|41| "Moja pravila!"

500 48 3
                                    

Vratila sam Finiku trenerku i otišla sa Gretom u moju sobu.
"Biće još jedan napad!" , rekla je kao iz topa.
"Ali rekla si da će biti još dve žrtve?" , pitala sam zbunjeno.
"Tačno tako" , rekla je.
"Značii dve žrtve u jedno napadu? Pa kako ćemo da ih spasimo?" , poludela sam. Lukas će platiti za ovo, kad-tad!
"Na to je i računao, da ih nećemo spasiti" , rekla je Greta.
"Ko su sledeće žrtve?" , pitala sam. Greta me gledala čudnim pogledom i ćutala.
"Greta, reci mi!" , rekla sam ljutito.
"Tvoji roditelji" , bila sam u čudu. Već ih je jednom povredio, sad hoće da ih ubije?
"O Bože. Kako planira to da uradi?" , počela sam da grizem usnu.
"Isto što i sa bankom!" , rekla je.
"Požar!" , dodala sam uplašeno.
"Kad će se to desiti?" , pitala sam.
"Sutra popodne" , rekla je.
"U redu, imaćemo dovoljno vremena. Spasićemo ih, jel' tako?" , počela sam da plačem.
"Ne znam kako da se iskupim za Lidijinu smrt, ali obećavam, spasićemo tvoje roditelje" , rekla je i zagrlila me. Ne mogu da verujem da je to ona Greta koja je za malo ubila mog oca, ali sada ima šansu da se iskupi.

Ujutru smo svima objasnili šta se dešava, i koji nam je plan, pa svima osim Aleku. Vratio se u svoj rodni kraj, kod porodice. Rekao je da neće biti dugo.
"Znači popodne izvodimo plan?" , pitao je Derek.
"Da!" , rekla je Alison i smejala mu se.
"Ovako... Ja sad idem kod mog brata da probam da saznam gde je Pehar. Vi ćete smisliti kako da spasete Kejtine roditelje" , rekla je Greta.
"Budi oprezna!" , Finik je zagrlio Gretu a ona je otišla.
"Pustićemo Lukasa da postavi požar dok su moji roditelji unutra, misliće da smo poverovali da je gotovo. Tada ću ja zadržati vatru, a Finik i Greta će izvući moje roditelje. Sve mora biti odigrano brzo" , rekla sam.
"Jesi sigurna da želiš tako?" , pitao me Liam.
"Da!" , sada mi je falio Džejs. Ali on je kod tetke. Zazvonio mi je telefon.
"Sigurno je tajna mapa od našeg Pikasa" , bila sam u pravu. Lukas je poslao mapu. Na njoj su bile nacrtane tri čiča Gliše i televizor i kreveti i mnogo crvene i narandžaste boje. To je moja kuća definitivno.

Greta p.o.v
Otišla sam do kuće moga brata izdajice. Sve što želim je da ga vidim mrtvog, da oseti kako je bilo našoj porodici. Ušla sam unutra, a Karlos i Lukas su pili viski. Šta bi drugo oni radili?
"Vidi ko je odlučio da se vrati!" , rekao je Lukas
"Razmislila sam i u pravu si. Zašto bih verovala Finiku? Napustio nas je, ostavio nas same 900 godina i ubio našu porodicu? Bila sam glupa!" , rekla sam i ako to nisam mislila.
"Gde si bila ova tri dana?" , pitao me Karlos.
"Lako. Opčinila sam nekog čoveka u zgradi da mu budem stanar!" , uzela sam viski i sela do njih. Prilično sam dobar lažov.
"Pa drago mi je da si se opametila" , rekao je Lukas.

Malo smo se družili i bilo mi je muka od pretvaranja. Karlos je otišao napolje i ostala sam sama sa Lukasom.
"Pa šta planiraš kad ubiješ roditelje one male?" , pitala sam.
"Ta mala je možda najjače nadprirpdno biće koje postoji. I verovatno će biti jako tužna pa ću je kidnapovati dok niko ne gleda. Biće slaba i neće moći da se opire i iskoristiću svu njenu moć da otključam Pehar" , sve je smislio.
"A gde je uopšte taj Pehar?" , morala sam da pitam, nemamo puno vremena.
"Malo pre sam rekao Karlosu, on je dole kod mene u podrumu, u sefu" , govorio je, a ja sam mu pažljivo slušala otkucaje srca. Nije lagao!
"Pametno mesto. Idem da kod onog stanara da ga opčinim da se ubije, a onda mu popijem krv!" , rekla sam.
"To je Greta koju znam" , dodao je Lukas. Nisam više takva! Uopšte me ne poznaje!

Kejt p.o.v
Dogovorili smo se oko plana, sve je spremno. Kada izbavimo moje roditelje, počinje Lukasova noćna mora! Tada će doći dobri vampiri i idemo po Pehar. Čula sam Gretu kako ulazi.
"Znam gde je Pehar!" , rekla je.
"Gde je?" , pitala sam.
"U podrumu kuće, u sefu" , rekla je Greta.
"Kako da znamo da ne lažeš?" , pitala je Bella.
"Slušaj mi otkucaje srca" , rekla je.
"Okej, kako izvodimo ovo?" , pitala je Bella.
"Plan za danas znate, Lukas je prevaren, onda idemo na Pehar, dobri vampiri će biti sa nama i onda ćemo ga ubiti" , rekla je Greta.
"A Karlos?" , pitala je Bella.
"Niko nije pominjao ubijanje Karlosa!" , rekla je Greta.
"Greta je u pravu, Karlos nije prioritet. Karlos je samo Lukasova žrtva" , rekla sam. Složili su se sa mnom.
"Vreme je, idemo!" , rekla sam.

Stigli smo do moje kuće, namerno smo malo zakasnili. Za sada, plan se odvija dobro. Karlos je stajao tamo i držao šibice u ruci, znači ništa nisu posumnjali. Sve o čemu treba da brinemo je da ne sazna da je Greta sa nama.
"Unutra su, osećam njihov miris" , rekla sam.
"Greta i ja ćemo ući sa zadnje strane da nas oni ne bi videli" , rekao je Finik.
"Dogovoreno" , rekla sam i izašla pred Karlosa.
"Karlose ne radi to molim te!" , imam sreće što svake godine glumim u školskim predstavama.
"Zašto da ne?" , pitao je.
"Preklinjem te" , rekla sam.
"Prekasno" , bacio je šibicu i kuća je polako počela da gori. Finik i Greta su krenuli, a ja sam neprimetno kontrolisala vatru. Čak sam i počela da plačem, izgledalo je stvarnije.

Greta p.o.v
"Ja ću izvući majku, ti oca" , rekla sam Finiku.
"U redu." Otišli smo do zadnjih vrata i otvorili ih. U sobu je već počeo da ulazi dim, pa smo požurili.
"Brzo uhvatite se za mene i zatvorite oči" , rekla sam Kejtinoj mami. Brzo smo izašli napolje, upotrebila sam brzinu, a nije me videla. Ne moram da joj brišem pamćenje.
"Zatvorite oči gospodine" , rekao je Finik.
"Ko ste vi?" , pitao je Kejtin tata.
"Mm... Spasioci, sada zatvorire oči" , to je i uradio, a Finik ga je izbavio.
"Hvala ti seko"
"Hvala tebi brate što si mi otvorio oči" , rekla sam mu.
"Sada ih izvedi, a ja ću ostati pozadi sa Hejdan da me ne bi videli"

Kejt p.o.v
Čula sam Ih kako dolaze, pa je moj plač polako prelazio u zloban smeh.
"Šta je smešno? Roditelji ti umiru unutra" , rekao je Karlos.
"Hmm, zar misliš da bih dopustila da moji roditelji trunu unutra?" , rekla sam sa osmehom.
"Šta si uradila?" , tada se pojavio Lukas. Osetila sam da je iza mene vampir. Imam kolac kod sebe pa sam se brzo okrenula i ubila ga. Lukas je gledao zaprepašćen. Oko mene su se pojavljivali vampiri, Finik je uspeo, doveo je dobre vampire.
"Sada Lukase... igramo po mojim pravilima!" , Lukas se uplašio a ja sam se transformisala.

Zdravoo! Kako vam se svidja novi deo? Sve smo blizi i blizi kraju, tako sam tuzna😓 Istavite vote comment, ly
Xoxo, Sarah
💕💕💕❤️❤️❤️❤️👄👄👄👄

Echo of The LegendМесто, где живут истории. Откройте их для себя