YENİ OKUL~

219 20 10
                                    


Merhabağlar! Ben Ayano Aishi. Tek başına yaşayan bir garibanım. Neyse bugün  okuldaki ilk günüm olacak ve ben hala horluyorum.Alarmın çalmasıyla kendime geldim. 

 - "Hığğm saat kaçmış heeğ 06:02...NE?! 06:02 Mİ?! OLAMAZ 2 DAKİKA FAZLA UYUMUŞUM! HEMEN OLAĞAN ÜSTÜ HAL İLAN EDELİM!" falan filan. 

 Neyse kalktım duş aldım kahvaltı yaptım. Sıra geldi don seçmeyee. Hm mavi donu seçiyorum çünkü onu giyince altıma-NEYSE giydim. Çantayıda aldık. Bisiklete atladık. Başladım sürmeye"Bas gaza aşkım bas gazaa" ulan kaç yıldır aynı şarkıyla sürüyorum neyse. Geldik okula neymişş "Akademi High School" Girdim bahçeye. Girer girmez gözüme odun gibi duran kıza çarptı. Mal mal orada dikiliyor. Nasıl işse okulun ortasına bahçe yapılmış. Çeşmede var ohh yüzerim lan ben burda. Neyse görmemiş gibi durmiyim. Gidip sınıfımı bulayım. Önüme bakmadan gidiyordum ki biriyle çarpıştım. Şansa bak ki erkek ve kareteci. Bana bakıp bakıp duruyor aşık oldu galiba hehehe. 


-Şey ö-özür dilerim! Acıyor mu? Bu arada ben Budo Masuta! 

-Önemli değil. Benim hatamdı ve bende Ayano Aishi. Bu okulda yeniyim. 

-Anlamıştım (zeki çocuk) benim gitmem gerek sonra görüşürüz! 

-çüzzzz~


Sanırım fazla heyecanlandı. Ee tabi güzelim. Neyse ego kastık gidip sınıfı bulsam iyi olur ama şimdi altıma edecem tuvalet nerde lan?!  Acaba şu çalılığa mı yapsam? Hem gübre de olur. Ne diyom lan ben?! Neyse tam altıma edecektim tuvaleti buldum. İşimi hallettikten sonra ellerimi yıkadım tam çıkıyordum ki- 




Dangerous Love // Tarano YansimHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin