Internauții discută despre doi idoli a căror abilități de dans sunt subestimate

391 31 2
                                    

Mulți idoli sunt apreciați pentru că sunt niște cântăreți și dansatori excelenți, dar unii idoli sunt de cele mai multe ori ignorați sau subestimați.

Internauții au discutat recent despre doi artiști de la două trupe populare care sunt de multe ori subestimați când fanii vorbesc despre cei mai buni dansatori din industrie.

1) Jinhwan (vocalistul principal din iKON)

El cântă destul bine.
El poate dansa foarte bine, dar niciodată nu este menționat. Acesta cântă și dansează destul de bine. Artistul este un pic mic de înalțime și din această cauză, nu prea arată puternic, dar dansul lui este drăguț.

Dacă urmărești fancafe-urile lui Jinhwan, ai ști.

El chiar a fost în centru atenției pe parcurul programului WIN.

2) Sehun ( maknae-ul din EXO)

El este liderul dansatorilor și dansează bine, dar acesta nu este menționat așa de des ca Kai sau Lay.Am o idee despre dansul lui, pentru că am văzut recent căteva spectacole în care artistul a depus mult efort în prestațiile sale!! Sehun dansează cu multă forță și de când își folosește înălțimea în avantajul său, arată mult mai sexy și matur.

[+ 126, – 14] Linia corpului este așa de frumoasă când dansează...

[+ 116, – 15] El este așa de drăguț pe perna aia care este mai mare decât corpul lui ㅋㅋㅋ

[+ 106, – 14] El este așa de drăgut ㅠㅠㅠㅠㅠ

________________________________________________________________

 O...K? Deci Sehun chiar danseaza bine! Intr-un video, chiar parea robotel! in capitolul urmator voi face ... top 10 ship-uri preferate!


Viata de kpopperUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum