Povestea omului ce dorea să danseze cu Luna

239 3 1
                                    

Era a doua zi după Crăciun. Daniel se trezi în acea dimineaţă cu o dorinţă arzătoare. Dorea să danseze cu Luna printre planete şi stele, să asculte cântecul Soarelui,  să vadă  cum se nasc noi stele în întregul univers şi să bea o ciocolată caldă cu galaxiile.

Deci, în noaptea următoare, a întrebat stelele despre cum poate ajunge la Lună. Stelele i-au spus că el poate ajunge pe Lună numai atunci când timpul va plânge şi lacrimile lui vor forma o scară catre Lună. Apoi, după ce ajunge la cerul negru, el trebuie să întrbe stele unde poate găsi drumul răsucit al universului. Dar trebuie să fie atent, deoarece asteroizii vor încerca să-l facă să ia virajele greşite.

10 luni au trecut, luni care păreau a fi fără sfârşit, iar timpul nu a plâns nici măcar o dată. Daniel a început să se întrebe dacă timpul va plânge vreodată şi, dacă o va face, când se va întâmpla. Dorinţa lui de a ajunge la Lună a crescut atat de mare incat a inceput sa caute noi modalități de a ajunge la doamna gri de pe cerul întunecat.

El a cautat timp de luni şi luni fără noroc. Dupa 2 ani stelele care i-au spus despre modul în care el poate ajunge la Lună au venit din nou, de data aceasta să-i spună că, în 2 zile, el trebuie să fie gata de drum. Daniel, fiind atât de fericit că se va întâlni în cele din urmă cu Luna, nu a mai ascultat avertismentul pe care stelele au încercat să-l dea şi a început pregătirea pentru călătoria care îi va schimba viaţa în întregime.

Aceste două zile au trecut ca un fulger. Daniel a început să caute scările spre cerul negru. El a cautat timp de 3 săptămâni. Când a găsit scările şi a început să urce se întâlni cu Steaua Nordului, care i-a spus că trebuie să se întoarcă pe pământ, pentru că este prea tânăr pentru această călătorie. Băiatul a refuzat să se întoarcă, spunând că a aşteptat toată viaţa pentru această călătorie şi că va ajunge la Lună, chiar dacă acest lucru îl va ucide.

Daniel a continuat să se apropie de Lună atunci când, fără nici un anunț, un asteroid a început să vorbească cu el despre cum a ajuns să se transforme dintr-un meteorit în asteroid. Ascultând povestea asteroidului, el nu și-a dat seama că a luat-o pe cărarea greşită. Dupa 3 zile a gasit o casă mare, fără ferestre, dar cu o mare gaură în perete. A bătut la uşă, dar nu a răspuns nimeni. Dupa 5 minute, uşa se deschise şi un om batran i-a spus să intre în şi să închidă uşa. Bătrânul i-a spus că numele său este Timp şi că el trebuie să se întoarcă de unde aparţine. După ce a auzit ceea ce Timpul a avut să spună, Daniel l-a întrebat de ce plânge.

Timpul i-a spus că el plânge de fiecare dată când un om ajunge să găsească drumul spre alte galaxii. El a spus că oamenii trebuie să găsească, mai întâi, o modalitate de a face timpul să se scurgă mai lent. După 2 ore Daniel a spus că va face tot ce este nevoie pentru a ajunge la Lună.Timpul a încercat să-l oprească, spunându-i că acesta va muri daca va continua această călătorie. Daniel a refuzat din nou să asculte şi a ieşit pe uşă. Când a ieşit Soarele îl aştepta, cu motivul că dorea să-l ducă la Lună. Daniel, fără a se gândi că Soarele nu ajunge niciodată Luna, a spus că va merge cu el.

Când au ajuns înapoi în Sistemul Solar au inceput urmarirea Lunii. Daniel a petrecut 50 ani încercând să ajungă Luna, fără succes. Apoi, într-o zi, Luna s-a oprit pentru un minut şi a trimis o stea mică cu un mesaj pentru Daniel: "Tu nu vei ajunge să dansezi cu mine pentru două motive. Primul este că aţi uitat că niciodată Soarele nu mă ajunge, iar al doilea este că, dacă aș înceta să mă rotesc în jurul planetei tale, jumătate din ea va îngheţa în timp ce cealaltă jumătate va arde.”. De asemenea, ea a spus că, chiar dacă ea începe să danseze cu el, el va trebui să se confrunte cu o soartă îngrozitoare.

Ea a cerut unei stele căzătoare să-l ia pe Daniel cu ea pe Pământ. Când a ajuns pe Pământ, după o călătorie de trei zile,a găsit întreaga țară arsă. Când a întrebat stelele dacă știau ce s-a întâmplat, stelele au spus că această parte a planetei a început să ardă, deoarece Luna s-a oprit din mişcarea în jurul planetei timp de un minut. După ce stelele au părăsit cerul, Timpul l-a chemat pe Daniel la fereastră şi i-a spus că trebuie să-l transforme în lacrimi. Viața sa pe această planetă a luat sfârşit cu mult timp în urmă. Era timpul ca bătrânul să plângă din nou şi, ca întotdeauna, avea nevoie de lacrimi formate dintr-un om care a vrut sa faca lucruri înainte de momentul potrivit.

Aceasta este povestea unui om care a vrut să ajungă pe Lună atunci când timpul a plâns. De atunci nimeni nu a mai încercat să urce scările făcut din lacrimi. Chiar şi acum putem vedea faţa lui Daniel dacă privim cu atenţie la stele în timpul unei nopți cu cer senin.

Povestea omului ce dorea să danseze cu LunaWhere stories live. Discover now