BURÇLARIN KIŞILIKLERI

535 14 6
                                    

1- OĞLAK BURCU cesaretlendirilmeye belli etmese de ihtiyaç duyar. Çünkü mükemmeliyetçi yapıları çoğu zaman kendilerinde kusur bulmalarına sebep olur. Takdir edildikçe motive olur.

2- KOÇ BURCU aldığı kararlardan dolayı yargılanmaktan hiç hoşlanmaz. Çünkü o herkese bir şans tanır. Yargısız infaza gelemez.

3- TERAZI BURCU nun hayatındaki problemler genelde etrafındakilere çok fazla önem veriyor olmasından çıkar. Karşı taraf ilgilden bunalsa bile o ilgili alakalı tavırlarını sürdürmeye devam eder. Size gerçekten değerli olduğunuzu hissettirir.

4- AKREP BURCU güçlü olması gereken bir durumun içerisindeyse ya da aşıksa onu tanıyamazsınız desek yeridir. Hiç olmadığı kadar güçlüdür, sınır tanımaz hale gelir. Her şeyini feda etmeye hazırdır.

5- YENGEÇ BURCU eğer birşeye sinirlenmişse direkt olarak içine kapanır, koydunsa bul artık. Telefonları kapatır, hiç ses etmez, duygularınıda hiç mi hiç belli etmez. En güvendiği yer neresiyse oraya demirler. Öfkelendiğinde derdini anlatacak pek söz bulamaz, saldırmak da işine gelmez. Sizi en çok sırlarınızın öğrenilmesi, özel esyalarinizin karıştırılması, eski defterlerin karıştırılması durumları ofkelendirir.

6- IKIZLER BURCU yüzeyselsiniz, kararsızsınız, kıvrak zekalısınız, konuşkansınız, içten gelen bir merakınız vardır, çok yönlüsünüz, değişken meraklarınız vardır, sabırsızsınız, çok yüzlü bir kişiliğiniz vardır, gençlik dolusunuz, kişisel olaylarda sırlarınızı saklarsınız, asabisiniz, kolayca sıkılırsınız, neşelisiniz, arkadaş canlısısınız.

7- BOĞA BURCU sabırlısınız, ani değişikliklerden veya aşina olmadığınız yollardan nefret edersiniz, açık avantajlar ve kesin amaçlara ihtiyacınız vardır, egoistsiniz, dokunma duyunuz güçlüdür, duyumsalsınız, kişisel konfor ve fiziksel zevk ararsınız, pragmatiksiniz, cimrisiniz hatta aşırı cimrilik gösterebilirsiniz, doğa ve doğal şeyleri seversiniz, realist bir yapıdasınız, materyalistsiniz, sessizsiniz, espirili sayılırsınız.

8- ASLAN BURCU kraldır, önderdir. Başkalarının yaşantılarınıda onlar adına düzenlemek isterler. Herşeye karışırlar, kibirlidirler. Bu nedenle onları tanımlayan sözcük "Yönetirim"dir. Yaşam sahnesinde her zaman parlayarak, odak noktası olmak isterler. Organizasyon güçleri çok fazladır. Isteklerini başkalarına kabul ettirmek onlar için yaşamlarının 'olmazsa olmaz' şartıdır.

9- YAY BURCU kavrama yetenekleri gelişmiş olduğundan becerililiklerinin de katkısı ile ele aldıkları her ışte, ozellikle ciddi işlerde ve felsefe konularında başarılı olurlar. Bu nedenle Yay Burcunu tanımlayan sözcük 'Görüyorum' dur.

10- BAŞAK BURCU yönetici gezegeninizden dolayı hep bilgiyi ararlar. Zekalarını kendine yardımcı olan bir hizmetçi gibi gorürler. Bu nedenle BAŞAK Burcunu tanımlayan sözcük 'Incelerim' dir. Başaklar çalışkan ve pratik insanlar olup yaşamlarındaki en önemli konu Iş'tir.

11- KOVA BURCU hayal güçleri sınırsız olmakla birlikte, düşünceleri bulundukları anın ötesinde akılcı ve sezgiseldir. Kovalar dik kafalıdırlar.

12- BALIK BURCU duygusal yapıları her alanda kendini gösterir. Sanata egilimli bir burç oldukları için bir çok sanatçının BALIK ÖZELLIKLERI güçlüdür. Arkadaşlık duygularına çok fazla önem verdikleri için, yaşantılarında yapilan hatalari affetmezler.

BURÇLAR!!Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin