Mangle, za vsechno může Mangle

107 6 0
                                    

••• Foxy •••
,,To ona je ta, co mě sem poslala !!
Nesnáším ji !! Z celého srdce jí nesnáším !!! Je zlá, podlá, lakomá, drzá...,,  ,,Počkej !!" Okřikl mě ten kluk ,,Mangle ? Ta bílá liška ? Nemáte se rádi ?" Grr, jak si to sakra může myslet ?! ,,Ne, jo...je pravda, že se mi líbila dokud..."sklopila sem oči. ,,Dokud, se nepřidala k tomu prašivému králíkovi."

    °°°Nikolas°°°

Šlo na Foxym vidět že je naštvaný, ale i trochu smutný.
Nechtěl sem už mluvit o Mangle, protože sem viděl, že to Foxyho trápí. ,,No a...jak...jak ses sem vůbec dostal ?" To byla první otázka co mě napadla. ,,Jak říkám, kvůli Ní... naštvala se kvůli Chice." Pozorně sem poslouchal, fakt mě to zajímalo. Ale pak...co ji mohlo naštvat ? ,,Co jí naštvalo ? Co s tím máš společného ty ? Může za to Spring ? A co..." zaskočil mě lišák. ,,Hele, kdyby si mě nechal domluvit řeknu ti to."trochu se pousmál a pokračoval. ,,Springtrap namluvil Mangle, že se mezi nás vtírá Chica a že se mi zase začíná líbit. Mangle si mě začala přivlastňovat, začala Chicu pomlouvat a dělala si z ní srandu. Jednou to Chicu fakt vzalo a já šel za ní, abych jí uklidnil. To ale Mangle hodně naštvalo a domluvila se se Springtrapem aby ...."zamlčel se a podíval se na mě smutným pohledem. ,,Aby v-vymazal její kód. Pak by navždy zmizela, musela by opustit hru. "Snažil sem se právě vstřebat všechno co mi řekl. ,,Hele, ale když chtěli Springtrap a Mangle vymazat Chicu, proč seš tu ty ? Oni ti vymazali kód ?" Lišák se na mě podíval až skoro prosebným pohledem, ale vypadal docela směšně. ,,Springtrap se nemohl dostat do zdrojového kódu a tak, no ...něco jako vynalezl portál. Když sem viděl Mangle naposled, byla jiná. Nebyla to ta Mangle, kterou sem znal...byla jiná, zlá, plná nenávisti. Nevím co ji Springtrap udělal ale nesnáším ho." Začal jsem přemýšlet jak to myslel. Pak sem si uvědomil že přestal mluvit o tom portálu. ,,A ten portál ? Co se stalo s Chicou ?"

••• Foxy •••

Zamyslel sem se co všechno mu mám říct. Mám mu říct o klíči ? Ne- nemůžu mu říct vše.... ,,No, když chtěl Springtrap s Mangle strčit Chicu do portálu, no snažil sem se tomu zabránit. Popral sem se se Springtrapem a nechtěně sem ho strčil do portálu a on mě stáhl s sebou...naš- " zase mi vlezl do řeči, to nesnáším. ,, Počkej, chceš říct že je tady i Springtrap?! Musíme ho zastavit, musíme..." koukal sem se na něj jako bych ho chtěl zabít...to mi de. ,, Promiň, mluv." Divně se na mě usmál. ,,Tak jo..ale už mi neskákej do řeči !!" Protočil očima a kývl. ,,Když sme se dostali sem skrz obrazovku tak mě Springtrap něčím trefil do hlavy, bylo to ve chvíli co si tam nebyl, poslední co si pamatuji bylo, že odešel zase branou do hry. Pak sem omdlel a když sem se chtěl vrátit já byla brána zavřená." Ohlédl sem se po místnosti a uvědomil si, že sem pořád s pizzou v ruce. Rychle sem ji položil na talíř a koukal na toho kluka. ,,Ehm...ty víš jak se jmenuju, ale já nevím jak mám říkat tobě. " Viděl sem že ho to trochu zarazilo, ale hned se choval zase normálně. ,,Nikolas, pro přátele Nick." Podával mi ruku, nevěděl sem proč, tak sem se na něj tázavě podíval. On se najednou začal smát. ,,Tak fajn...proč se směješ ?" Usmál se ,,Víš, nevypadáš tak strašidelně když dáš ty uši dolů a nakloníš hlavu." Zamračil sem se a pak si vzpomněl na Chicu. ,,Musím se vrátit, musím jí pomoc, je ve velkém nebezpečí, musím se VRÁTIT !!" Začal sem trochu panikařit. ,,Musím se prostě vrátit. V té pizzerii je hodně nebezpečných míst kde se jí může něco stát, hlavně když sou tam ti dva. "

°°° Nikolas °°°

Šlo na Foxym vidět, že je trochu rozrušený a panikaří. ,,Klid Foxy, to bude v pořádku. Nic se jí nestane..."sice sem nevěděl 100% jestli je v pohodě, ale nemohl sem mu říct něco ve stylu : neboj, zemře rychle a bez trápení....to by ho asi neuklidnilo.

Ahoj
Omlouvám se, že je tenhle díl tochu kratší, ale neměla sem tolik času. Sem teď pryč a času tolik prostě není.
Budu ráda za každý hlas, nebo komentář 😘 u další části pá pá 🙋

Zpátky Do Hry - FNAFKde žijí příběhy. Začni objevovat