Mama je plakala,tata je tešio mamu,a Cecily je u tom metežu pokušavala da ih nagovori da njoj daju moju sobu,kada ja odem.Tako je izgledalo jutro kada sam se spremala da krenem u Wagwarts.
,,Dolaziće nam za raspust,a osim toga imamo i ovu malu koju ćemo tek za dve godine da skinemo sa vrata."Tata je pokušavao da uteši mamu.
,,Ne razumeš me Leo,ne kao majku,zamisli da nađe tamo nekog dečka?"Tata je pogledao u Cecily,pa u mene.
,,Možda ipak da ne ideš,Adele.Imas odlično obrazovanje u Gimnaziji,a ako ti treba neka magija ja ću ti pokazati kako da prebiješ dečka koji pokuša da ti priđe."Samo sam odmahnula glavom i stavila poslednju knjigu u torbu i zatvorila je.
,,Moram da krenem.Mama?"Stavila sam torbu na rame,a mama je istog trenutka ustala i položila ruke na moja ramena.
,,Bez pritiska,sve će biti u redu,samo polako..."Govorila je sebi u bradu.
,,Mama,jel to govoriš meni ili sebi?"Mama se nasmejala i podigla glavu gledajući me pogledom ,,Samo nemoj da nas razočaraš. "
,,Biću ok,baka neće doći?" Na moje reči pored mame se stvorila silueta bele boje,a zatim je jasno postala moja baka.Zena u šezdesetim,kako ona kaže najboljim godinama.Ona je u svom stilu,nosi usku kožnu,crnu odeću i kratku crvenu kosu.
,,Idi i pokaži im koje Woodville."Je bilo sve što je baka rekla,a zatim me je teleportom prebacila ispred kapije.Osvrnula sam se i pogledala ka prozoru,svi su stajali i mahali,samo nisam znala da će to biti poslednji put.
Polako sam se uputila ka stanici,gde sam autobus čekala već pola sata.Ne mogu da verujem da ću morati da se vratim sledeće godine i tek sa 18. krenem na Wagwarts i to sve zbog maminog pozdravljanja kao da idem u rat.Krenula sam kući, ali se u tom trenutku pojavio crni autobus na kom je pisalo WAGWARTS ACADEMY.Uzdahnula sam i zakoračila na prvi stepenik ,,Zbogom Atlanta. " Iako sam sa sve kezom na licu srećno uzviknula punom autobusu ,,Dobar Dan!" sve su me prezrivo pogledale i nastavile svoju priču. Samo sam brzo sela pored Bonnie i pravila se da se ništa nije desilo.
,,Samo su uobražene.Kako si?"Bonnie sam znala od malena,ona je jedina začarana sa kojom sam se družila.
,,Uzbuđeno.Ti?"Nasmejala se i otvorila torbu u kojoj je bilo pola frižidera hrane.
,,Mama je mislila da sam gladna.O,ulazimo u portal,drži se."Za nekoliko sekundi blještave svetlosti smo se našle ispred velikog vodopada okruženog samo šumom.U redu smo izašle i poređale se oko vode,odakle je izašla nimfa duge smeđe kose.
,,Možete izgovoriti vradžbinu"
Sve smo dodirnule vodu i izgovorile ,,Et factum est, ut sua dea, quia fidelis est." I veliki vodopad koji okružuje školu je polako padao nazad u okean.Kada je snažan glas izgovorio ,,Dobrodošle začarane. " Veliki most je spojio kopno i školu.
Krenule smo ka mostu,kada nam je neka devojka plave kose preprečila put.
,,Kuda?"Očigledno mamina i tatina ćerka koja misli da je sve što ugleda u njenom vlasništvu, kao svaka takva sa sobom je skoro na povocu vodila dve devojke.
,,Kuda ja hoću, ajde,šta cekas,pomeri se!"Dve devojke koje su stajale iza nje su htele da nešto kažu,ali je ona podigla svoj savršeni manikir i one su zastale.
,,Znaš li ti ko sam ja?"Stavila je ruku na bok.
,,Znaš li ti ko sam ja?"Odlučila sam da igram njenu igru.Devojke su polako počele da se okupljaju oko nas,očigledno su svi čuli za nju sem mene.
,,Adele,hajde idemo.Bolje nemoj da se svađaš."Bonnie me je povukla za ruku.
,,Poslušaj svoju bednu drugaricu i pusti me da prođem. "Bila sam besnija i besnija.Nadzornici su se očigledno zabrinuli jer je nova generacija trebala da bude u sali pre nešto više od 20 minuta.
,,Zašto bih to uradila?Idi kod mame i tate i žali se."Ostale devojke su počele da šapuću i ispuštaju uzdahe.
,,Adele,ona je iz Odreda Velike Boginje,hajde."Šapnula je Bonnie i pokušavala da me odvuče od nje.
,,O vidi,ti nisi.Sakupi sebe i svoje bedne drugarice iz Odreda Melusine,jer ćete sada biti rasute.Podigla je ruku i oči su joj zasijale ,,Abnuere!" Iz ruke je počela da izlazi ljubičasta svetlost,mahinalno sam stavila ruku ispred njene i zatvorila oci nadajuci se najboljem, njena magija se odbila bacajući je u gustu travu.Devojke su počele da uzdišu i aplaudiraju,tada su nadzornici odlučili da je bilo dosta i izašli ispred nas.
,,Nisi ni ušla u školu, a već praviš probleme,tvoji roditelji će biti obavešteni o ovome."Žena je bila niska,okrugla sa podignutom pundjom na sredini glave,zaključila sam da je to Mrs.Alexander koja predaje istoriju začaranih.
,,Ali nisam samo ja kriva,ova..."Bez pardona me je prekinula i sklopila ruke ispred sebe.
,,Koliko vidim ti ne ležiš u travi.Takodje mi se obracas sa ,,gospodjo".Iz kog si odreda?"
,, Prvi Red Boginje Melusine,gospođo."Cedila sam kroz zube.
,,Porodica?"
,,Woodville. "Pogledala me je iznad naočara.
,,Bacila si sramotu na svoju poznatu i uticajnu porodicu.Odmah krenite zamnom. "Sve su krenule za njom u redu,čak i ona devojka,samo sam ja stajala.
,,Vidim da se ovde prave razlike među učenicima."Povikala sam,a profesorka se okrenula na prstima.
,,Cum" Izgovorila je i ja sam protiv svoje volje krenula za njom.Ocigledno je Odred velike boginje bio veća stvar nego što sam mislila,sve povlastice idu sa tim odredom,moraću da pokušam da se ubacim.Hello Hall
,,Dobrodošle začarane!Čast nam je da još jedna generacija zač..."Sada smo već stajale u hali čekajući da direktorka završi svoj dugi govor.Moram da priznam da je za ženu od 50. Bila jako vitka i visoka,bilo me je sramota mog tela naspram njenog.
,,Hej,psst,Bonnie...Pokušaću da se ubacim u Odred Velike Boginje."Rekoh ja sva ponosna na sebe.
,,Jesi li normalna?Znaš li ti koja je kazna?"
,,Ne,ali znam koje su povlastice,neću da me ona plavuša opet napada i još da se izvuče sa tim."
,,Ne,Adele,ne znaš šta radiš, slušaj. .."
Direktorka je tada počela da proziva i Bonnie nije završila svoju rečenicu,ali mi je uporno davala znake da to ne radim.
,,Adele Woodville,Odred prvog reda Boginje Melusine,majka Margaret Woodville,pretkinja Elizabeth Woodville.Ovo je formalno i dosadno pitanje,želiš li da promeniš Odred, naravno da ne...idemo dalje..."
,,Sačekajte! Želim da promenim Odred, želim u Odred velike boginje."Svi u sali su počeli da negoduju,dok me je direktorka gledala nekoliko minuta bez reči, skoro nije ni disala.
,,Jesi li sigurna?"Upitala me je kao da mi zivot zavisi od toga.
,,Više nego u bilo šta."Rekla sam sa ponosom,dok su mi drugi već stavljali spomenik iznad glave,ne mogu da verujem da se toliko plaše one devojke.
,,U redu...Adele Woodville,Odred Velike Boginje,majka Margaret Woodville,pretkinja Elizabeth Woodville.Mozes krenuti sa Clarie i svojim cimerkama ka spavaonicama,ali pre toga izaberi svoju štićenicu. "Odmah sam pogledala u Bonnie,a ona me je gledala iskolacenih očiju i uporno mahala rukama da ne izaberem nju,međutim ja nisam poznavala nikoga sem nje.
,,Bonnie le Fey."Bonnie je ustala kao da je vode na streljanje,dok su je svi sažaljevali pogledom,a direktorka je oborila glavu i potapšala po ramenu.
Mi smo kao prva godina bili na prvom spratu,druga na drugom,treća na trećem,a četvrta na četvrtom.Vise godine su stajale na stepenicama i posmatrali nas,bili su tu i odbačeni za koje mi je rečeno da se klonim u širokom krugu,ali koliko sam videla odbačeni i začarane su stajali zajedno i razgovarali. Kada smo ušli u spavaonice odmah sam skočila na krevet.Bile su jako prostrane i lepo dekorisane.Veliki kamen je stajao na sredini zida,dok su na zidovima visili veliki portreti boginja.Na sredini sobe je stajao težak i udoban nameštaj od burbon drveta koje raste samo u Začaranom svetu.
,,Izaberite svaka svoju sobu."Reče Clarie i ubrzo nas ostavi.Dnevna soba je imala petoro vrata iza kojih su se nalazile spavaće sobe . Začudo smo se smestile u najboljem redu.Bonnie je zabrinuto izašla iz svoje sobe i sela na sofu lomeći prste.
,,Vidi,ostavili su nam kolače. "Gledala me je kao da sam neko štene koje se igra sa koskom.
,,Mislim da ti ne shvataš ozbiljno ovo.Da li znaš koja je kazna ako ne pređeš finalni test?"Pogledala sam je bledo.
,,Šta? Izbacivanje iz škole? "
,,Smrt."Nadam se da vam se svidelo,svaka kritika znači 😊
KAMU SEDANG MEMBACA
Začarane
FantasiSećate se Prue,Piper i Phoebe?One nisu bile veštice,one su bile začarane,baš kao i Adele Woodville potomak vodene boginje Melusine,koja se sprema da krene stopama generacije stare više od hiljadu godina...