Ο μύθος

25 4 2
                                    

Ήταν η ώρα που όλοι κοιμόντουσαν, οι δύο αρχηγοί όμως έπρεπε να παραφυλάξουν την περιοχή για τυχόν επιθέσεις από εχθρούς. Η Μοθ πετούσε πάνω από την λίμνη κοιτάζοντας προσεκτικά όλο το δάσος. Ενώ την ίδια στιγμή ο Κάμερον έκανε εξάσκηση στα μαγικά του πάνω στο νερό. Την ώρα που το νερό πεταγόταν προς τα πάνω με εξαιρετικούς ελιγμούς η Μοθ πετούσε σε χαμηλότερο σημείο με αποτέλεσμα να την χτυπήσει και εκείνη να χάσει την ισορροπία της. Ευτυχώς το παρατήρησε ο Κάμερον και πρώτου πέσει στο νερό την έπιασε στα στιβαρά του μπράτσα. Η Μοθ μη μπορώντας να ξεπεράσει το σοκ αυτό τον κοιτούσε στα μάτια άναυδη.

" Παρακαλώ, δεν κάνει τίποτα που μόλις σε έσωσα από το να γίνεις σαν βρεγμένη πάπια " είπε ειρωνικά ο Κάμερον κοιτώντας τα πράσινα μάτια της. Με αυτά του τα λόγια η Μοθ ξύπνησε από τον λήθαργο των σκέψεων της και του απάντησε με χαμηλό τόνο στην φωνή ""Ε-ευχαριστώ που με έσωσες " τότε όμως μίλησε η εσωτερική φωνή μέσα της "Τι κάνεις εκεί; Σε κρατάει στα χέρια του ο μυώδης, κούκλος αλλά και πάνω από όλα εχθρός σου και εσύ απλά κάθεσαι;Πρέπει να φύγεις! " όσο και να μην της αρέσει είχε δίκιο. Ήταν αιώνιοι εχθροί από την γενιά των προπαπούδωντους και εκείνη ως ταγμένη στην τήρηση των κανόνων προσπάθησε να φύγει από εκείνον. Δεν ήθελε να μυρίζει άλλο το υπέροχο άρωμα του,να νιώθει το σώμα του κοντά στο δικό της. Η ζέστη αυξάνονταν και η Μοθ φοβόταν . Αντίθετα στην κίνηση όμως της Μοθ ο Κάμερον την αγκάλιαζε πιο σφιχτά πάνω του και πλησίαζε το πρόσωπο του κοντά στο δικό της ψηφίζοντας της με ερωτικό τόνο "Που νομίζεις ότι πας νεραϊδούλα μου;Δεν θα έχω μια ανταμοιβή που σε έσωσα; "στο άκουσμα αυτών των λέξεων το χρώμα του δέρματος της Μοθ έγινε ίδιο με της τομάτας πράγμα που τον έκανε να χαμογελάσει με αυτή της την αντίδραση.
"Π-πες μου λοιπόν. Τ-τι θες από εμένα;"
Χωρίς να χάσει χρόνο ο Κάμερον ένωσε τα χείλη τους και η Μοθ παρόλο που δεν έπρεπε ανταποκρίθηκε αμέσως και συνέχισε να τον φιλάει. Τα χείλη τους ενωμένα δίχως να θελήσουν να αποχωριστούν συνεχίζουν το παιχνίδι τους και για μεγαλύτερη διάρκεια ο Κάμερον δαγκώνει το κάτω χείλος της με αποτέλεσμα εκείνη να ανοίξει ελαφρά το στόμα της και αυτός να εισχωρήσει την γλώσσα του για να παίξει με την δική της. Η Μοθ μαγεμένη από αυτά τα περίεργα πράγματα ενέδωσε μη μπορώντας να σκεφτεί τους κανόνες. Ήταν ερωτευμένη μαζί του. Έτσι της είπε η μητέρα της πως θα νιώσει όταν ερωτευτεί, θα κάνει πράγμα τρέλα μόνο για να είναι μαζί του. Και έτσι έγινε!! Η Μοθ παραδομένη στο πρωτόγνωρο συναίσθημα συμφώνησε να συναντηθούν αύριο πάλι,σε εκείνο το μέρος που αγαπήθηκαν για πρώτη φορά ή έτσι τουλάχιστον νόμιζε... διότι ο Κάμερον δεν είχε σκοπό να ξανά βρεθεί μαζί της. Δεν ήθελε εκείνο για την Μοθ ,ήταν ερωτευμένος μαζί της αλλά έπρεπε να μείνουν μακριά.

Η μέρα πέρασε. Η ώρα για το ραντεβού τους έφτασε. Η Μοθ χαρούμενη που θα τον ξανά δει πετάει τραγουδώντας ερωτικά τραγούδια όλο διάθεση και χαρά. Όταν φτάνει στο σημείο συνάντησης αντι για τον έρωτα της βλέπει γραμμένο πάνω στο νερό η λέξη "συγγνώμη ". Κατάλαβε τι έγινε. Για πρώτη φορά στην ζωή του ακολούθησε τους κανόνες και πλήγωσε εκείνη. Ο θυμός έντονος και θέλησε να βρει έναν τρόπο να ξεσπάσει. Κούνησε τα φτερά της προς τα πάνω και με το μίσος που κυριαρχούσε στην ψυχή της ελευθέρωσε τα συναισθήματα της. Με δακρυσμένα μάτια ψιθύρισε ένα ξόρκι. Ένα ξόρκι που λόγο της αδεξιοτητας εξαπλώθηκε σε όλο το Yon. Έτσι λοιπόν μετατράπηκε σε Grand Canyon. Η Μεγάλη Αγάπη στην γλώσσα των ξωτικών. Μια χαμένη αγάπη.

ΤΈΛΟΣ.
Επιτέλους τελείωσα!! Liberty_A_miles ποιός στην χαρη σου!! 617 λέξεις μόνο για εσένα!! Αυτό ήταν πιστεύω να σας άρεσε!!

Η Ιστορία Του Grand CanyonTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon