Capitolul 1

124 3 4
                                    

Silver's pov~

Cand m-am trezit ceasul imi indica ora 17:30. M-am ridicat somnoroasa din pat si m-am dus la baie. Culoarea ei era de un turcoaz aprins. Mi-am dat hainele jos si am intrat in dus, stand acolo vreo 30 de minute. Cand am iesit mi-am infasurat trupul intr-un prosop si m-am dus spre sifonier. Dupa un sfert de ora de tot aruncat hainele prin camera, m-am decis sa port o frumoasa rochie inflorata,  pana deasupra genunchilor pe care am asortat-o cu niste platforme crem. Mi-am dat cu putin blush, mascara, care imi scotea ochii albastrii in evidenta si un gloss stralucitor. Parul ondulat si negru ca taciunele l-am lasat sa cada in valuri pe spate. Sa fiu sincera, nu voiam sa cobor, dar am auzit muzica si mi-am dat seama ca petrecerea incepuse. 

Cand am coborat scarile, l-am observat pe Fabien stand la baza scarilor. Purta niste jeansi negri, conversi albastri si un tricou alb. M-am dus la el si am inceput sa vorbescu cu el despre tot si despre nimic.

La un  moment dat am observat intrand pe usa un baiat inalt, dargut, cu parul negru si ochii albastri profunzi, ce ma faceau sa ma simt in siguranta. El a venit spre noi si l-a salutat pe Fabien de parca erau prieteni de o vesnicie. Am inceput sa-l studiez mai bine pe baiat. Acesta purta conversi albi, jeansi negri, un tricou alb, ce-i scotea muschii in evidenta si o camasa neagra. Woow... Baiatul asta chiar e chipes... E perfect... Nu ii pot gasi nicio imperfectiune...Ma intreb de unde il cunoaste pe Fabien... 

-Silver, acesta este Adam Lawson. Un prieten de-al meu. Anna mi-a facut cunostinta cu el acum cateva luni. a spus Fabien, cu un zambet pe fata.

-Incantat de cunostinta, Silver! a spus bait... Adam. Chiar si vocea lui era perfecta. Era angelica, ca un cantec.

-Si eu sunt incantata sa te cunosc, Adam! am spus eu, incercand sa imi ascund tremurul din voce, cauzat de emotii.

-Si pot spune ca esti foarte frumoasa in seara aceasta. a spus Adam, pe fata lui aparand un mic zambet, lasand sa se vada dintii lui albi. Off... Doamne... Chiar si dintii ii are perfecti! Doamne, tine-ma ca lesin!!! Omul asta nu are nici un defect?!?!

In secunda aceea, mi-am simtit obrajii luand foc. Cred ca aratam ca un rac!

-Silver, poti te rog sa mai aduci din pivnita cateva scaune? ma intreaba mama, venind spre noi. Ohh, buna Adam!

-Buna seara, doamna Addams! spune Adam.

-Sigur, mama. Ma intorc imediat. spun eu.

-Silver, lasa-ma sa te ajut, te rog! se ofera Adam.

Am pornit amandoi spre pivnita. Adam m-a lasat pe mine sa intru prima, tinandu-mi usa. Vaaai.... Mai este si genleman! Mor aici!!! Am mai adus 4 scaune si i le-am dat mamei, dupa care ne-am intors la Fabien. Baietii au vorbit despre lucruri pe care nu prea le intelegeam. Si nu ma bagau deloc in seamna, pana la un moment dat cand Adam m-a intrebat : 

-Si, Silver, la ce liceu vei merge?

-La Clamton Highschool. Tu unde mergi?? i-am spus eu, sperand sa mergem la acelasi liceu.

-Si eu tot acolo merg! a spus el, ferirea vizibila in ochii si glasul lui.

Dupa cateva momente s-a auzit o melodie mai lenta iar el m-a invitat la dans. M-a luat de mana si am mers impreuna spre ring. Mi-am incolacit, timida, mainile in jurul gatului lui iar el m-a prins usor de solduri. Am inceput sa dansam gratios, de parca eram singuri pe ring si si parca pluteam. In tot timpul melodiei m-am uitat in ochii lui de un albastru profund iar el in ai mei. Dar din pacate melodia s-a terminat si a trebuit sa ne despartim.

Tot restul petrecerii am ras si am vorbit cu Adam si Fabien. Cu fiecare minut care trecea sentimentele mele pentru Adam erau tot mai puternice. Din pacate petrecerea s-a terminat, dar Adam a plecat ultimul. Chiar cand era sa iasa pe usa, mi-a spus :

-A fost o seara grozava. Noapte buna, Silver! si mi-a dat un sarut pe obraz.

L-am privit cum pleca spre casa si am ramas uimita sa vad ca statea chiar in casa din stanga noastra. 

Obosita, m-am dus in camera mea, schimbandu-ma in pijamale. Chiar cand ma bagam in pat, l-am observat pe Adam stand cu spatele la fereastra sa, fara tricou. Ii multumeam lui Dumnezeu ca nu ma vedea cum ma holbam la el. Si nici cum salivam. Cu aceasta imagine am adormit.

Silver, vrajitoareaUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum