Multi ; Yağmur - AYDOĞAN
Kumsal - DİNÇER ;
İyi laf sokmuştum ama kabul edelim. Aslı ve Yağmura da hesabını sormuştum zaten derste uyuyakalıyorum ve beni Barkın uyandırıyor. Salaklar ya valla bak. Kendi kendime okulun terasında düşünürken arkamdan gülüşme sesleri geliyordu. Arkamı döndüğümde bizim sınuftaki sürtük Ceylin ve Melis vardı. Yanıma kıvırta kıvırta geldiler.
C - " Ooo Kumsal hanım Barkınla aynı sınıftaymışsın hani şu playboy olan "
M - " Vaay Ceylin biliyormusun bide Barkınla oturuyorlarmış. "
C - " Vayy bizim namuslu kız şimdide orospumu olmuş "
- " Ne diyosun lan sen kime orospu diyorsun lan haddini bilde konuş şimdi siktir git "
C - " Gitmessem ne olur küçük orospu"
Bu kadarı fazlaydı sırf Barkın benim ile oturuyor diye orospu damgası yemiştim. Ceylini kolundan tutuo sürüklemeye başladım. Melis cırtlak sesiyle bağırıyordu.C - " N... ne yapıyorsun bırak beni "
- " kes sesini ! "
Ceylini kızlar tuvaletine fırlatıp
- " Çıkın lan dışarı !" Diye bağırdım.
Herkes hızla çıkmıştı arkalarından kapıyı kilitleyip Ceyline doğru ilerledim ben ilerledikçe o geriye gidiyordu.
Yanına yaklaşıp sarı saçlarını elime doladım.
- " birdaha de lan neyim ben "
C - " orospu " dedi. Bu cesaret hapı içti galiba.
Elimdeki saçlarını birazdaha sıkılaştırdım.
- " bir daha söyle duyamadım. "
Süt dökmüş kediler gibi bakıyordu ki bunu bile beceremiyordu.Elimdeki saçkarından duvara fırlatıp kafasını duvara sürttüm
- " bana bak Ceylin herkesi kendinle karıştırma kendine gel küçük " orospu!" Diye bağırdım.
Saçlarını aşşağı çekip önümde diz çekmesini sağladım. Karnına dizimi geçirdiğimde inleyerek yere düştü. Yerler pis olduğu için üstüde pislenmişti ki tuvalletteydik. Kapının kilidini açıp çıktım bütün sürtükler Ceylinin yanına toplanmıştı. Elimdeki saçlarını tiksintiyke temizledim. Sınıfa girdim okulda bile herkes bana bakıyordu bu kadarı fazlaydı herkes bana orospu damgası vurmuştu.
Barkın yine sırama oturmuştu. Sinirle sırama gidip
- " kalk burdan Barkın kalk !!"
B - " kalkmıyorum ve bana sesini yükseltmemen konusunda seni uyarmıştım "
- " tebrik ederim geldin ve tüm okul bana orospu damgası vurdu senin yüzünden namusum sorgulanıyo be neymiş playboy benim sınıfımda ve benim yanıma oturuyormuş böyle şeyler için orospu damgası yedim gerizekalı şimdi kalk sıramdan hemen. ! " bu kadarı fazlaydı sırf benim yanımda oturuyo diye namusum ile ilgili konuşmaları saçmalıktı.B - " Ne ! Kim dedi sana bunu ? "
- " sanane lan sanane kalk sıramdan "
B - " Kalkmıyorum Kumsal bana sana kim orospu diyo söyliyceksin "
- " söylemiycem çok umrundaymış gibi "
B - " Söyle lan !! "
- " bütün okul oldumu bütün okul " deyip çantamı aldığım gibi okuldan çıktım. Aslı ve Yağmur da peşimden geldi . İnanılmaz derecede sinirliydim. İşte bizim okul bu kadar gerizekalı bu kadar küçük birşeyden namusumu sorgulayacak kadar gerizekalı.Kısa bir bölüm oldu umarım beğenirsiniz. Vote ve yorum yapmayı unutmayın sizi seviyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÖZYAŞI
RomanceKumsal - DİNÇER Deli dolu , eğlenceli acı nedir bilmeyen sevecen güzel bir kız. Barkın - YÜCEL Hayata ve aşka inanmayan heleki kadınları sadece tek gecelik kullanan yakışıklı simsiyah bir adam. Aslı - GÜLER Babasını küçük yaşta kaybetmiş ama ha...