>>Vikingler, yaralanan askerlerinin durumunu anlamak için onlara sert bir soğan çorbası içirirlerdi.Yaralı askerin çorbayı içmesinden birkaç dakika sonra yara koklanır; eğer soğan kokusu alınırsa, bu ciddi bir iç yaralanma olduğuna ve askerin ölümünün kaçınılmaz olduğuna dair bir işaret olarak görülürdü.
>>1993 ve 2008 yılları arasında, Avrupa'daki 40 farklı suç mahallinde aynı DNA'ya rastlanmıştır ve bu konuda yapılan araştırmaya "Heilbronn Hayaleti" ismi verilmiştir.Fakat daha sonradan anlaşılmıştır ki bu DNA, bir kulak temizleme çubuğu fabrikasında çalışan ve çubuklara yanlışlıkla kendi DNA'sını bulaştıran bir kadına aittir.
>>Bir inek öldüğü zaman, diğer ineklerin olayın yaşandığı yeri incelediği ve bir tehlike olduğu anlaşılırsa daha sonra o bölgeden uzak durduğu, yapılan çalışmalarla kanıtlanmıştır.
>>1993 yılında Pepsi şirketi, Filipinler'de bir kampanya düzenlemiş ve şişenin kapağında 349 numarasını bulan kişiye 1 milyon peso vadetmiştir.Ancak şirket yanlışlıkla 800,000 farklı şişe kapağına kazanan sayıyı yerleştirdiği için insanlar ayaklanmış, paralarını almak için Pepsi yöneticilerini ölümle tehdit etmiştir.
***Oy ve yorumlarınızı bekliyorum.Yeni kitabıma da bakarsanız sevinirim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
İlginç Bilgiler
No FicciónYeni kitabımda size daha önce duymadığınız ilginç bir o kadarda tuhaf bilgileri sıralıycam. Şimdiden Teşekkürler.