My friends say I'm a fool to think,
that you're the one for me.
I guess I'm just a sucker for love.
'Cuz honestly the truth is that,
you know I'm never leavin.'
'Cuz you're my angel sent from above.„Justine!Co je s tebou brácho?"poplácal mě po zádech Ryan,když se mu povedlo dát osmý koš.„Já nevím,nějak se nemůžu soustředit"sebral jsem mu míč a zkoušel hodit na koš.Minul jsem.
„Může za to Selena?"zeptal se.Při zmínění jejího jména jsem se musel usmát.„Myslíš,že jí budete připadat směšné,když ji pozvu do kina?"obrátil jsem se na něj.
„Ty v tom parádně lítáš"rozesmál se. „Ona je výjmečná"řekl jsem a šel si pro míč.Driblováním jsem došel na čáru a zkusil se znova tredit do koše.Úspěšně.
„Hele,nebereš to,až moc vážně?Je o rok starší,třeba to bere jinak"řekl,ale hned zmkl.„Justine,je ti patnáct.Možná bys to neměl brát,až tak vážně.Ale to kino,není špatné"promluvil po chvilce.
Nevěděl jsem,co dělat.Bere to stejně,jako já?„Zavolej ji"podal mi Ryan můj telefon.
„Myslíš?"vzal jsem od něj mobil a vyhledal Selenino číslo.Přikývl a pozoroval mě.Vytočil jsem ho a nervózně si prohrábl vlasy.Po několika pípnutí mi to zvedla.„Ahoj Justine"pozdravila a já se musel usmát.
„Jsi blázen,zamilovaný blázen"pokroutil hlavou Ryan.
„Ahoj Seleno,tak mě napadlo..."
ČTEŠ
Píseň mého srdce
FanfictionKaždá melodie je emoce. Každý text je kousek příběhu. Když je člověk šťastný, soustředí se na melodii. Když je člověk nešťastný, soustředí se na text. Cover:@JoyMcGee