6. BÖLÜM

11 1 0
                                    

MULTİ ; Can - OZOĞLU ♥♥

Kumsal - DİNÇER ;

Aslıyla telefonda konuşmuştuk ne yani Barkın benimi savunmuştu. Bunu garipsemiştim. Barkın YÜCEL ' in bu kadar küçük bir iyilik yaptığını daha önce duymamıştım. Ayriyetten o Mertede iyice sinirlenmeye başladım bi bırakmadı kızın yakasını. Ama Can ' da onu sahiplenmiş ve yardım etmiş Can ' ın yaptığı şey gerçekten takdir edilir cinstendi. Gerçi bu yüzden biraz Aslıyı gıcık etmiştim anlarsınız ya
(Eheueheuh)

Şimdi ise ailece yemek masasındaydık. Çok acıkmıştım. Meryem abla yemekleri önümüze koyduktan sonra bodoslama dalmıştım.
Yemek yedikten sonra biraz sahile çıkmaya karar verdim. Evde iyice sıkılmıştım. Saat geç olduğu için babamdan biraz zor izin kopartsamda izin vermişti. hem akşam koşusu yapıcaktım hava çok güzeldi.
( ayakkabıyı spor ayakkabı olarak görün eheuh ve gözlük yok)

Üstüme askılı gri üstünde siyahla rock&rool ( LBS olmamla bi alakası var eheuehu )  yazan t-shirt giydim altıma siyah spor şortumu giydim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Üstüme askılı gri üstünde siyahla rock&rool ( LBS olmamla bi alakası var eheuehu ) yazan t-shirt giydim altıma siyah spor şortumu giydim. Ayağıma beyaz spor ayakkabılarımı giydim. Saçlarımı yandan ördüm kulaklığımı boynumdan geçirdim. Hazırıım. Koşarak merdivenlerden inip evden çıktım. Sahile kadar koştum sahilin karşısında spor aletleri olan bi park vardı ama ilk koşucaktım. Telefonumdan Avril LAVİGNE - When your gone açıp dinledim. Ayriyetten tam bir LBS ' yim bunu söylemiştim. Temiz havayı ciğerlerime doldurdum. Tam 25 tur koşmuştum ve alan baya bi uzundu bu yüzden kendimi tebrik edip önümde eğilicektim ama eve gidince. insanların şizofrenliğimden şüphe etmelerini istemem.

Karşıdaki parka geçip birazda oradaki aletlerde takıldım. Ve gerçekten fena yorulmuştum baya uzun süredir spor yapmadığımdan bacaklarım et kırmıştı ve kasıklarım ağrıyordu. Ah bu acı var ya. Hava baya bi kararmıştı saat 10 : 30 du. Ve daha fazla oyalanmadan eve gidecektim. Geceleri sokaklarda tek başıma olmaktan nefret ederdim. Ve eve gitmem için şu ara sokaktan geçmem gerekiyordu ve bu saatlerde orası baya ürkütücü oluyordu. İt kopuk hep orada oluyordu. İçimden şu giydiğim kısacık şorta lanetler savurdum. Yarım saattir sokağa girmek için cesaretlenmeye çalışıyordum. Saat 11 olmuştu ve sokaklarda insanlar yoktu ki bu ara sokağa girecek kadar salak olmamazlardı . Cidden tek salak benmiydim. Hadi bakalım. Bismillahirrahmanirrahim Allahım sen koru yarabbim amin. Kendimden emin bir şekilde hızlı adımlarla sadece önüme bakarak yürüyordum. Ki bu sapıkların gözü direk bana dönmüştü. Allahım sen koru yarabbim. Takmamaya çalıştım. Sokaktan çıkmama iki adım kalmıştı içimden sevinç dansları yapacaktım ki bi kol buna engel oldu. İşte şimdi sıçtım.

*- " şşt bebeğim nereye geceninbu saatinde ?"
- " sanane be bıraksana kolumu hayvan"
*- " oo sertsin bakıyorum olsun ben zaten sert severim " korkmaya başlamıştım kalbim götümde atıyordu. Kolumdan sürükleyerek diğer piçlerin olduğu tarafa sürüklüyordu beni. Bana bakmamasını fırsat bilerek kasıklarına bir tane geçirdim. Acıyla inleyip yere çöktü. Bende koşmaya kalkıştım ki bileğimden yakaladı. Kahretsin diğerleride buraya geliyordu. Ayağımı elinden kurtarmaya çalışıyordum ama nafile diğer Ayağımla bir tekme geçirip tekar koşmaya başladım. Bu sefer diğerleri beni yakalayıp duvara itti. Sinirli gözüküyordu kahverengi gözleri koyulaşmıştı simsiyah bakıyırdu. Sırtım duvara çarpınca acıyla inledim çok fena acımıştı.
Kendide bana doğru gelip beni duvarla arasına sıkıştırdı. Bir elini duvara bi elinide çıplak bacaklarımı okşamaya başladı. Tuttuğum gözyaşlarımı salmıştım. Ellerimi göğsüne koyup ittirmeye çalışıyordum ama nafileydi. İçki kokan nefesi dahada yaklaşıyordu.

- " bırak yalvarırım bırak lütfen imdat !!"
*'" kapa çeneni "
- " bırak lütfen sesim fısıltı gibi çıkmıştı. Çok korkuyordum. Elimden birşey gelmiyordu. Kafasını boynuma gömdü. Hüngür hüngür ağlıyordum.
- " bırak lütfen bırak "
Ses vermiyordu korkuyordum hemde çok korkuyordum.

Gözlerimi kapattım herşeyin bir rüya olmasını istedim ama üzerşmdeki baskı bunu zorluyordu. Gözlerimden son iki damla düştü artık gözyaşım kalmamıştı ağlamaktan. Birden üstümdeki yük kalkmıştı , ardından acı bir inleme. Gözlerimi açtığım gibi yere çöktüm. Gördüğüm kişi Barkındı bütün adamları yere sermiş bana dokunanı ise delirmiş gibi dövüyordu. Adamın ağzı yüzü dağılmıştı. Bense yere çökmüş hüngür hüngür ağlıyordum.

Barkın Barkın olmasaydı belkide.... ah hayır hayır hayır daha şiddetli ağlamaya başladığımda. Barkın adamı bırakıp benim önüme çöktü.

B - " O adam sana bişey yaptımı dokundumu o şerefsiz "
Vicudum titrerken kafamı olumsuz anlamda salladım. Beni güçlü kollarının arasına aldı. Gözlerim yavaş yavaş kapanıyordu son duyduğum ses " geçti güzelim geçti " demesiydi.

Selaam yine kısa bir bölüm oldu ama olsundu. Vote atmayı unutmayın sizi seviyoreem.

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Aug 12, 2016 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

GÖZYAŞI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin