Maçlarda çalınan adını unuttuğum nesnenin sesiyle zorla gözlerimi açtım pislik her fırsatta işkence çektiriyordu. Yine o aptal sesi ile konuştu
Hadi uyanın artık aptallarÇıkar bizi buradan! Diye haykırdım.
Noldu güzelim yatak rahat gelmedimi ben seni yanıma alırdım oysaki. Diyip kahkaha attı. Tam bişey söyleyecekken D'ylan lafa atladı adamım.
O kıza bir tek kelime bile edersen buradan çıktığımda ilk işim seni öldürmek olur piç !
Yeniden bir kahkaha atıp konuştu sonunda çenesi çıkacak da kurtulucaz.
Vay vay vay demek sevgilin de var Katie.. Bu gece benimle yatıyorsun !
Büyük bir şok geçirmiştim ben hayatımda Dylan hariç hiç bir erkekle yatmamıştım fakat bu bizim için bir kaçış yolu olabilirdi hemen başımı sallayıp tamam dedim.
Dylan bana doğru bağırdı ssen naptığını sanıyorsun Katie!
Ona son kez sarıldım bu psikopatın bana ne yapacağı belli olmaz dı hemen kulağına fısıldadım bir planim var Bay kıskanç. Alnını alnıma dayayıp konuştu Dikkatli ol bebeğim emredersiniz komutanım diyip dişlerimle gülümsedim elektriklerin gidip gelmesiyle ikimizde inledik bize elektro şok vermişti Alçak !
Titreyerek konuştum Dylana bişey yapar korkusuyla gözlerim dolmuştu
Bunu niye yaptın?Size yavşamanın yasak olduğunu Nancie ile anlatmıştık değilmi Nancie ?
Hepimiz korkudan başını önüne eğen Nancie'ye bakıyorduk dayanamayıp bağırarak konuştumO benim sevgilim istersem altına bile girerim. Anladınmı beni !
Peki. Öyle olsun ama buna pişman olacaksın !
Dediklerini anlamamıştım umrumda değildi.
Çok sallandınız hadi bir oyun oynayalım .
Bende dahil herkes korkuyla olacakları izliyorduk ortamızda bulunan platform aşağı inip yukarı çıkarak bize alan oluşturdu yanan çemberler ? Film çekmiyoruz burda !İyi fikirmiş 3ten geriye sayıp kayıt dediğimde parkuru oynamaya başlayın şimdi ilk gönüllüyü alayim!
Herkes geriye adım atınca önde ben kaldım Dylan bile geri gitmişti beni görünce de hiçbirşey yapmadı bu beni ondan bir nebze soğutmuştu
Ben hazırım !Pekala kayıt deyince başlayacaksın dikkat et yanma güzelim !
Başla hadi psikopat hayvan !
Düdüğünü çalınca başlamam gerektiğini anladım öncelikle etrafı ateşlerle çevrili dairelerden atla yuvarlan komutlarını tekrarlamam gerekiyordu yanmadığım için ya şanslıydım yada becerikli.
Sırada havuz vardı görünce sevinmedim değil hani terledim normol olorok. Yüzerek havuzun sonundaki topu aldım ve çıktım top ağırdı ve ileride labutlar vardı oraya atacağımı düşünerek güzel bir atış yaptım bowling her zaman uzmanlık alanım olmuştu hepsi devrilince zipladım
Şimdi ne yapmamı istiyorsun ?Aynı parkurdan geri dön ileride sabah kahvaltın olucak binevi bir ödül 10 üzerinden 10sun eksik göremedim ne yazıkki.
Hepinizin parkurlardan kazanacağınız puanlar sizi çıkışa ulaştıracaktır bu konuda bencil olmalısınız sadece 1 kişi çıkacak !
O arada parkurdan geri dönmüştüm masama doğru ilerledim güzel birşey bekmekle salaklık etmiştim bir dilim ekmek ve su vardı büyük bir iştahla hepsini yedim azda olsa tokluğu hissetmiştim------
Herkes kahvaltısını yapmış Damon'u bekliyordu eminim yine aptalca birşey yaptıracağı
şimdiki görevinizde sizlere birer çocuk gönderiyorum sanırım ilk yarışmacımız Katie ?
Önümde beliren çocukla ne yapmamı istediğini anlayamadım
Ne yapıcam ben bu çocukla ?
Sadece öldüreceksin diyip kahkaha attı bunu yapamazdım fakat tek çıkış yolumda burdan geçiyordu hayır. yapamazdım.
Ne duruyorsun öldür şu çocuğu! Gözlerimi başka yere devirip çocuğun boynunu döndürdüm yere serilip yok oldu !
Aferin sana zorlandığın için 9 puan aldın fakat profösyenelce öldürdün Jessie sana tecrübe kazandırmış olmalı kolay ve acısız bir ölüm.O o kız klondu !
Tabiki öyleydi ! Öğle yemeğini yemeye hak kazandın cesaret testini geçtin sıra arkadaşlarında tek birşey çaktırırsan o yeşil gözlerini çıkartırım ! Seslice yutkundum ve önüme baktım zaten Marie ve Dylan hariç hiçbiri umrumda değildi.
Tamam mı ?!
Ta tamam.
Korkuyla olacakları izliyordum ben ve sürtük Nancie hariç tüm kızlar ve erkekler yumuşacık kalpliydi ikinci oyuncu Marie idi. Onun kadar duygusal birini hiç görmemiştim gözleri dolu dolu çocuğa bakıyordu bana bakınca önüme baktım heralde nasıl öldürdün bir günahsızı demek istiyordu ama yanılıyordu. Sanki çocuklar bizim için ayrılmıştı benim karşımda olan gıcık misafir çocuğu gibiydi Marienin karşısında ise dünya tatlısı birşey !
Be ben bunu yapamam Damon bu tamamen zaafıma yönelik bir test !Hemen şimdi yapmazsan işkence odasına gidersin sarışın.
Maria yı ilk defa böyle görüyordum ağlayarak kızın boğazına yapışmıştı ne kadar bir klon olsada acıyla çığlık atması insanı gerçek olduğuna inandırıyordu. Sonunda yok olmuştu güzel bir oh çektikten sonra Maria ya bakmaya başladım
A ama o o- sözünü tamamlayamamıştı çünkü bayılmıştı benim hassas arkadaşım. Tam yanına gidecekken üstten iki kapak açılıp başından aşağı bir leğen dolusu su dökülmüştü Marie yerinden sıçradı yere dökülen buzparçalarını görünce içim sızlayarak arkadaşıma baktım
Senden bir bok olmaz Marie ölümünü kendin belirleyeceksin 3 gün sonra konsey var aranızdan bir kişi ölüme terkedilecek.
Size öğlen yemeklerinizi vericem yan odadalar oraya gidin.
Birlikte yan odaya giderken ağzımı tutamadım.
Evet o klondu ne hissediyorsunNefret birde açlık sabah sadece yarım bardak su içtim
Ne ! Ben bir dilim ekmekle bir bardak su içtim!
Kanka sanırım çıkardığımız işlere göre yemeğimizi yiyoruz bakalım öğle yemeğim nasılmış!
Odaya girdiğimizde adlarımızın yazılı olduğu metal fanusların önündeki sandalyelere oturduk fanusu açtığımda 1 kepçe dolusu pilav ve su vardı Marianınkinde ise bir bebek avucu kadar pilav ve yarım bardak su vardı ona üzülüyorum aniden yanımızda beliren iki kişilik 4 masa ile diğerlerinin de işlerinin bittiğini anladım. Nancie ve ben hariç hepsi Maria nın yemekleri gibi yemişlerdi.
Boğazımdan geçmeyen lokmaları yemeyip bırakmaya karar verdim bir köşeye oturup akşam olmasını bekledim..MEDYA: DYLAN
AŞAĞIDAKI YILDIZA TIKLAYABILIRSINIZ ❤🌟🌟
Merhaba yeraltı kelebeklerim sayımız günden güne saatten saate artıyor fakat henüz kütüphanesine ekleyen olmadı olsun. Ben sizi her türlü seviyorum ❤
Umarım bu bölümü beğenmişsinizdir inşallah sayenizde kitabımız patlar
Çok seviyorum demişmiydim.. 😆❤❤❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yeraltı Sırları
RandomZeki aynı zamandada seksi bir psikopatın siz ve arkadaşlarınızla uğraştığını bir düşünsenize ? Ne kadar korkutucu değil mi hatta üstesinden gelemeyeceğiniz kadar! Zalimce bir sebepten dolayı lacoste özel okulunun öğrencilerinin neslini tüketmeye ça...