Každé ráno se probudím,otočím se na bok a cítím jeho ruku obtočenou kolem mých ramen.U nosu mě šimrá modrý ocásek s bílou špičkou a celým bytem se nese podřipování a předení nezvaných hostů.Nadechnu se a hlasitým křikem je probudím.
''Natsu a Happy se mi zase vkradli do bytu,,naštvaně si stěžuju Miře,která stojí jako tradičně za pultem a mile se na mě usmívá.Už si zvykla,že si jí takhle stěžuju.Najednou se za ní objeví Lisanna''A proč si nezamykáš okno?,.Sklopím hlavu a naštvaně stisknu ruku v pěst''Zamykám ho pořád,jenže pokud ho nechám zamčený,tak mi ho ten dábel roztavý a já musím kupovat další a další zámky,,.Lisanna s Mirou se křečovitě zasmějí.Natsu je sám osobě Satan s velkým S,přeci jen je to ohnivý drakobijec.Sice jsem si už zvykla na jejich nocování u mě,ale stejně by se mohli zeptat.Aspon jednou za čas.Nebo alespon jednou do roka.Jenže je to Natsu s Happym.A všichni sami moc dobře víme jak to s nimi je.
''Lucy.,,poklepal mi Gray na rameno a já se na něj otočila a usmála se na něj.
''Co se děje Grayi?,,Vypadal jakoby ho něco trápilo.Gray se prohrábnul v jeho černých vlasech a přešlápnul si nohou ze strany na stranu.Nechápavě jsem se na něj podívala.''Grayi stalo se něco?Můžu ti s něčím pomoct?,,
''Lucy víš já bych potřeboval-,,začal pomalu Gray,ale najednou se tam přiřítil Natsu.''Co se děje Grayi?Stalo se něco?,,.Gray po něm hodil naštvaný pohled a pak násedně naštvaně vzdychnul ''Už nic,,. Já a Natsu jsme tzavě naklonili hlavu na starnu a koukali jsme se jak náš kamarád odchází z Cechu se skloněnou hlavou do země.
''Co to s Grayem bylo?,,zeptala jsem se nahlas a Natsu jen pokrčil rameny.''Stává se jen málkody,že je v takový náladě,ale kdoví je to Gray,určitě by nám něco řekl kdyby se něco dělo no ne?Lucy?,,zazubil se Natsu a já zakývala a pousmála jsem se.I když pravda byla taková,že mi Gray něco říct chtěl,ale rozmyslel si to když se tu objevil Natsu.
''Natsu~!,,ozvala se zamnou Lisanna a už běžela k Natsuovi a prudce ho obejmula.Natsu sebou cuknul,očividně ho to překvapilo.Usmála jsem se.Lisanna byla jeho kamarádka z dětsví a z vyprávění vím,že se měli rádi.Nevím jak to ted cítí Natsu,ale na Lisanně je to vidět.To,že Natsua má ráda a rozhodně víc než kamaráda.
Povzdychnu si.
Poděkuju Miře a odcházím z cechu.
Cestou mě zarazí Erza''Lucy?,,.Strašidelně na mě zírá a já se křečovitě zasměju a zeptám se''Ano Erzo?Co se děje?,,Erza se rozhlédne a zarazí se pohledem u Natsua a Lisanny,když sem ty ho všimla nechápavě jsem jsem zkroutila obočí.Pak mě Erza rychle odtáhla ven.''Tak co se děje Erzo?A proč jsi se tak podezřele dívala jestli si nás někdo z cechu všiml?,,vrtalo mi to hlavou.Erza normálně není ten typ co by byl takhle nervozní jen tak kvůli ničemu.Něco v tom bylo.
Erza se narovnala a její rudé vlasy si hodila do zadu na záda a pak se mi upřeně podívala do očí.''Potřebovala bych s něčím pomoct Lucy...ty jsi holka,ty víš jak takový věci používat a tak mě napadlo...,,Vypadala nervozně a počkat jak to myslela s tím,že jsem holka vždyt i ona je holka.Erza byla dost nervozní a všimla jsem si,že se jí třesou ruce.''Erzo?,,zeptala jsem se jí starostlivě.''Co se děje?,,Erza uhla mému starostlivému pohledu,vydechla a nadechla se a pak se narovnala a podívala se mi upřeně do očí.''Já...test...těho...Zkusila jsem si udělat těhotenský test.,,Když to Erza řekla myslela jsem že to semnou švihne.Erza?!Těhotná?!Počkat nesmím dělat předčasné závěry.''Gerrard?,,zeptala jsem se ještě než jsem se jí zeptám jestli test byl pozitivní nebo ne.Erza se začervenala a kývla.''Byl tu před 2 měsíci a nějak...,,Samozřejmě,že to byl Gerrard.Kdo taky jinej?Erza a on se hluboce a upřímně milovali a jen pár jedinců si všimli,že spolu udržují vztah na dálku.Přála jsem jí tohle štěstí a možná i trochu záviděla.''Dobře a byl test pozitivní?,,zeptala jsem se a snažila jsem se aby to znělo co nejmileji,chudák ted musí mít strašné nervy.''Víš právě o to tu jde,já nevím.A právě proto jsem tě chtěla poprosit o pomoct Lucy.Pomohla by jsi mi s tím prosím?,,.Erza tam předemnou stála a zapadající slunce jí osvítilo obrys jejích rudých vlasů,které ted vypadali jako ohen.Stále předemnou kamarádka a člen cechu.Jak bych mohla odmítnout?Usmála jsem se a natáhla jsem k ní ruku''To je přeci jasné ne?,,Erza se začervenala,chytla mě za ruku a úsměv mi opětovala a přikývla.
Druhý den ráno už všichni z cechu věděli,že Erza naše Titanie čeká miminko s Gerrardem.
Všichni hned slavili.
Nábytek byl vzhůru nohama.
Mira nalévala.Kana samozřejmě pila.Kluci se rvali.Mistr s Laxusem si povídali s Erzou.
A když Kana vyhlásila zápas v pití zapojili se jen dva odvážlivci,kterými byl Natsu a Gray.Samozřejmě,že vyhrála Kana.Graye si vzala na starost Juvie.Natsu měl ruku kolem Lisanniných ramen a něco škytal.Nic jsem neslyšela,jelikož sem seděla v rohu s Happym a v ruce jsem držela foták,který jsem si nedávno pořídila.Tohle je poprvé co jsem se rozhodla ho použít.Vzpomínky jsou důležité.''Všichni se baví,,usmála jsem se a Happy jen dodal s rybkou v puse''Aye!,,.Opřela jsem si hlavu o ruku a všechny jsem pozorovala.Než jsem sem přišla neměla jsem ani ponětí jak skvělá rodina mě tu čeká.Najednou jsem si všimla Natsua.Byl trochu nalitý,ale to dneska byli všichni i Lisanna s Levy mě trochu nalito a už se trochu motali.Natsu se právě snažil dojít k nám a Happymu,ale cestou zakopával o převrácenný nábytek a když k nám konečně došel tak sebou hodil obličejem na stůl a my dva s Happym jsem nadletěli leknutím.''Na-Natsu?Jsi v pořádku?,,zeptala jsem se ho šokovaně a Happy na něj zíral.''Lucy...vem mě domů...prosím...,,zašeptal a pak usnul a začal chrápat.''Ach bože...,,vzdychla jsem si.''Happy takže jde-,,chtěla jsem říct Happymu,že už půjdem domů,ale najednou byl Happy tytam a viděla jsem jak stojí před opilou Charlottou a ta mu už dává kázání o velbloudovi a jednorožci.''Chudák Happy...,,ale když sem se tak porozhlédla všichni už měli trochu upito,takže to znamenalo,že jsem zatím jediná pořádně střízlivá.''Dobře takže půjdem.Není dobrý nápad tu ted zůstavat.,,
Natsua jsem se snažila vynést aspon před cech,pak jsem zavolala Virgo.Když jsme došli ke mě do bytu.Virgo mi popřála dobrou noc a zmizela.Natsu se mi válel na posteli a spokojeně chrápal.Pousmála jsem se a šla jsem se umýt.Když sem vylezla z vany začala jsem se utírat ručníkem.Ručník byl už trochu mokrý takže jsme pár míst musela utřít víckrát,abych se pořádně usušila.Najednou mě chytli ze zadu něčí ruce.Odhodili ručník.Když sem se podívala kdo to je,abych mohla začít křičet.Místo toho jsem jen strnula.Předemnou stál Natsu,měl trochu zčervenalé líce a oči mírně pootevřené.''Natsu bež si lehnout.,,řekla jsem,ale místo odchodu se mi dostalo silného polibku.
V duchu mi prolétla otázka ''Co to kurna?!,,.
Snažila jsem se Natsua odstrčit,ale on mě držel kolem pasu a druhou rukou mě držel za bradu a líbal mě tak silně jak jen to šlo.Nezkoušela jsem se do polibku zapojit,přece jen sem věděla,že je Natsu opilej.Najednou mě Natsu kousnul silně do spodního rtu,trochu to zabolelo takže sem vyjekla a Natsu ode mě odskočil.
''Lucy?,,v očích měl starostlivý výraz a bylo vidět,že je zmatený.Uhnula jsem pohledem,otřela jsem si rty a zvedla jsem ze země svojí osušku a zakryla sem se jí.Natsu tam tak stál a měl v obličeji výraz lítosti a bylo vidět,že je zmatený sám sebou.
Sklopila jsem hlavu a rychle jsem kolem něj prošla do pokoje,rychle jsem na sebe navlíkla triko a kratasy.Přes ramena jsem si přehodila modrou mikinu.Pak jsem si to zamířila k dveřím,rychle jsem si obula tenisky a pak jsem za sebou zabouchla jen dveře od bytu a vyběhla jsem na ulici.
Venku už bylo celkem chladno,ale jelikož bylo léto bylo to na mikinu a kratasy tak akorát.Na ulici kolem mě prošlo pár párů.Nějak zvlášt mě nezaujali,ale pak mi padli do oka jeden.
Byl to vysoký tmavovlasý kluk,vlasy měl do toho všeho více-méně kudrnaté.Měl na sobě červenou mikinu,modré kratasy pod kolena a zajímavé bylo na tom že měl zvláštně modré oči.Vedle něho šla o hlavu menší dlouho světlovlasá dívka.Vlasy měla volně rozpuštěné a nedá se říct,že to byla blodnýnka.Spíš je měla špinavě blond.Zelené oči a veselý vyzubený úsměv.Na sobě měla kratasy a černou mikinu s vyhrnutými rukávy.Kolem krku se jí houpal řetízek s žiletkou ve které byl znak batmana.Na levé ruce měli oba dva náramek a vypadalo to jako slabší provaz.Kluk si dívku z něčeho dobíral a očividně se u toho bavil,dívka mu na to něco žertovně odsekla a slabě ho praštila do ramene.Kluk udělal že umírá a dívka dala ruce v bok a napřímila hlavu nahoru a očividně se cítila dost sebejistě.Pousmála jsem se jelikož ten kluk,který byl ted za jejími zády se narovnal a potichu se k ní ze zadu blížil a pak jí ze zadu chytil kolem ramen a zařval baf.Dívka se lekla a vyskočila nejmín půl metru do vzduchu.Byla celá rudá a začala klukovi nadávat a ten jí jen dál držel a smál se jak pominutý.Dívka pak na něj začala zírat a kluk se přestal smát a když se na sebe podívali a jejich oči se setkali.Oba dva vypukli smíchy.Až mě to donutilo smát se potichu taky.Něco si řekli a pak se chytli za ruce a zamířili si to ke kavárně kde se prodávala ledová tříst.Cestou se ještě o něčem bavili a smáli se.A já se za nimi zasněně dívala jak mizí v ulici,která byla ozářená světlem z lamp.Už byla tma a já tu zůstala sama.Uprostřed ulice a přemýšlela jsem co asi ted dělá Natsu.
Byl opilí,je to přeci normální,že člověk dělá v opilosti věci,které by normálně neudělal.Ale to enbyl ten problém,tady byl problém semnou.Něco ve mě si přálo,aby mě Natsu znovu políbil a obejmul.Něco ve mě to chtělo,něco ve mě litovalo že jsem z toho bytu odešla,že jsem se do polibku nezapojila,že jsem Natsua nenechala,aby si semnou dělal co chtěl.Ale díky bohu jsem v hlavě měla něco co poslední generace holek postrádá ze všeho nejvíc.A to je mozek.Přece Natsua nemiluju a i kdyby snad ano tak je tu určitě už někdo jiný koho má rád.A určitě by ho to zlomilo,kdyby se mezi mnou a jím něco stalo a on a jeho láska by byla v troskách.A hlavně by to nejspíš už doživotně zničilo naše přátelství.Nemohla jsem to dovolit.Nesměla jsem at můj chtíč byl jakýkoliv,mozek byl silnější.
Najednou do mě někdo ze zadu strčil a já cítila jak jsem ztratila rovnováhu a padám.Pak mě někdo rychle zachytil za ruku a stáhnul mě zpátky a já zase stála pevně nohama na zemi.
''Jsi v pořádku?!Moc se omlouvám,nedávala jsem pozor na cestu a-,,předemnou stála ta špinavě blodatá usměvavá zelenočka a měla ted v očích ustaraný pohled viny a strachu.Nebyla zas tak malá,byla stejně vysoká jako já.Navíc až ted jsem si všimla,že jsme si my dvě vcelku podobné i postavu jsme měli podobnou.
''Jsem v pořádku...,,řekla jsem ještě trochu v šoku z toho jak pohotově mě tahle holka chytla.
''Díky bohu...,,oddychla si a já se musela pousmát.
''ještě jednou se ti omlouvám a-,,najednou ze za ní vynořil ten kudrnatý kluk v červené mikině.''Kate už zase si nedávala pozor na cestu?,,neznělo to moc vyčítavě,spíš jako kdyby se jí posmíval.''Hele-!!Je to tvoje vina jelikož když jsi v tom svém Satan modu tak-!,,kluk jí rychle zakryl pusu rukou a chytil jí druhou rukou kolem ramen.''Um-!!!,,naštavně se ozvalo.
''Ještě jednou se za ní omlouvám,je občas trochu nepozorná a do všeho jde hlavou napřed,,začal se za zelenočku omlouvat kluk.''To mluvíš o cobě co?,,zazubila se dívka,která se už konečně dostala ze sevření a ted se posměšně dívala do očí klukovi,kterému probleskla očima zlost ''Hele ty~'' a chvilku bylo vidět jak se některé kudrliny postavili a tvořili mu na hlavě rohy.Zasmála jsem,jelikož ta dívka měla pravdu.Satan jako vyšitý.
''Ještě jednou se omlouvám.,,omluvila se znovu dívka.
''Nic se nestalo,občas se mi to taky stvává a mám setru která je ještě nešikovnější než ty,,odpověděla jsem a usmála jsem se.
Dívka mi úsměv oplatila a pak se podívala na kluka a zpátky na mě.''Jmenuju se Kate a tohle je Lili.Jak se jmenuješ ty?,,natáhla ke mě ruku a zazubila se.Páni tak roztomilá.Usmála jsem se a stiskla jí ruku ''Lucy.Moc mě těší.''
Lili a Kate se na mě usmáli.''Jako omluvu můžu tě pozvat na ledovou tříst?Nebo jestli jí nepiješ můžu ti koupit něco jiného samozřejmě,,řekla Kate a já zakývala,že ledová tříst je v pohodě.Když jsme už každý měl kelímek své vlastní tříště bavili jsme se ovšem možném a strašně jsem se nasmála,jelikož tihla dva se doplnovali v tom co ten druhý řekl a co víc nejméně na tři věci odpověděli oba stejně a skoro naráz a pak se tomu zasmáli.''Takže vy dva spolu...etto chodíte?,,zeptala jsem se pochvíli a s Kate to škublo.A sakra,takže ne?A jen to tak vypadá?Ou bože Lucy ty seš taková blbka.''Jo už dva roky,,zazubila se Kate a bylo vidět jak má červená líčka a Lili se usmíval taky a trochu červený taky byl.''už sis nejspíš všimla,že Lili vyšší než já co?,,zazubila se znovu Kate a ukázala na něj a v tu chvíli jí za ukazováček chytnul Lili''Hele neukazuje se,,a bylo vidět,že už už se připravuje jí dát pusu ale pak si to rozmyslel a stáhnul se zpátky do své polohy.''Um jo,,přikývla jsem.''Je starší než ty že?,,zeptala jsem se a věřila jsem,že mi to Kate potvrdí.A Kate se v tu chvíli neskutečně kysele zatvářila a pak se vyčítavě podívala na Liliho.''Ne...to já jsem tu o půl roku starší,, a Lili se sebevědomě usmál a bylo vidět jak se Kate uvnitř duše neskutečně směje,ale Kate spíš spaloval vztek,ale nakonec si povzdychla.
''A co ty Lucy?Máš taky někoho?,, zeptala se Kate a já se zarazila.Tahle dívka byla podobná Natsuovi,ale i mě.Její rodina,její mluvení,vyjadřování.Občas mi připoměla i Erzu.Ale byla tak moc úžasná v tom,že měla strašně smutné,ale upřímné oči ve kterých měla jiskru.''Mno...mám kamaráda,,začala jsem a začala jsem si v duchu nadávat co to dělám?!Ale pokračovala jsem ve vyprávění o tom jak sem Natsua poznala,jak mě dostal do cechu,kolikrát mě zachránil,co všechno jsme spolu zažili a pak jsem se nakonec dostala i k dnešnímu večeru kdy byl opilí.Kate se celého vyprávění usmívala a bylo vidět že si to užívá.Lilijí celou dobu držel nežně kolem pasu,ale bylo vidět že mé vyprávění vnímá stejně jako Kate,až na to že to moc nedával na jevo.''A já ted nevím co si o tom mám myslet a nechci,aby něco zničilo naše přátelství,,řekla jsem a podívala jsem se do země na své tennisky a Kate se podívala na Liliho a oba na sebe kývli.''Lucy rozumím ti,ale tady je jen jediná možnost a oba s Lilim víme jistě z tvého vyprávění,že je tu jen jediná možnost,,řekla Kate a Lili pokračoval: ''Natsu tě miluje,,.
Celým tělem mi projel stud a zastavilo se mi srdce.
''Natsu tě miluje,ale neví co s tímhle pocitem dělat a to že byl trochu opilý ho donutilo konečně udělat náký krok vpřed.,,pokračoval Lili a Kate jen přikyvovala.''Já chápu,že je to težký tomu ted uvěřit,ale věř nám je to tak.Sama vím jak je těžký se někomu přiznat se svými pocity a ještě vymyslet ten správný moment,,řekla Kate a přitom se podívala na chvilku do země a Lili si jí přitisknul víc k sobě ''Nápodobně,,řekl a pak jí jemně políbil do vlasů.Kate ho chytila za ruku a pak se podívala na mě.''Musíš si uvědomit jaké city vlastně ty chováš k Natsuovi.Miluješ ho?Pak mu to řekni ostatní věci nejsou potřeba,záleží to jen na tom.Pokud ne,což mi přijde jako blbost-,,přitomhle slovu se zazubila''Tak pak mu to musíš říct a nebo aspon trochu naznačit,aby se dál netrápil.Dobře Lucy?,,podívala se na mě upřeným pohledem a nečekala žádnou jinou odpověd než ano.Přikývla jsem a ona se zvedla a kamarádsky mě plácla po zádech.''To zmákneš!Budu ti držet palce!,,zasmála se a Lili si pak stoupnul taky a ukázal na mě zdvyžený palec a zazubil se stejně jako Kate''Určitě to zvládneš!Budeme ti držet palce oba dva,, a přitom na mě mrkl a Kate se usmála a kývla na mě.
Zírala jsem na ty dva neskutečné lidi předemnou.
Nedokázala jsem přesně určit co jsou zač,ale jednou vím jistě.Ti dva k sobě patřili a ted zkouší pomoct mě.A já jim nedokážu říct ne.''Budu se snažit,,zazubila jsem se a s Kate jsme si plácly a zasmály jsme se.Lili se usmíval.
kate mi než odešli dala své telefoní číslo přes Liliho,jelikož jak se sama přiznala tak své telefoní číslo si nepamatuje a mezitím co mi ho Lili diktoval tak Kate spadla to vody.Takže jsme jí společně s Lilim lovili z řeky a chápel na lodi se nám smál a Kate se málem s ním šla poprat a stáhnout ho z lodi a utopit.Lili jí naneštěstí chytil dřív než k němu doplavala,ale za cenu toho že musel do vody taky.Když jí za trest snažil utopit,připomělo mi to mě a Natsua tenkrát v bazénu.Musela jsem pousmát.Kate to chtěla Lilimu oplatit,ale když ho chtěla stačit pod vodu,Lili uhnul a Kate znovu sletěla do vody.Všichni jsme se začali smát,ale ten chlápek na lodi po nás ještě chodil pytlík s pár drobnými se slovy.''Takové divadelní číslo jsem už louho neviděl,tak si to koukejte koupit zmrzlinu nebo něco podobného,,.
A tak se i stalo.Já a Kate jsme seděli na lavičce před kavárnou zatímco Lili čekal na horké čokolády.
''Víš Lili je pro mě hodně důležitý,sama vím jak život dokáže být někdy dost těžký a hnusný,ale potom co jsem ho poznala tak se změnil život na ruby.A já sem štastná,že ho mám.,,řekla Kate potichu a svírala ručník,který nám půjčila teta z kavárny.''Víš...že jsem se už kolikrát pokusila zabít?,,šeptla tak abych to slyšela jen já.''Co..cože?,,byla jsem překvapená,člověk jako ona a ona se chtěla zabít?!To je špatný vtip!!
''Jo,,kývla ''Zkoušela jsem spoustu a spoustu věcí,ale nikdy to nevyšlo i když jsem dooopravdy chtěla ukončit svůj život,přeci jen vlastně život je jen cesta ke smrti,takže sem jí to chtěla ulechčit a chtěla jsem jí jít naproti.A nejvtipnější na tom všem bylo že si toho nikdo nevšiml,že semnou něco je.'' Kate zněla smutně i když se usmívala.Bylo mi jí líto,ale na jednu stranu jsem jí chápala,znala jsem podobný pocit.''Ale pak se mi do života připletl on,,a pokývala hlavou na stojícího Liliho u pultu''A už se mi do té smrti tolik nechtělo,,zazubila se a já uviděla upřímný smích a jak se jí rozzářili oči.Usmála jsem a objala jsem jí.''Díky bohu,,zašeptala jsem jí a ona se pousmála.''Nemáš to tak podobně s Natsuem?,,zeptala se a já si vzpoměla na ten den kdy jsem ho poprvé potkala a na všechno to ostatní.''No...,,začala jsem,ale objevil se Lili a držel dvě horké čokolády v ruce jednu podal mě druhou Kate.''Vanilková!,,zapředla Kate ale najednou kýchla a zasmáli jsme se.''No už půjdem domů,potřebuješ se usušit a zahřát a já taky,,podíval se na sebe Lili a chytl Kate kolem ramen.''Měl by ses živit jako topení''zazubil se Kate a Lili se usmál.
Když odcházeli Kate se na mě ještě s Lilim otočili a oba na mě zamávali se slovy: ''Hodně štěsí s Natsuem!,,
Zasmála jsem se a pak sem odešla taky směrem domů.
''Zvláštní lidi,,zasmála jsem sem když sem otevírala dveře do bytu.Nadechla jsem se.Co když tam Natsu ještě je?Co když ne?Co vlastně chci?Chci aby tam byl ano nebo ne?Vešla jsem do obýváku a na zemi seděl Natsu a měl hlavu položenou na posteli a spal.Trochu sem zrudla,jelikož byl roztomilý.Pak jsem se pousmála a došla jsem pro deku a pomalu jsem ho přikryla.Najednou jsem zaváhala.Ale pak jsem ho políbila do vlasů.Odešla jsem do kuchyně a opláchla jsem kelímek od čokolády a pak jsem vzala fixu a napsala jsem na něj.''Od Kate a Liliho'' a kolem jsem uděla hvězdu.
''Kate a Lili?Kdo to je?,,zamnou se objevil Natsu,bylo vidět že je ještě trochu opilí a unavený.
''Natsu?,,vyjekla jsem jelikož mě překvapil.''To jsou mý noví přátele co jsme potkala ve městě dá se říct,že mi pomohli si něco uvědomit...''polkla jsem.
Natsu stále ve dveřích do kuchyně a byl jednou rukou o ně opřený a vzbuzoval trochu strach.''Co uvědomit?,,chtěl vědět a já v tu chvíli nevěděla co říct.''No...etto...,,zaváhala jsem a Natsu ke mě vykročl rázným krokem a natlačil mě zády na zed.''Tak co?!,,byl netrpělivý''Víš jaký sem měl o tebe strach?Když jsi tam rychle zmizela?A já nedokázal nic dělat,příšrně se mi motala palice a ty jsi byla bůhví kde a já se bál...bál jsem se že mě ted nenávidíš i když...i když já...já tě Lucy...,,.
Málem plakal,třásl se a spustil tělo na zem a klečel předemnou.
''Musíš si uvědomit jaké city vlastně ty chováš k Natsuovi.Miluješ ho?Pak mu to řekni ostatní věci nejsou potřeba,záleží to jen na tom.Pokud ne,což mi přijde jako blbost-Tak pak mu to musíš říct a nebo aspon trochu naznačit,aby se dál netrápil.Dobře Lucy?''
Vzpoměla jsem si na slova co mi řekl Lili s Kate.Uvědomila jsm si to dřív,ale nechtěla jsem si to připustit,jelikož jsem se bála a věřila jsem že on už má Lisannu.Sedla jsem si předněj na zem a podívala jsem se mu očí.''Natsu...bereš mě jako kamarádku nebo jako něco víc?,,třásl se mi hlas,ale musela jsem to vědět.''Lucy ty...,,zadíval se na mě Natsu a já uhnula pohledem.''teda myslím,jestli je tu někdo jiný koho už máš rád...etto..víš jak to myslím ne?,,dívala jsem se stále jinam a snažila jsem skrýt svou nervozitu.''Jo..mám ti to ukázat?,,zašeptal a já se na něj podívala a přesně v té chvíli mě znovu natlačil na zed a začal mě líbat.Byla jsem v šoku,ale tentokrát ty polibky byli jemné a příjemně horké.Musíš si uvědomit jaké city vlastně ty chováš k Natsuovi.Miluješ ho?Pak mu to řekni ostatní věci nejsou potřeba,záleží to jen na tom.Pokud ne,což mi přijde jako blbost-...Ano,Kate měla pravdu...je to blbost.Miluju ho.Jen sem se bála.Ale ted už ten strach překonat musím.Zapojila jsem se do polibku a Natsu sebou nachvilku trnul ,ale pokračoval.Objala jsem ho rukama a když jsme se od sebe odtrhli podívala jsem mu do očí a řekla to.''Natsu já...tě miluju,,.Natsu zrudl a silně mě objal a pak zašeptal.''Já tebe taky...strašně,strašně dlouho tě miluju,,řekl a já kývla.
*O půl roku později*
''Kate?Kde jsi?,,mluvím do telefonu.
''Přímo před tebou,, a já už vidím světlovlasou dívku jak ke mě běží a za ní jde volným krokem vysoký tmavovlasý kluk v červené mikině.
Když ke mě doběhne silně mě obejme a tukne si pěstí s Natsuem.Když příde Lili pousměje se na mě a s Natsuem si stejně jako Kate tukne pěstí.''Takže dneska horror a pak pizza?,,zazubila se Kate a Natsu a Lili k sobě přitáhnul Kate''Ale pizzu sníš,, Kate se úskostlivě zazubí a kývne na to,ale nevypadá to,že by Liliho nějak přesvědčila.Ale nakonec na to kývne.
Natsu ke mě přijde a chytne mě kolem ramene ''Ti dva jsou fakt boží co?,,zazubí se.A já kývnu.''Přeci jen oni nás prakticky donutili si uvědomit co k sobě cítíme,,usmáli jsme se s Natsuem a dali jsme si pusu.
Zachvilku tam dorazil Gray i s Juvií,kterým jsme zase pomohli dát se dohromady já a Natsu.Gray si plácnul s Lilim a Kate mu nastavila ruku taky ale v poslední vteřině uhnula a Graye to překvapilo a Kate se mu zasmála a Juvia udělalajeden ze svých děsivých obličejů''RIVAL V LÁSCE'' Kate se rychle schovala za Liliho a ten udělal svůj Satan obličej.Takže na sebe takhle chvilku zírali až je od sebe odrhli Natsu,Kate a Gray.Všichni jsme se zasmáli.A pak se vyrazilo směr kino.
''Láska je zvláštní stadium co mění lidi ze sobeckých tvorů na tvory,kteří nemyslí na nic jiného než jak udělat jiného tvora štastným.A to je to nejkrásnější co láska umí.Je to přesně tak jak to Kate řekla,že Lucy?,,zazubil se Natsu a držel se mě za ruku.Kývla jsem a dala jsem mu pusu.''Děkuju že sem tě mohla potkat,,usmála jsem se Natsu zčervenal a pak se pousmál''Nápodobně''.
ČTEŠ
NaLu- Děkuji, že jsem tě mohla potkat
Short StoryLucy si není jistá kam to mezi ní a Natsuem spěje. A ještě se do toho všeho plete Lisanna. Pomůže jí setkání s jednou dívkou a chlapcem, aby si vyjasnila co bude dál? A bude Natsu a Lucy nakonec neco víc než přátele?