Capitolul 6: Mafia Black

53 3 4
                                    

Povestit de Chris:
Mergeam cu Kate iar deodata se opreste un om in fata noastra. Incepe sa se certe cu Kate si sa ii zica ca i-a omorat parinti. Pe dracu. Nu are cum. Acesta ii arata o poza cu parinti ei morti si i-a zis ca fratele ei e la seful lui dupa care a disparut. Nu e bine deloc. Nu se putea intampla asta. Kate incepe sa planga dupa care a lesinat. Inainte sa faca contact cu cimentul am prins-o si am dus-o la spital. Nu se putea. Ea nu trebuie sa pateasca nimic. Of..nu stiu ce s-a intamplat cu mine..am inceput sa tin la ea.. ma duc la spital cu ea. Gata

La spital:
Am ajuns cu Kate aici. Deja ma saturai sa stau aici. Sunt aici de 2 ore. Nu mai vreau. Vreau sa ies odata de aici,dar nu o pot lasa pe Kate aici.

-Buna ziua,o cunoasteti pe fata aceea ?
-Da zic eu
-Bun.. fata e bine. Trebuie sa se trezeasca zisa doctorul .
-Bine zic eu
Doctorul pleca iar eu asteptam sa se trezeasca Kate

M-am dus la ea in camera si am stat langa pat si m-am uitat la ea. Era asa alba la fata, i se vedeau cearcanele,slabise. Nu arata deloc bine. Era ranita.

Dintr-o data o vad cum se trezeste

Povestit de Kate:
Ma trezesc intr-un pat necunoscut mie si langa mine statea o persoana. Era Chris. Dar ce cauta aici ? Aa...mi-am amintit..
-Kate! Te-ai trezit imi spune Chris si ma i-a in brate
-Da,sunt bine spun eu si i-am raspuns la imbratisare
-Chris..am nevoie de ajutorul tau zic eu
Trebuia sa ma alatur mafiei lui ca sa pot sa ma razbun pe persoana care mi-a luat familia si il are pe fratele meu
-Desigur zi
-Pot sa ma alatur mafiei tale ? Trebuie sa ma razbun pe acel om!
-Sigur. Trebuie doar sa treci de testele tatei zice baiatu
-Desigur
Trebuie neaaparat sa aflu cine e acel om. Deja ma enerveaza rau de tot si trebuie sa imi iau si fratele inapoi.

Ma duc acasa deoarece imi era rau si maine trebuie sa ma trezesc devreme ca sa ma duc la Chris la birou unde e tatal lui. Trebuie sa intru in aceea mafie.

******************

A doua zi veni repede. Razele soarelui isi facura prezenta si in camera mea. M-am trezit si m-am dus sa imi fac siesta de dimineata. Ma imbrac intr-o pereche de pantaloni cu tur negri,un tricou deasupra buricului si o pereche de tenesi negri. Parul l-am prins intr-un coc dezordonat si am plecat spre locul spus de Chris.

Cand am ajuns acolo am ramas surprinsa. Era chiar locul unde il vazusem pe Chris. Am intrat in pestera si aici era ca un palat. O casa imensa cu o groaza de camere si sange peste tot. Ce loc... Deodata in spatele meu apare Chris care ma sperie.
-Omule vrei sa fac cu inima ? Il intreb eu pe Chris
Acesta incepe sa rada,dar deodata se opreste.
-Hai ! Trebuie sa ajungem la tata. Ai grija..
-Ok. Zic eu
Am intrat intr-un birou si acolo statea un domn inalt si bine facut cu ochii caprui si parul saten. Avea tatuaje pe tot corpul. Acesta era imbracat intr-o camasa alba si o pereche de blugj negri. Wow...
-Buna Katherine. Numele meu este Don si sunt tatal lui Christian si tot odata seful mafiei Black .
-Buna ziua. Incantata. Zic eu
-Bun deci. Ai auzit ca ai niste teste de trecut ca sa poti intra in mafie,nu?
-Da am auzit spun eu putin speriata de ce se va intampla
-Pai in primul rand va fi un tatuaj (media) pe spate. Toti din mafie il au.
Pasul 2: trebuie sa impusti un lup
Pasul 3: Trebuie sa te trimit intr-o misiune,sa duci la capat un transport de arme. Daca o sa faci toate aceste pasuri eu te voi baga in mafie. Trebuie doar sa le treci. Ce zici ? Te bagi sau ?
-Da! Spun eu hotarata
-Vezi ca pasul 3 il faci pe pielea ta. Poti sa mori..
-Stiu. Voi face. Hai faceti-mi tatuajul. De azi vreau sa incep spun eu
-Ok.

Dupa 3 ore:
Asa..s-a terminat si cu tatuajul. Nu mai pot. Doare..dar e chiar frumos 😍. Acum trebuie sa omor un lup. Am doar un cutit. Vai de viata mea. Am mers intr-o camera unde erau pereti transparenti. Chris si cu tatal lui au mers dincolo de perete si s-au asezat sa priveasca. Deodata dintr-o parte a iesit un lup mare. Urias pot sa zic. O sa scap cu viata de aici ?

Lupul se pare ca nu era mancat de vreo 3 zile. Deci e clar. Acesta vine spre mine si sare la mana mea,eu ii dau un pumn in stomac acesta fiind nervos s-a intors la mine si m-a apucat de picior. Auch..ma muscat rupandu-mi o bucata bunicica de carne din piciorul meu. Acela a fost momentul oportun si i-am bagat cutitul in gat,lupul murind pe loc.

Chris iese de acolo si ma felicita ajutandu-ma sa merg deoarece nu mai puteam sa merg. Ma duce intr-o camera si acolo o femeie vine si ma ingrijeste. In 4 ore mi-a zis ca sunt bine. Bun deci dupa ce dorm putin voi merge in ultima misiune. Sper doar sa duc totul la final. Sper.

Dupa 4 ore:
Se pare ca m-am recuperat. Sunt destul de bine. Ar trebui sa ma duc la tatal lui Chris.
-Sunt gata de a 3 a misiune spun eu
-Sigur?spune acesta ridicand dintr-o spranceana
-Da spun eu
-Atunci e bine. Tu si cu Chris va trebui sa duceti la sfarsit misiunea. Impreuna. Sunt 4 oameni care trebuie omorati sa terminati misiunea. Va dau 2 pistoale la fiecare. Aveti grija.
-Da. Spun eu
Eu impreuna cu Chris am plecat.
Se pare ca vom merge cu un motor. Mrrr. De-abia astept.
Cand am ajuns acolo unde erau cei 4 Chris mi-a zis sa stau aici ca va rezolva el tot si ii va zice tatalui sau ca l-am ajutat. Eu nu am fost de acord dar l-am lasat pe el primul ca sa pot sa ii omor pe ceilalti fiind atenti la Chris va fi usor,dar poate va muri daca nu sunt atenta.

Revenge for the heart.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum