Holčičce je teď už 6. Chodí už do první třídy.
1.F 3.poschodí. Zrovna hrajou z klukama na tajňačku pokr. Přines to nĕjakej novej americkej kluk. Dívence jse docela líbil.
Jmenoval jse Joey. ,,Hej, kluci pauza," poviedela a vybĕhla rychle na záchod.
Spíše jse tam vypařila. Sama neví jak to delá. Samo,že je to její mámou.
Kuchisake-ona je její ,milá', maminka ,,Hanako-san jsi tam?" zaptlala jse. Vždycki jse to ptala. Nechtela předse vlízt do kabinki když Hanako vykonává svou potřebu.
,,Ano," ozvalo jse z posledního WC.
,,Vážne jsi Hanako-san?" potešila jse holčička.
,,Také záchodová trubka ale tak ti neradím mne nazývat," řekla Hanako a otevřela dveře, ,,tak na mne volá jen tvůj kámoš pláštík a je to docela k vzteku," usmála jse.
,,Jo, pláštenka," zarudlo devčátko. Pláštenku mĕla hodne ráda.
,,A kostliváka znáš,že jo?" opřela jse Hanako o stenu.
,,Kostička, chutná mu mekáč," usmála jse holčika a vešla na záchod.
,,Proč jsi na mne volala?" zeptala jse Hanako
,,Nechtela jsem ti vlézt do kabinky," ozvalo jse z WC
,,Aha," kývla Hanako-san
,,Hele, máš úplne stejnou uniformu jako ja!" vybĕhla Elie z kabiny.
,,Jo, tahle škola asi nezná slovo inovace," povzdechla si Hanako.
,,Ja taky ne," zarudla dívka.
,,To je v pohode," Hanako jse začala desivĕ přibližovat.
,,Zahraješ jsi s náma pokra?" usmívala jse Elie. (Elie je ta holka) bod doktorskou rouškou. Vůbec to nebylo videt.
,,Samo," odstoupila Hanako trochu.
,,Tak pojď," potáhla ji Elie. Nemĕla vůbec strach. Somzřejmĕ jsi uvĕdomovala kdo Hanako je.
,,Jak te má mám představit?" dodala
,,Jako...," přemýšlela chvilku Hanako-san,
,,trubku ze záchoda, když jse budou smát tak mám důvod je pozabíjet," skákali vesele do třídy. ,,Hele proč máš tu roušku?" vyzvídala Hanako. Dobře vĕdela jak a co jse stalo.
,,Já mám pod ní...," Elie ani nedokončila vĕtu a Hanako jí stáhla roušku.
,,Takže znáš i Kuchisake?" skoumala díru ve tváři dítete.
,,Tak jse jmenuje ta milá paní?"
,,Jú ty jseš blázen!" smála jse Hanako
,,Možná," porčila rameny Elie.
,,Nevadí, takhle k nám do Moso zapadneš," smála jse Hanako. Tahle partička pokra byla nejlepší v celým Elieným živote.Pak v Moso:
,,Ta tvá holka," rozdávala karty Hanako-san,
,,je super příšerná!" odpinkla na hadí ženu žeton. Kuchisake jsi zachmuřene leštila nůžky. ,,Nezajdem nekam?" přehodil Gashadokuro (kostička)
,,Ty by jses pořád jen coural po
fast-foodech!" zařvala Teke-Teke od sporáku.
,,Já bych ale také ráda do nĕjaký restauračky," přehodila Nure-onna. (hadí žena)
,, Já jse jdu najíst nekam ven," řek Akaname a už ho nebylo.
,,Proč nemůžem alespoň jeden večer jíst všichni najednou?" kroutila hlavou Hanako hladíc Kitsune. V kuchyni začal alarm šílene pípat...Boooooooom!!!
,,Teke jsi v pohode?" blížila jse Hanako ke dveřím spolu s lištičkou.
,,Samozřejmĕ,že jo," vřískala, ,,a co jsem říkala o lišce v kuchyni?" zlobila jse.
,,Jejda! Ups, sorry Tek," utírala Hanako Teke-Teke tvář zamazanou od kouře.
,,Bĕž za Kuchisake, půjdete bistra pro sendviče," odehnala ji.
,,Můžu boloňskej?" prudila Hanako.
Teke-teke totiž nenávidí smrad z boloňákú.
,,Jdi už!" prskala Teke.
,,Jo, jo, čmoude," vyplazila jí jazyk
Hanako-san.ČÁÁAU! NOVÁ ČÁST JE NA SVĔTE! KOMENT A VOTE AK SA ,,LÍBILO" AJ AK TO HATUJETE. I♡ U GUYS
ČTEŠ
Mé legendy
خارق للطبيعةVšichni známe japonské legendy. Tedy alepoň nejaké najznámĕjší. Ale co když je tu nĕkdo kdo je zná lépe? A co kdýž je to malé dítĕ? Malá, docela malá Elie Okaharu. Zná všechny osobnĕ,nĕkteré má dokonce ráda. Překvapující? Zaskočila jsem ťĕ? Tak jen...