Akşamın Zifirinin Neler Getireceği Bilinmez

18 0 0
                                    

--
Akşam olmuştu ve karnım çok acıkmıştı yada anlamanı veremesemde midemde uçuşan kelebekler ısrarla yemek yememi istiyordu.
Hey aptallar uyumadınız heralde son oyunu merak ettiğinizi umuyorum.
Kendimi survivor da gibi hissetmem doğal değil mi ? doğal. John geldiğinden beri ilk defa konuştu
Şu lanet olası oyunu gösterde bizde dinlenelim artık !
Bir süre sessizlik olunca Damon'ın sinirlendiğini anladım elektrikler gitti bu sefer gelmesi zaman almıştı ama John'un imdat diye bağırışları basit birşey olmayacağını açıklıyordu benim anlamadığım tek konu ise kimse sese doğru yönelip adamı altetme cesaretinde bulunmuyordu zincir sesleri gelmeye başlamıştı ardından da gıcırdayarak hareket eden birşeyin sesi.. ve sonunda elektrikler gelince karşımızda duran John midemi bulandırdı. Zincirlerle dönen bir çarka asılmıştı kolları git gide morarmaya dönüyordu kendimi orada hayal edince gözlerim istemeden doldu.
Bana karşı çıkarak bir yere varamayacağınızı anlamışsınızdır umarım !
Herkes önüne bakıyor konuşma cesaretinde bulunamıyordu bende sakince oyunun gelmesini bekledim..
Akşam yemeği oyununuz tamamen bilginize dayalı olucak sizlere 5 soru soracağım refleksleri kuvvetli olanlar soruyu daha erken cevaplayacak ve en çok doğru soru cevaplayan kazanıcak. Bu sefer sırayla olmadığına sevinmiştim her oyunda deneme tahtası gibi kullanılıyordum.
Hepimizin önünde birer masa ve ona bağlı buton belirdi yok ya ne survivor'ı ben bilmem eşim bilir kokuyo burası.
Soru 1 ! Bir odadasınız. Odada 3 santimetre yarıçapında, 8 santimetre derinliğinde daire biçiminde bir delik var. Deliğe pinpon topu kaçmış. Delik dar, elinizi sokamıyorsunuz. Yanınızda hiçbir aygıt yok. Topu nasıl alırsınız?
Soruyu cevaplayamam korkusuyla iyice gerilmiştim
Mantıklı bir cevap bulamıyordum üflesem delik dar diyo çıkmaz off. O sırada Dylan butona bastı.
Sonunda bir akıllınız çıktı. Söyle Dylan.
Deliğe işerim böylelikle su topu yükseltir ve çıkmasını sağlar.

Mantıklı. Doğru cevap 2 puan kazandın.
--
Buna benzer 5 soru sormuştu ben 3 soru Maria ve Dylan birer soru cevaplamıştı Nancie hiçbirşey bilememişti bir salak tanda başka birşey bekleyemezdik zaten..

Herkes yataklarına dağılsın!
Damon'ın beni unuttuğunu düşünüp usulca Marie'nin yanına kıvrıldım ışıklarda sönünce unuttuğuna emin oldum.. aniden havalanınca çığlık attım kulağıma fısıldayan bir sesle kendime geldim çok etkileyici bir tondu Kes sesini.
Yukarı doğru çıkıyordum bir an durdum ve kapı açıldı havaya fışırtılıp yatağa düştüm kafam başlığa çarpınca uyku mağduru konuştum ya acıdı mağğll !
Bileğim bur yere kelepçelenince korkmaya başladım gözlerimi fal taşı gibi açıp karşımdaki adama baktım lanet olsunki maske takmıştı elime bakınca yatağın kenarına kelepçelendiğimi anlamış oldum hemen doğrulup korkuyla maskenin ardındaki adama bakmaya devam ettim üstündeki sıkı tişörtü çıkarmaya başlayınca gözlerimi sımsıkı kapattım işi bitmiştir diyerek gözlerimi araladım karşım da siyah eşofman lı yüzü maskeli baklavalarından hiç bahsetmeyeceğim bir adam duruyordu istemeden dudağıma dişlerimi geçirdim
Karşımdaki pislik sessizliği bozdu.
Şşt sakin ol dişi kaplan. Gülüşü ve sesiyle beni benden alıyordu. ne diyorum ben ya.
Yatağa girdiği an ben ne olduğunu anlamadan kendimi yerde buldum.
Burdamı uyicam
Hoşuna gitmedimi
Hayır. Gitmedi. Diyip yatağa çıktım kenara sinip gözlerimi kapatıp kendimi uykuya vericekken yüzümle yer bir araya geldi.
Benim hoşuma gitti.
Sinirden ölebilirdim uyuyana kadar onu seyrettim uyuduğunu düşünmeye başlamadan konuştu
Baklavalara ayrı bi ilgin varsa senin için bir kilo alabilirim.
Yüzümün kızardığına emindim önüme baktım oda fırsat bilip maskesini çıkartıp arkasına döndü içimden sövüp sessizce yatağa tırmandım kafamı oraya doğru getirince aniden yemyeşil gözler açıldı ve ben o yeşil gözlerin altında sıkışıkaldım.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Sep 19, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Yeraltı SırlarıHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin