Силни крясъци изпълваха концертната зала докато финалната песен на БТС за вечерта почти беше на привършване. Момчетата бяха задъхани, танцувайки последния танц, но също така съвсем леки усмивки се разливаха на лицата им от насладата преживяна през последните няколко часа. След секунди песента вече започваше да звучи като заставка, която следеше определен ритъм и седемте чифта крака обикаляха енергично с последни сили из сцената. Различни гласове се чуваха от всякакви посоки, казвайки колко специални за тях са всички фенове и колко са благодарни, че са тук сега. Конфети летяха из цялото пространство и прожекторите бяха повече от силни. Младежите скоро се струпаха в средата на сцената, махайки и пращайки въздушни целувки на феновете си.
- Благодаря ви, че бяхте тази вечер с нас, БТС. Je t'aime Париж! - в един глас всички извикаха и на същата секунда прожекторите загаснаха и известната кпоп група вече беше зад сцената едва дишайки, докато екип от хора се грижеха за тях.
- Беше тежка вечер, а? - първи проговори Юнги докато една жена бавно попиваше потта от лицето му.
Другите момчета само кимнаха и изхленчиха нещо, заради преумората като се надяваха скоро да стигнат в хотела си. Точно заради това няма и след 5 минути всички до един бяха заведени до голям черен ван, който щеше да ги откара до целта им. Докато бяха в превозното средство не размениха особено голям брой думи, но се подразбираше защо. На всички им се спеше до краен предел. В момента, в който чуха, че са пристигнали широки, изморени усмивки огряха лицата им и те побързаха да излязат от колата и да стигнат до рецепцията. Там те получиха картите, които играеха роля на ключове, за стаите си и след това си казаха по едно "лека нощ" и се разделиха. Техьонг с бавни крачки едва едва стигна до стаята си и почти успя да си отключи, но не съвсем. Сънят го беше завзел и му трябваха повече усилия, за да направи нещо. Раздразнено, той повторно опита да отключи като постави картата си на определеното място и този път се чу звук, който подсказа, че вратата може да се е отключила. Ви въздъхна в облекчение и влезна в просторната си стая. Вратата автоматично се заключи. Момчето буквално искаше да се просне на леглото и да заспи, но съвестта, че беше целия потен го изяждаше за това реши, че ще се изкъпе на бързо. Техьонг започна да съблича мудно дрехите си с полузатворени очи и когато остана единствено по боксерки влезна в банята, където ги махна и тях и побърза да пусне душа. Топлата вода се разля по тялото му и звук на облекчение напусна устните му. Тялото му се отпусна, но не за дълго понеже рязко водата просто спря. В първия момент Ви не осъзна какво се случва и отвори леко очи като се опита да пусне пак водата, но нищо не се случи. Тогава той пробва пак и пак нищо.
YOU ARE READING
FRENCH KISSES - VKOOK
FanfictionКратка Викук история, съдържаща само три части. Това ми е първото писано нещо с кпоп изпълнители и се надявам да ви хареса. Благодаря, ако сте отделили време да прочетете това. хх