13. Zmierzch - Stephenie Meyer

122 7 0
                                    

" Nigdy nie zastanawiałam się jak umrę ale umrzeć za kogoś kogo się kocha wydaje się dobrą śmiercią."

" -Pomyśl, kocham cie bardziej niż wszystkie inne rzeczy na świecie" razem wzięte, czy to ci nie wystarcza?

-Wystarcza. I starczy na wieczność."


" - A to dopiero - mruknął Edward. - Lew zakochał się w jagnięciu.

- Biedne głupie jagnię - westchnęłam.

- Chory na umyśle lew masochista."


"-Przecież ja mam dopiero osiemnaści lat!

-A ja prawie sto dziesięć. Pora się ustatkować."


"Byłam taka zajęta udając zajętą!"  

" Mój umysł nie funkcjonuje normalnie? Jestem walnięta?"

Edward do Belli: "Nie można ufać wampirom... Zaufaj mi..."  

" Wiesz jak umiera komórka mózgowa blondynki? Samotnie."


" - Dźgnęłaś go ołówkiem, czy co?

- Zachowywał się jak wariat!"  


" Z chmurami sobie radzę, ale nie mogę walczyć z zaćmieniem."

" Czas przemija nawet wtedy, kiedy wydaje się to niemożliwe. Nawet wtedy kiedy rytmiczne drganie wskazówki sekundowej zegara wywołuje pulsujący ból. Czas przemija nie równo - raz rwie się do przodu, to znów dłuży się niemiłosiernie - ale mimo to przemija. Nawet mnie to dotyczy."

" Zanim Cię poznałem, Bello, moje życie przypominało bezksiężycową noc. Mrok rozpraszały tylko nieliczne gwiazdy przyjaźni rozsądku. A potem pojawiłaś się ty. Przecięłaś to ciemne niebo niczym meteor. Nagle wszystko nabrało barw i sensu. Kiedy znikłaś, kiedy meteor skrył się za horyzontem, znów zapanowały ciemności. Otoczyła mnie czerń. Nic się nie zmieniło, poza tym, że Twoje światło mnie poraziło. Nie widziałem już nic. Wszystko straciło sens."

"I będzie tak, jakbym nigdy nie istniał..."

"Czy wierzysz, że pomimo tych wszystkich niebezpieczeństw na które cię naraziłem, też cię kocham?"


~~~

Dodatkowo postanowiłam zrobić tu "Cytat Dnia". Codziennie albo co parę dni będę wstawiać jakieś parę słów :)

Cytaty ♥Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz