V minulém díle jste četli:
Amie na mě volala ať sebou hejbnu jinak přijdme pozdě, nakonec jsme jí poslechla, ale asi 5krát jsem se ještě na něj otočila. Když jsme přišly do třídy, tak jsme si sedly do lavic vedle sebe. Zazvonilo, ale já na něj pořád musela myslet. Byl nádherný, ty jeho vlasy a oči.
Do třídy přišla učitelka, ale já její přítomnost nevnímala a pořád jsem Amie něco říkala..
,,Ty jo, ty jeho oči a co ten úsměv? Není sexy? Amie?''
Amie mi nevěnovala pozornost a tak jsem do ní kopla až se na mě konečně otočila.
,,Co to vyvádíš?''
,,Amie snažím se ti něco říct a ty mě ani nevnímáš!'' nafoukla jsem se a přihlásila jsem se.
,,Ano, Sofie?''
,,Můžu si odskočit?''
,,Jistě.''
Vzala jsem si mobil a šla jsem ven z učebny. Utíkala jsem na záchod, kde jsem si sedla na záchod a myslela na ty jeho nádherný oči... Je úžasnej. Ještě jsem se takhle nikdy necítila... Snad jsem na něj neudělala špatný dojem.
Z POHLEDU THOMASE
,,Co děláš, neumíš koukat na cestu!'' křikla na mě nějaká holka, když jsem do ní omylem strčil a jí spadly knížky.
,,Promiň, mrzí mě to.'' řekl jsem a když se na mě podívala, tak se jí objevil krásný úsměv na ústech.
,,To je v pohodě. Já se omlouvám.'' řekla zničeho nic.
Šel jsem do třídy a pořád se mit o odehrávalo v hlavě... Nedávala mi to smysl, nejdřív je tak nepříjemná a pak jako kdyby byla ve vteřině vyměněná. Ale strašně se mi líbil její úsměv. Vím jen to, že se jmenuje Sofie a je nádherná a asi jsem se do ní zamiloval. Musím se o ní dozvědět víc.
Z POHLEDU SOFIE:
Začalo zvonit a tak jsem se vrátila do třídy, všichni na mě tak divně koukali.
,,Co, tak všichni čumíte? Jste mě nikdy neviděli nebo co?''
Šla jsem k Amie.
,,Co je, že na mě všichni čumí?''
,,Od tý doby co jsi viděla toho kluka, tak se chováš divně.''
,,Nevím co to je...Co se to se mnou sakra děje? Připadám si jako v sedmém nebi.''
,,Sofie Quans asi ses zamilovala.'' ušklíbla se na mě.
,,Já a zamilovaná? Já se nikdy do nikoho nezamilovávám!''
,,Klídek kámoško, jen ti radím, sbal ho dřív než ti některá vezme.'' říkala a koukala směrem... OMG na něj. Bylo okolo něj asi 5 holek.
,,Fajn, jak vypadám?''
,,Sexy.'' zasmála se.
,,Děkuju Amie.''
Upravila jsem si vlasy a šla směrem k hloučku.
,,Ahoj miláčku.'' řekla jsem a vrhla se mu okolo krku a políbila ho. Chudák asi nevěděl oč jde, ale rychlke to zjistil a odpověděl.
,,Ahoj Sofie...tak jsi mi chyběla.'' Sofie? Jak ví, že se tak jmenuju a pak jsem si vzpoměněla, že na mě před ním ráno Amie mluvila.
,,Pojď půjdeme ven, potřebuju na vzduch.'' řekla jsem a dělala jsem, že mi je strašný vedro.
*Když jsme vyšli ven*
,,Promiň, strašně se omlouvám, neměla jsem právo tě políbit.''
,,To je v pohodě. Já jsem Thomas.''
,,Sofie, ale můžeš mi říkat Soff.'' usmála jsem se na něj.