Техьонг се просна на леглото в хотелската си стая, въздишайки. Прекалено много му се беше насъбрало за близките 24 часа. Дори не знаеше какво чувства, какво иска, какво желае. Джънгкук го беше разстроил, ядосал, но в същото време зарадвал съвсем малко, заради появата си на моста тази вечер. Дори да не го показа, Ви вътрешно се стапяше заради присъствието на приятеля си, но пък се издаде изобщо. Сега обаче искаше единствено да си почине, да си почине от самия себе си. Може би сънят щеше да му се отрази добре. Така си мислеше той, беше готов да заспи точно когато на вратата му се почука. Момчето се намръщи и се изправи раздразнено.
- Кой е? - извика той, опитвайки се да е спокоен.
-Румсервиз, моля. - от другата страна се чу отговор.
Корееца придоби объркан вид, знаейки че не си е поръчвал нищо за стаята си, но въпреки това любопитно отвори вратата.
- Извинете, но не съм поръ- гласа на Ви се сепна щом видя Джънгкук пред вратата си. Изведнъж сърцето му спря за момент и сякаш потъна в пръстите на краката му. Преглътна и стисна устни. Момчето без да каже нищо, тръгна да затваря вратата, но кракът на тъмнокосия я спря почти веднага.
- Явно си доста груб с персонала тук, щом дори не ми позволяваш да вляза. - спокойно каза Джънгкук и погледна в очите на Ви.
- Какво искаш? - грубо попита по-голямото момче.
Тъмнокосия замълча и просто влезна в хотелската стая. Техьонг го проследи с поглед и стегна челюстта си.
- Сериозен съм, какво искаш?
- Просто съм тук, за да ти помогна да се отпуснеш, Ви. - отговори брюнетът и вдигна двете си ръце, в които държеше бутилка с алкохол и две чаши.
- Не ми се пие. - отряза го Техьонг и седна на леглото си.
Джънгкук повдигна рамене и остави чашите и бутилката на малка масичка в близост до леглото и отвърна:
- Доста жалко, виното е прекалено хубаво, за да го пия сам.
След тези свои думи ,тъмнкосият отвори бутилката и наля от леко прозрачната течност в едната чаша, която почти се напълни до горе. Ви през цялото време го наблюдаваше. Също така забеляза как брюнета седна съвсем близо до него и отпи голяма глътка от студеното бяло вино. Забеляза и как няколко капки се стекоха по устните му, но той ги облиза и въздъхна с наслада като очите му бяха затворени.
YOU ARE READING
FRENCH KISSES - VKOOK
FanfictionКратка Викук история, съдържаща само три части. Това ми е първото писано нещо с кпоп изпълнители и се надявам да ви хареса. Благодаря, ако сте отделили време да прочетете това. хх