T-ty si F-f-foxy ?!" Začal koktat..
,,Jo, vadím ti ? Máš na výběr, buď se na mě přestane dívat jak na pako, nebo si z tebe udělám párátko na zuby..." prostě sem to nemohl vydržet.°°°Nikolas°°°
Lekl sem se a nevěděl sem co na to mám říct... ,,No, já se r-radši...to první." Usmál sem se, ale moc to nešlo. Foxy se na mě podíval a usmál se. Po chvilce váhání sem se ale musel zeptat... ,,jak si se sem vlastně dostal, chci říct ž-že...." přerušil mě uprostřed věty. ,,Vpodstatě si mě sem dostal ty. Kdo myslíš, že nechal zaplí počítač ?" Nechápal sem, já, ale to...co... ,,Co to s tím má společného ?" Všiml sem si jak se Foxy rozhlédl. ,,Může za to Mangle." Nechápal sem to, nechodí náhodou právě s ní ? ,,Jak za to může ?"
Ahoj, tohle by bylo pro tuhle část všechno. Doufám, že se vám příběh líbí 😊
Budu ráda za každou vaši reakci, klidně dejte 🌟, nebo napište pěknej komentář ♥
Brzy u dalšího dílu
ČTEŠ
Zpátky Do Hry - FNAF
FanfictionZnáte hru Five night's at Fredy (FNAF) ??? Líbilo by se vám, kdyby jedná z postaviček ožila ? Nick (Nikolas) si že začátku myslel jak je to super, dokud se to tak trochu ... neutrhlo z řetězu. Dokáže Nick dostat zpět do hry něco, co teoreticky ani n...