Yazmayacaktım ama neyse :p Bu arada baya bi çoğalmışız *-* Okuyan herkese teşekkürler^^ Neyse iyi okumalar^^
Eveet.Büyük gün geldi.Osana geberecek.Okula gittim.Hm eğer okulda öldürürsem yakalarlar(Y.Z:Çok zekisin yaw) En iyisi başka bir yerde... Buldum ! Doğruca elime kalem kağıt alıp yazmaya başladım " Mal Osana . Aldığın malların parasını ödemedin.Şimdi ise faizi ile geri istiyorum ! Terkedilmiş fabrikaya gel.Tabi silahlar konuşmamasını istiyorsan" Osana'nın uyuşturucu kaçakçısı olduğunu biliyor muydunuz? Bilmiyordunuz çünkü ben uydurdum sjsj.Dolaba attım notu ve gittim kantine."Abee bana 2 meybuz sakın portakallı verme ha !" Portakallı olanların tadı ilaç gibi .s.s Evet Ayano mahallede meybuz canavarı olarak bilinirdi.Hatta küçükken babasından ve anasından çaldığı paraları gidip meybuza yatırırdı.Ve semtler arası meybuz müsabakalarına girerdi.Neyse uzun hikaye .Biz şimdiki zamana geri dönelim.Haa?Saat 15:30 olmuş.İyi bari maske alıp şu fabrikaya gidelim.
Gittim.Lan şu tesadüfe bak.Light ve Near' ın 🆚 attığı fabrikaya çağırmışım.Şerefsiz Near.Neyse tahmin ettiğim gibi Osana gelmiş.
-Baka ! Daha yeni vermemişmiydim borcunu ?
-Hayır , devamını istiyorum.
-Nah ! Baka ! *el hareketi çeker*
-Lan !? O sırada sesim normal çıkmıştı.
-Baka ! Sen kız mısın ?
-Evet >:) .Deyip maskemi çıkardım ve , "Seni öldüreceğim Osana!"
-Hah o biraz zor , deyip güneş gözlüğünü taktı ve arkasından 5 herif çıktı.
-Şerefsiz ! ,deyip muhteşem karetemi sergiledim.
-Bitirin işini 😎
-Ama 5 VS 1 ⁉ Hile !
Dedim ve heriflere giriştim.Bi tekme bi yumruk bi tekme bi yumruk...Herifleri sağlam bırakmadım.Tabi bende sağlam kalmadım.Osana şaşkın bir halde kaçmaya başladı.Sen görürsün! Light ve Near burda düello yapmıştı dimi.Kesin bir yerlerde kağıt vardır...Hmmmmmmmm......Buldum ! Kanım ile "Osana Najimi " yazdım.40 saniye sonra Osana geberdi ve bende Osana'nın güneş gözlüğünü alıp kendime taktım
-Smokkk wiğğ evideyy B)~
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Dangerous Love // Tarano Yansim
HumorAyano Aishi sadece yeni bir öğrenciden ibaret değildi.