chapters 3

465 18 6
                                    

Aku mengangkat kotak minerel yang sangat berat" hmmmm sikit lagi sikit setelah aku sampai aku menghentak kotak mineral itu aku mengeluh kasar jungkookk tu bikin marah aku mengigit bibir bawah ku dan bercekak pinggang aku melangkahkan kaki kuatas heee
Harini aku mengemas rumah aku setuju dengan apa yang jungkook arahkan pertama dia arahkan biliknya cehhh"aku menguak pintu biliknya dan berselerakan bajunya ada atas katil atas lantai tidak boleh ku bayangkan aku mengambil bajunya yang berselerakan dan melihat kearahnya dengan pandangan tajam kelihatan mukanya masih lena tidur"

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

(Tengah hari)

Penatnya aku melabuhkan tubuh kesofa tiba-tiba ada yang menegurku" neol gwaenchana"kata v yang baru turun dari atas"saya okk je waeyo?" Kau nampak letih dan berkeringat"katanya lagi" ahh saya okk je cuma panas" panas bukan ada icons ke"

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
( Malam )

Omma bogosyeopposo"kata ku dalam tangis ku ku rasa badan penuh dengan keringat"

Omma"yuju nanti pulang ya chagi omma rindukan yuju yuju cepat balik okk omma tunggu jangan lupa nama mu choi yuju" ommaaaaa hahhhhhh.... Ommaa hahh aku cuma mimpi je omma sebut nama yuju.. Ingatan ku sedikit membaik aku tahu sudah nama kuu omma"aku melap keringat ku didahi,

Aku berjalan sambil melamun setibanya aku dibawah melihat kearah mereka semua sedang menonton televsian"
Kenapa aku boleh lupa nama ku sendiri??
Hoii apa kamu lamunkan tu"kata v" hah opsyeo"
Busan pulak disini aku keluar rumah japp"
Setibanya aku ditaman dekat dengan rumah itu sungguh segar udara disini"aku teringat sesuatu besok aku berkerja lagi sebagai maid"

----------------------------------------
Aku membuka mata ku sinar mata hari menusuk kedalam mata ku
Hahhhh aku mengangkat kedua tangan ku keatas aku menuju kebilik mandi dan membersikan diri" dan aku menuju kebilik mereka semua untuk membersihkan huhh aku mengeluh setelah,
Mana agaknya mereka pergi awal-awal begini?kata ku dalam hati.
Apa ni" aku melihat sepucuk surat diatas meja. Owhhh surat. Aku membuka kertas warna putih yang
ditangan ku.

Beberapa hari ini kami selalu balik lewat jadi jangan risau jaga diri dirumah jangan lupa makan dan minum ^∆^.

To : hilang ingatan
From : namjoon:)
.................

Kenapa agaknya dorang pulang lewat jangan-jangan dorang tidakk jangan pikir apa-apa okk fighting kata ku sendiri" sunyinya kalau dorang tiada. baik aku kasih bersih bilik dorang.setelah aku sampai kebilik is is is bilik jungkook berteburan!! Semasa aku membersihkan laci aku membuka laci itu. Banyakknya gambar perempuan. pendek rambut dan camera aku mengambil gambar perempuan tu setelah itu aku mengambil camera itu aku membukanya wahhh banyakk gambar dorang semua. Baju sama rambut warna warni. Sebenarnya siapa agaknya dorang ni? Semasa aku menekan next aku melihat gambar jungkook.
Hand-handsomenya.. Heee Dia ni handsome je tapi jahat.aku
meletakkan kembali camera tu.
Aku menyambung kerja lagi.

-----------------------------------------------------------------------------

( Malamnya )

Rumah besar ni aku seorang je dekat sini aku menonton televsian sendiri rasa takut ku aku ketepikan. Aku melihat jam diatas dingding jarum dijam itu menunjukkan jam 10:00mlm aku pun merasa mengantuk tanpa ku sedar ku sedar mata sudah tertutup.

Yuju kamu hati-hati ya pergi sana" kata seorang perempuan umur  30-an. Nae omma jangan lah risau nanti yuju tak nak pergi.
Kau harus pergi chagi kan ini peluangnya untuk mencapai cita-cita kamu.nae omma nanti yuju selalu call omma jangan risau"mereka pun berpelukkan.

Chapters end😀 voment juseyeo😊

My Life Become Idol (Yukook ff)Where stories live. Discover now