Bang

116 21 3
                                    

Atunci

Noel ieşi relaxat din baie , lăsând uşa deschisă pentru ca Julia să treacă nervoasă pe lângă . Observă că avea părul în împletituri complicate ,ciudate. El ridică din umeri , îndreptându-se spre bucătărie . Ca de obicei , Taisa era la bar , hrănindu-l pe Tibi , Jonathan stătea pe canapea , mâncând ceva ce semăna cu o roşie, de pe o farfurie plată.

-Neața, spuse el , răguşit , aproape făcându-se auzit .
Taisa îl boservă , se încruntă , lăsând castronelul şi lingura lui Tibi în chiuvetă şi punându-l pe frățioru lui mai mic pe jos .
Simți mâna rece a Taisei pe frunte , pe obraz , pe gât , apoi pe sub tricou , pe spate . Observă cum sora lui se schimbă la față , atingându-i încă o dată fruntea.

-Arzi ! descoperi ea evidentul . Te simți bine,cum îți e? Întrebă ,încă ținându-l de frunte.

-Vrei să merg la farmacie ? Jon se ridică de pe canapea , lăsându-şi farfuria pe masă şi apropiindu-se de ei .

-Sunt bine , mă doare puțin gâtul . Şopti Noel , încercând să nu facă mare caz . În ultimele zile toți erau bolnavi , beți sau dispăruți . Nu voia ca Taisa să mai lipsească o zi de la liceu şi din cauza lui.

-Azi stai acasă , hotărâ ea , îndreptându-se spre dulăpiorul cu medicamente ,în care ei nu aveau voie să umble .

-Ok , dar azi o să vină mama acasă , deci pot rămâne singur , plus , tu lipseşti de ceva timp de la liceu , nu e prea ok .

Taisa îl privi chiorâş, neîncrezătoare , apoi oftă.

-Bine , du-te în camera ta , o să îți aduc mâncare şi pastilele pe care trebuie să le iei .

***
Observă cum Ian , vecinul lui diabolic -traficatn de arme,droguri şi carne vie, aşa cum presupunea mama lor-îl aştepta în fața casei lui . David se gândi că era o coincidență, Ian nu avea de unde să ştie că el ieşa din casă la ora aia . Observă zâmbetul îngânfat al băiatului şi se hotărî să treacă pe cealaltă parte a străzii ,să nu îi dea atenție . Ian veni după el , prinzându-l cu brațul de după gât şi frecându-şi nodurile degetelor de capul lui . David se zbătu, încercând să iasă din strânsoarea lui . Simțea cum creştetul capului îl ardea ,iar el nu mai outea respira .

-Nu e ok să mă ocoleşti , morcoveață! Spuse el, împingându-l pe David şi făcându-l să se împiedice în propriile picioare şi să cadă peste o bordură .

Ian se lăsă pe vine , privindu-l pe băiat în ochi , când David încercă să-şi mişte privirea , acesta îl prinse agresiv , cu două degete , de maxilar , făcându-l să-l privească speriat.

-Dacă mă mai ocoleşti o singură dată, vei păți ceva foarte rău,ai înțeles? imediat ce David clătină din cap , Ian zâmbi satisfăcut, lovindu-l de câteva ori peste față ,nu prea tare . Ok , spuse el , ridicându-se şi luând-o la fugă spre casă , din cauza frigului .

David oftă ,era paralizat, dar nu ştia dacă era din cauza frigului sau a fricii. Chiar dacă nu o arăta , îi era frică de vecinii lui , mai ales de tatăl lui Ian , care în urmă cu 3 ani apăruse în fața casei lor cu o puşcă , încercând să îi omoare pe Julia şi Noel pentru că se jucaseră pe stradă şi îi treziseră copilul. Poliția îl arestase , iar el fu acuzat de mai multe infracțiuni comise, era încă în puşcărie . David ştia că din acea cauză, toată familia îi ura. Oftă sacadat, ridicându-se şi pornind spre liceu . Îşi amintea fețele îngrozite ale fraților lui mai mici şi a mamei lor care îi ținea strâns în brațe , acoperindu-le urechile pentru a nu auzi strigătele şi împuşcăturile. Jonathan nu fusese acasă,nici Mia . Toți erau înghesuiți sub barul din bucătărie , Taisa fiind agățată de gâtul lui , încercând să nu plângă şi fie puternică, dar trupul îi tresărea la fiecare zgomot , iar lacrimile i se prelingeau pe obraji . Până la urmă, poliția îl potoli pe dement , luându-i arma şi arestându-l .

Stay Away Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum