Джимин и шофьорът влезнаха в голямата бяла сграда. Докато мъжът разпитваше една случайна ученичка за директорския кабинет, Джимин се загледа в рисунките по стените, вероятно направени от първокласниците в училището. Всички те бяха толкова красиви по един свой си начин. Оранжевокоското гледаше с такъв интерес докато погледа му не попадна върху една, сякаш различна от другите. Тази рисунка, въпреки, че не бе много добре нарисувана, силно контрастираше на останалите, защото изглеждаше някак тъжна и самотна. Всички други рисунки бяха весели, изпълнени с много цветове, изобразяващи семейства, а тази, тя бе на самотно дете в града. "Това сякаш е нарисувано от мен" помисли си Джимин, но мислите му скоро бяха прекратени от шофьора, който го подкани да тръгват към кабинета. Когато най-накрая бяха там, мъжът набързо подписа някакви документи и си тръгна, оставяйки Джимин и директорката сами в стаята.-Можеш да започнеш още от днес, ние ще се погрижим за стаята ти в общежитието, а ти отиди в стаята на 8 "в" клас. Намира се в началото на втория етаж. Вечерята е от 20:30.-каза му директорката и подаде един плик на Джимин.-И дай това на госпожата.
Джимин само кимна и потегли към класната си стая. Не след дълго той вече бе пред врата с табелка" 8 "в" клас". Плахо почука и щом чу "Влез" отвори вратата и бавно пристъпи напред.
-Какво ще желаеш момче?-попита учителката.
Джимин и подаде плика и щом госпожата го отвори и прочете се обърна към класа и започна да говори:
-Е, ученици, явно ще си имаме нов ученик. Името му е Парк Джимин. Можеш да добавиш нещо за себе си господин Парк.-обърна се към него жената.
-Ами... Н-нямам какво да добава.-отвърна едва доловимо оранжевокоското.
-Тогава можеш да седнеш там.-каза госпожата, като посочи празното място до едно много симпатично чернокосо момче.
Джимин бързо се настани и госпожата отново започна урока. Непознатото чернокосо момче бе впило погледа си към Чим-Чим(Прякор на Джимин ако случайно някой не знае :Д), докато той с интерес гледаше госпожата. Най-неучаквано чернокоското се изправи и вдигна ръката си.
-Какво има Джункук?-попита го учителката.
-Госпожо, на новия му се ходи до тоалетна, а не знае къде се намира тя. Може ли да излезем за да му я покажа.-попита чернокосия.
YOU ARE READING
Forever alone Forever different |Jimin and Jungkook|
FanfictionПарк Джимин, това е най-нещастното дете, съществувало някога. Пренебрегван и мразен от хората, той трябва да търпи всичките подигравки и насилие, които му изпраща съдбата. Някак си, той свиква с мизерния си начин на живот, докато не се появява дори...