Περίληψη:
(Fanfiction βασισμένο στους χαρακτήρες Φίνικ και Άννι απ’ την τριλογία Αγώνες Πείνας ( Hunger Games) της Suzanne Collins)
« Αγάπησες αμέσως την Άννι, Φίνικ;» ρωτάω.
« Όχι.» Περνάει πολλή ώρα πριν προσθέσει. «Τρύπωσε μέσα μου»
Ο Φίνικ Οντέρ είναι νικητής των Αγώνων Πείνας, δημοφιλής και αγαπητός στο λαό της Κάπιτολ, πλούσιος και δοξασμένος στην περιοχή του. Θα έλεγε κανείς πως έχει μια πολύ καλή ζωή, όμως δεν είναι αλήθεια. Οι εφιάλτες συνεχίζουν να τον επισκέπτονται τα βράδια, ζει μοναχικά με μοναδική σχεδόν συντροφιά την Μάγκς, την γηραιά μέντορά του, καθώς δεν ξέρει πια ποιόν πραγματικά να εμπιστευτεί και ποιος νοιάζεται ειλικρινά γι’ αυτόν, ενώ η Κάπιτολ τον αναγκάζει να κάνει πράγματα για τα οποία σιχαίνεται τον εαυτό του. Μέχρι που στη ζωή του μπαίνει η Άννι, ένα τρελό, ταραγμένο κορίτσι που όλοι θεωρούν τελειωμένη υπόθεση. Στην προσπάθειά του να τη βοηθήσει θα αγκιστρωθούν ο ένας στον άλλο, βρίσκοντας ένα νέο σύμμαχο στον αγώνα τους να αφήσουν πίσω τους το ταραγμένο και εφιαλτικό παρελθόν τους και να κοιτάξουν με αισιοδοξία το μέλλον. Και σιγά σιγά ο Φίνικ θα ανακαλύψει κάτι που δεν κατάφερε να του κλέψει η Κάπιτολ: την καρδιά του, πάνω στην οποία θα χαραχθεί ένα όνομα: Άννι.