1- İlk Karşılaşma

34 2 2
                                    

Çalan alarmın sesiyle uyandım aklıma gelen şeyle bir küfür savurdum.Bu gün okulun ilk günüydü artık 8.sınıftım yani orta son.Size kendimi tanıtmayı unuttum.Ben Yağmur mavi gözlü kahvrengi uzun saçlı bir kızım.Kalkıp banyoya gittim işlerimi halledip odama döndüm. Okul formalarımı giyip makyaj yaptım.(Ama makyaj dediğime bakmayin sadece rimel ve nemlendirici.)Aşağı inip mutfağa yöneldim.Karşımda annemi görünce babamı sordum babam işe gitmiş.Hızlıca kahvaltı ettim çantamı alıp evin önünde Alarayı beklemeye başladım.Alara benim 5. Sınıftan beri en iyi kankam o benim gibi mavi gözlü deil kahverengi gözlü siyah kısa saçlı.5 dakika sonra Alara geldi okula doğru yürümeye başladık.Okula gelince hemen 8-A ya girdik.En ön sıraya oturduk.Ders matematikçinindi.Hoca gelmeden önce sınıfa bi cocuk girdi.Ela gözlü uzun boyluydu.Hemen arkamıza oturdu.Çantalarımızı bırakıp törene indik.Yanımı Alaraya tutuyordum ama o ela gözlü gelip yanımda durdu."Burası dolu.""Ben kimseyi göremiyorum"Sinir olmuştum.Tören bitince hemen Alara nin yanina gittim sınıfa çıktık.Olanlari anlattım güldü.2dk sonra hoca girdi.Bizi serbest bıraktı ela gözlü omzuma dokundu.Arkama döndum "ben Batu"



Evet bu ilk bölumdu umarim begenmissinizdir canlar.

Komşum Bay UkalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin