Oh Doamne.. Eu care ma feream de belele.
-Hai papusa , stiu ca vrei
-Poti te rog sa te opresti din a fii atat de enervant? Crezi ca ti se cuvine tot?
Si asa cum obisnuiesc sa vorbesc fara oprire cand ma enervez , ma trezesc trantita in pat .
-Shhht , vreau sa iti aud inima batand , apoi incepem si cu gemetele tale valoroase.
Un moment de liniste in care ma tinea imobilizata si statea cu capul pe pieptul meu , ascultant ritmul inimii mele.
-oh papusa , as putea sa dorm asa . Dar avem treaba
Ma saruta pasional in timp ce imi tine mainile cu o mana iar cu cealalta imi da jos tricoul de pe mine.
Corpul mi se linisteste total, imi da drumul la maini si coboara cu saruturile pe abdomen in timp ce se joaca cu pretiosii mei sani .
Intr-un final lenjeria si hainele au disparut din peisaj, caldura ne invada trupurile care erau gata sa isi sacrifice orice pentru a prelungii placerea oferita.
Nu pot sa mint, cand eram noi, singuri, ne completam unul pe altul, eram perfecti.
Fiecare stia ce urma sa faca celalalt , totul decurgea ca o linie melodica ce iti bucura auzul , doar ca aici simtul era cel ce te facea sa tresari la fiecare atingere , sarut,muscatura.
Cand linistea pusese stapanire pe locul pangarit de doua trupuri dornice de placere , icnim amandoi un tipat.
Isi aseaza capul pe pieptul meu si asteapta.
Liniste deplina apoi..
-Pisi toarce acum
-Ai stricat tu totul!
-Ok papusa , faza e ca trebuie sa stai cuminte aici
Nu apuca sa termine ce are de zis ca suna telefonul
-Alo?Da eu sunt. Ce? Arisha a disparut? Ok vin.
-Ma cauta deja.
-si cu asta vor ramane. Nu pot sa te duc la ei,au anuntat deja politia. As fii prins , apoi cine stie ce iti trece prin cap sa mai spui. Nu,nu , tu stai aici!
Ma sarura pe frunte si iese pe usa .
-Daca va atingeti de ea , va omor pe toti!
Ai uite asa, Arisha iar ramane singura .
-I hate my life! Ma indragostesc si eu de unu , aleg sa ma culc cu el , ma cert cu prietena din cauza lui, sunt prinsa de o banda care se ocupa cu droguri, aflu ca sefu lor e cel pe care il plac, ceilalti ma cauta in timp ce eu fac dragoste cu seful celor din banda, asta pleaca, ma lasa cu retardatii astia, nu pot sa scap , si ce e mai rau e ca nici nu as prea vrea.Ps:Scuze ca este mai scurt.
CITEȘTI
Virgin Story
عاطفيةIn aceasta poveste este vorba despre o fata care are mereu replici intepatoare la orice,bruneta cu ochii verzi, inalta si cu forme bine definite. La 19 ani inca virigina,desi multi isi doresc sa o aiba ea nu se lasa,asta incearca si Ian cel mai popu...