Οι θεοί στη χώρα της Ουχούλστα έχουν πρόσωπα. Για την ακρίβεια, ζουν στο βουνό Αγκντάγ και δέχονται να βοηθούν όποιον είναι αρκετά γενναίος για να τους επισκεπτεί. Βέβαια, οι θεοί είναι σεβαστές αλλά και τρομακτικές μορφές στα μάτια των ανθρώπων, οι οποίοι για να εξασφαλίσουν την εύνοιά τους καταφεύγουν στις θυσίες.
Οι θυσίες αυτές είναι αναίμακτες - θεωρητικά τουλάχιστον - και γίνονται κάθε δεκαοκτώ φεγγάρια. Για κάθε θεό προσφέρονται τρία άτομα, κοντά στην επιφανειακή του ηλικία, που ουσιαστικά γίνονται υπηρέτες του για οτιδήποτε χρειάζεται ή θέλει. Υπάρχουν φυσικά και εξαιρέσεις προς όλες τις κατευθύνσεις, είτε κάποιος θεός προτιμάει κάποια συγκεκριμένη ηλικία, φύλο ή τύπο ανθρώπου, είτε οι επιθυμίες κάποιων δεν είναι τόσο αθώες και αναίμακτες.
Μην ξεχνάτε πως αυτοί οι θεοί δεν είναι όπως ο δικός μας, αλλά σκληροί, εγωιστές και αδίστακτοι. Γι' αυτό και οι άνθρωποι φοβούνται την παρουσία κι ενός μόνο θεού.
Από την θυσία δεν επιστρέφει ποτέ κανένας· είχε γίνει πρώτη φορά πριν πολλά χρόνια και η οργή των θεών είχε αφανίσει σχεδόν ολοκληρωτικά τους ανθρώπους. Έτσι είχε γίνει νόμος ότι όποιος επέστρεφε θα οδηγούνταν στον δήμιο για παραδειγματισμό. Και όσοι γυρνούσαν έβρισκαν τον θάνατο. Ήταν η κατάσταση απελπιστική. Τα θύματα δεν ήθελαν να σταλούν φοβούμενοι για την μοίρα που τους επιφύλασσαν οι θεοί, από την άλλη όμως αν γυρνούσαν - ακόμη και ο θεός στον οποίο στάλθηκαν το ζητούσε - θα έχαναν την ζωή τους.
VOCÊ ESTÁ LENDO
Ταξιδεύοντας μ' έναν θεό
Fantasia«Δεν έχω βγει ποτέ απ' το βουνό. Δεν μου επιτρέπεται». «Τότε ας βγούμε έξω μαζί. Ας γυρίσουμε τον κόσμο!» (Προσωρινά σε Αναμονή)