Internautii coreeni (#Fi-mi-arScarba)

134 14 30
                                    

#Fi-mi-arScarba (Lumi Nitsa addicted)

              Nu-i inteleg pe internautii coreeni.Isi irosesc toata viata doar criticand si aruncand cu noroi in reputatia vedetelor kpop.

               O ataca pe Hyoyeon pentru ca e urata (spun ei).Dar ei s-au uitat in oglinda inainte sa spuna asta? Nu! Spun ca operatiile nu o ajuta deloc.Dar ei s-au gandit ca probabil ea a ales sa faca asta doar ca ei sa se opreasca?

                 Spun ca Zhou-Mi nu ar trebui sa mai fie cantaret in Coreea doar din motivul ca e din China si pentru ca si-a sustinut tara in acel scandal politic.Pe bune acum, e patriot! Cine nu si-ar sustine tara la nevoie? Recunosc! Si eu as sustine Romania la nevoie.Nu e o tara perfecta, dar e tara in care m-am nascut si accept asta, chiar daca as fi vrut sa fiu in Coreea de Sud.

                  Spun ca Tiffany e c*rva.Dar si-a cerut frumos scuze pentru ce-a postat! Chiar de doua ori! Inteleg, era Ziua Independentei si ca a postat pe Snapchat o poza cu Steagul Soarelui Rasare, dar sunt trei motive pentru care o apar:

1. E americanca! A spus ca nu stie mare parte din istoria Coreei de Sud si ca o sa mai invete.Acum nu cred ca e bine sa facem misto de ea pentru ca mai stiti scandalul ala cu Jimin si Seolhyun care nu au stiut cine sunt cateva personalitati importante ale Coreei de Sud.

3. A vrut doar sa spuna ca o sa cante la un concert in Japonia.Bine, ma intreb acum de ce ar programa SM un concert in Japonia chiar in timpul unui eveniment important ca Ziua Independentei... 

                 

                      Spun ca Lay, Chao Lu, Victoria, ZhouMi si multi altii ar trebui sa se intoarca in tara lor.Dar kpop-ul a atras de-a lungul anilor popularitate in alte tari si stagiari straini care ar putea duce kpop-ul mai departe.


              Doamne...ce mult am stat sa mai scriu un capitol din seria asta! Mor :))

Viata de kpopperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum