Bugün benim doğum günüm 18 yaşıma bastığım ilk gün.
Doğum günü hazırlıkları başladı bana çartırmıyorlar kendilerince. Ama ben biliyorum.
Akşam oldu.
Eve geldik arkadaşlarımla, gün boyu onlarlaydım. Evde hiç ışık yoktu. Bir yere mi gittiler diye düşünmeden edemedim. Kapıyı açıp içeriye girdim. Ah yine tahmin ettiğim gibi bir doğum günü sürprizi. Şu an ki mutluluğumu anlatamam. Her yer curcuna. Pastada tam 18 mum var. Dileğimi tuttum. Hepsini de aynı anda söndürmeyi başardım. Gece yarısına doğru bizim kızlar bana bir sürpriz hazırlamışlar. Beni kolumdan tuttukları gibi odama götürdüler. Dolabımı açtılar bütün elbiselerime tek tek baktılar. Bu mu şu mu derken birinde karar kıldılar.
"Kızlaaar söylermisiniz artık nereye gidiyoruz"
"Sıkı dur o zaman söylüyoruz. 1 2 3 diskoya gidiyoruz."
Duyduklarım karşısında şok geçirdim resmen.
"Nasıl? ya annem onu... evden nasıl çıkcaz?"
"Sen hiç bir şeyi merak etme biz herşeyi hallettik sana sadece eğlenmesi kalıyor"
"Pekala"Evden sorunsuz bir şekilde çıktık.
Hâlâ inanamıyorum. Gerçekten annem hiç bir şey demedi.
Taxi 'ye binip gideceğimiz yere kadar heyecandan ölecektim.
Hiç gitmemiştim ve çok merak ediyordum.Sonunda geldik. Saat 12yi geçmişti. Kimliklerimizi gösterip içeriye girdik. Mekan çok güzeldi.
Çok büyüktü ve ayrıca çok kalabalıktı.Sarışın olan arkadaşım yanı merve kulağına eğilip
"Burası muhteşem bir yer. Teşekkür ederim" dedim.
"Önemli değil"
Birer içki söyledik kendimize.
E oynamak için insanın kafasının güzel olması gerek. Tabi bu sadece benim için geçerli. Merve ile deniz çoktan dans etmeye başlamışlardı. Ben bi yandan içkimi içerken bi yandan onları izliyordum. Başım dönmeye başlamıştı. Bende onlara katıldım. Uzun bir süre dans ettik birlikte.Masaya geri döndük içkilerimizi içmek için ama masada başka içkiler vardı. İçki denir mi bunlara onu bilemiyorum ama başka ne olabilir ki.
Su bardağı büyüklüğünde bardaklar da mavi renkli sıvılar vardı. Kendi bardağımı alıp kokladım. Farklı bir koku yoktu. Sonra tadına baktım. Aynı votka gibiydi. İkram gibi bir şeydir diye düşünüp içmeye karar verdim. Merve ve deniz ile büyük bir neşe içinde bardakları tokuşturduk. Bir dikişte hepsini bitirdim. Kızlara baktığımda onların da aynısını yaptığını gördüm. İçkinin tadı muhteşem ötesiydi.
Piste geri döndük kızlarla. Deli gibi oynamaya devam.Devamı gelicek