Kendimi Tanıtma

97 8 5
                                    

Kendimi tanıtıyım öncelikle isim vermiycem neden bilmiyorum ama öyle olmasını istiyorum sjdjdj 15 yaşındayım bu sene 10.sınıfa geçtim kilom şuan 67,5 hedef kilom ise 50 Ben bu zamana kadar aslında kilosuyla dalga geçilen bir kız olmadım hiç hep orta kilolu,balık etli bi kızdım ben ama yinede kendimi hep kilolu bulurdum bi çok kerede diyet deneyimim oldu ama hepsi kısa süreliydi birazda hemen pes eden bi yapım olduğu için hiç çaba göstermemiştim ta ki liseye geçene kadar. Şuan yaz tatilindeyiz bu sene boyunca tabiki aşırı derecede kırıcı dalga geçen olmadı ama insan alıngan ve hassas olunca en ufak kelimelere bile kırılabiliyo Allaha şükür abartılcak kadar bir kilom yok ama kim zapzayıf ve incecik olmak istemezki?
Herneyse bu sene ara sıra dalga geçildi ama tabiki fazla kırıcı olmadığı için fazlada takmadım hep beni beğenen böyle beğensin kafasındaydım bide benim en yakın arkadaşımda bu seneye kadar kiloluydu ikimiz böyle geçinip gidiyoduk ama o bu sene sabırla azimle zayıfladı şuan zayıf zayıf takılıyo insanda biraz imreniyo canım 😏 Benim kesin olarak zayıflama kararı almam bir ay öncesi kadar kesinleşti kafamda bu sene iki tane kuzenimin düğünü vardı ve ben hep ne giyicem telaşındaydım malum kiloluyuz elbisede yakışmıyo herneyse aldık bitane elbise ama içinde hiç mutlu değilim bide benim en yakınım olan kuzenim var benden beş ay büyük o zapzayıf insan kötü oluyo haliyle insanların bakışları falan bide akrabalarımın çok kilo almışsın biraz zayıfla demeleri yokmu vede dayımın,amcamın vede en kötüsüde annemin herkes içinde kilomla dalga geçmeleri kararımı verdim kesinlikle zayıflıycam ve onlara ne olduğumu göstericem.Tabiki sizinde yardımlarınızla umarım bana yardım edersiniz.
Bidahaki bölümde görüşmek üzere canlarım yeni başladığım için hatalarım varsa affola seviyorum sizi😘

Zayıflama MaceramHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin