°°° Nikolas °°°
Zavřel sem dveře od pokoje a doufal sem že Foxy nikam nepůjde. Zase zazvonil zvonek. Běžel sem neochotně otevřít segře dveře. ,,No konečně Nikolko. Co ti tak trvalo ? Čekám Tady snad věčnost !" Ušklíbla se a do ruky mi narvala její zavazadlo. ,,Pff, čekáš tu necelou minutu ..." řekl sem si spíš pro sebe. ,,Co v ty tašce sakra máš ?!" ,,Jen trochu oblečení, líčení a noťas s tabletem." Bože, na co jí to bude ? Sedla si do obýváku a pustila se do hroznového vína. ,,Tak jak bylo, určitě se ti po mě stýskalo." Řekla ségra. ,,Jo, ÚPLNĚ..." Řekl sem, ani sem si neuvědomil že sem to řekl nahlas. Dal sem si ruku před pusu a mírně se usmál nad ségry obličejem.
Po deseti minutách nudného povídání se ozvala z pokoje rána. ,,Co to bylo ?" Začala se ohlížet.,,Eee...moje... můj...počítač, jo počítač asi sem nechal puštěný ten film, já blbec. Koukal sem na ...Dead Poola, jo."
,,Fakt, tak to se chci podívat..." Zvedla se a šla nahoru do mého pokoje. Těsně před tím, než vešla dovnitř sem jí chytl za zápěstí. ,,P-počkej prosím. Nechoď tam...mám tam bordel." Vykroutila se z mého sevření a podívala se na dveře. ,,A ty si tam někdy měl uklizeno ?" Řekla a otevřela dveře. Vešla dovnitř a já hned za ní. Foxy schodil box s učením. Jinak tam bylo uklizeno...na kluka...
Začala chodit po pokoji a rozhlížet se. Podívala se na počítač, který byl (jak jinak) vypnutý. ,,A kde je film ?" Řekla a otočila se na skříň. Začal jsem být nervózní. Co když ho najde ? Přešla ke skříni a začala si ji prohlížet... jetli na ní Foxy vyskočí, strhám z něj i ty poslední kuší látky co má na sobě !! Najednou prudce otevřela skříň a tam ... nikdo nebyl ?! Začal sem se rozhlížet po pokoji a všiml sem si jak Foxy nehybně sedí za dveřmi a mírně se usmívá. Ušklíbl sem se na něj a už sebevědomě sem popošel k sestře. ,,To mi musíš zkoumat i skříň ?" Ta jen trochu "zavrčela" a odešla do kuchyně. Oddechl sem si a podíval se na Foxyho, který v sobě dusil smích.
,,Tak jo Foxy, ale proč si musel shodit to učení ?!" Foxy jen vstal a zavřel dveře. ,,Zakopl sem, chtěl sem chytit toho motýla ..." pak se zase usmál. ,,Ale schoval sem se dobře, ne ?" ,,Jo to jo, máš štěstí že tě ségra neviděla..." odvrátil sem pohled a začal sbírat učení že země. ,,A proč sestře neříkáš jménem ?" Sehnul se ke mě a pomáhal mi. ,,Protože jí jménem neříkám už dva roky...od té doby co mi říká Nikolko !!" Naštval sem se nad tím pomyšlením, ale naštvání se změnilo na strach...nechala si tu mobil a ta nevydrží bez mobilu ani dvě minuty. ,,FOXY ! ZA DVEŘE !!!" Řekl sem a táhl ho za "ocas" ke dveřím. ,,Proč ?! Sakra to bolí, nezahej mě za..." ,, PŘESTAŇ !! JESTLI SEM PRIJDE TAK SEM V PR... a sakra..."Já, Foxy i ségra sme se na sebe dívali.
,,O-o-o-ono to MLUVÍ !!! A HÝBE SE TO ?!!!" ,,Ne ne ne ne počkej !! Všechno ti vysvětlím..." ségra upadla do bezvědomí, asi sem zlí, ale sem rád...
,,Foxy, ty si to vyvedl ! Pomož mi s ní..." Já sem jí vzal za ruce a Foxy za nohy. Donesli sme jí na gauč v obýváku a já ji přikryl. ,,Uf, doufejme že se jen tak nevzbudí...“ Oddychnul sem si a zadíval sem se na Foxyho.
ČTEŠ
Zpátky Do Hry - FNAF
FanficZnáte hru Five night's at Fredy (FNAF) ??? Líbilo by se vám, kdyby jedná z postaviček ožila ? Nick (Nikolas) si že začátku myslel jak je to super, dokud se to tak trochu ... neutrhlo z řetězu. Dokáže Nick dostat zpět do hry něco, co teoreticky ani n...