Rok 2009-Selena Gomez-Naturally

1.2K 76 0
                                    

Everything comes naturally, it comes naturally
When you're with me, baby

„Seleno,jenom zaříš!"řekla mamka,když jsem vešla do kuchyně. Usmála jsem se a dala ji pusu na tvář.„Chceš s něčím pomoct?"zeptala jsem se. „Dej tohle na stůl a pak se posaď"podala mi hrnky s čajem.

Udělala jsem,co mi řekla.Položila přede mě talíř s lívancemi a posadila se naproti mě.„Nechceš mi prozradit,jaký chlapec ti vykouzlil úsměv na tváři?"potulně se usmála.

Ukrojila jsem si kousek lívance a dala ho do úst.Nejlepší způsob,jak oddálit odpověď.„No,víš -"kousala jsem a snažila se poskládat nějakou rozumnou větu.

„Není ten chlapec Justin?"zeptala se rovnou.

„Je"vytáhla jsem z kapsy telefon a položila ho na stůl.Říkal,že zavolá ráno.Zkontrolovala jsem mobil a po zjištění,že vážně funguje jsem ho položila zpátky.

Mamka,už se k Justinovi nevracela,jenom mě zkoumavě pozorovala.

„Sel,můžeš tohle zanést do pračky?Děkuju"požádala mě,když jsem odnesla nádobí.Vzala jsem od ní špinavé utěrky a šla do koupelny.Hodila jsem je do pračky,když jsem zaslechla volání.„Sel,volá ti Justin!"

Zrychlil se mi tep a celým tělem mi začala prodit nervozita.Rozběhla jsem se zpátky do kuchyně a doslova se vrhla po telefonu.„Ano?"

Píseň mého srdceKde žijí příběhy. Začni objevovat