Atunci
David urcă scările cu o uşoară oboseală în picioare , ajunse le etajul 2 şi avea în gând să meargă direct la sala 37 , să doarmă puțin înaintea orei de muzică şi în timpul ei , poate şi după aceea . Nu dormise deloc din cauza fratelui său mai mic ,Tibi, şi a Taisei care venea din 10 în 10 minute în inspecție să vadă cum se mai simțea mezinul familiei , lăsase unul dintre prosoapele înmuiate în oțet pe patul lui David iar acesta îi udase salteaua şi aşternuturile . Făcu la stânga spre hol , deja văzând uşa sălii deschisă, dar înainte de asta , un băiat înalt îi atrase atenția. Privirile li se întâlniră , iar David trecu pe lângă el fără grabă , prefăcându-se că nu îl cunoaşte . Dar ştia cine era , era băiatul de la petrecere , şi după cum îl privea pe David , îşi amintea foarte bine ce îi făcuse în acea seară . Întră în clasă , înghițind în sec ,uitase complet de această " problemă" .
Pe parcursul zilei , observă că aproape-violatorul lui *bă cred că voi schimba numele personajului principal pentru că mă simt mega ciudat* îl urmărea obsesiv cu privirea , de fiecare dată când se intersectau prin liceu . David bănuia că băiatul îşi amintea perfect ce făcuse , îi era teamă ca , poate, planifica să termine ceea ce începuse. Se gândea şi la varianta în care era mult prea paranoic , iar săracul tip voia doar să-şi ceară iertare .
Din cealaltă parte a cantinei , îl observă singur la o masă , ceea ce i se părea ciudat lui David , pentru că nu-l vazuse fără prietenii săi , sau alte persoane random din liceu . Se ridică încet , îndreptându-se cu tava lui spre acea masă. El îl observă , zâmbindu-i drăceşte , îi căzuse în plasă.
David se aşeză , înghițind încet în sec , nu voia să-l lase pe dubiosul din fața lui să-si dea seamă că îl speria de moarte să se afle aşa de aproape de el , chiar şi cu toți elevii din cantină , tot se simțea singur şi în pericol .-De ce te holbezi la mine? Întrebă fără să îl privească .
-Pentru că tu te holbezi la mine..
-Eu nu mă holbe..! Turui acesta imdignat , apoi se opri , reluând cu o voce calmă: Nu ştiu desptre ce vorbesti , eu nu ma holbez la tine..
-Ba daaa, îl contrazise pe un ton copilăresc
-Ba nu , nici nu te cunosc .
-Bine , m-ai prins . spuse el zâmbitor ,rezemându-şi capul în palma stângă , şi întinziând mâna dreaptă spre antebrațul lui David . Încerc să-mi amintesc cum arăți fără haine . continuă el , mângâindu-i usor pielea pe sub manşeta cămăşii
David îşi trase mâna , privindu-l fără expresie pe chip. Înspiră zgomotos , mijindu-se la el .
-Eşti un pedofil , spuse el , fără tragere de inima , fără tonalitate în voce .
-Exagerezi , sunt mai mare ca tine cu un an , poate doi .
-Ai încercat să mă violezi
-Eram beat .
-M-ai lovit .
-Eşti întreg , plus că şi tu m-ai lovit pe mine.
-Eşti un pervers .
-Asta nu pot nega , deci, ce ai zice dacă ne-am retrage într-o sală de clasă ca să discutăm mai amânunțit? Spuse el , lăsându-şi capul pe masă şi întinzându-şi mâinile spre ale lui David
-Nici măcar nu te cunosc ! El nu se mişcă atunci când băiatul începu să îl mângâie .
-N-am auzit un "nu" ! Remarcă el zâmbitor.
-Nu ai auzit nici un "da" .
-Eh , ce contează. Eu sunt Luca . Acum ne cunoaştem, mergem?
-Eşti tâmpit dacă ai impresia că o să devin "toaleta" ta .
-Ba o vei face.
-Nici pentru un milion de dolari .
-Oho, o vei face pe gratis si vei fi bine voitor , ba chiar ma vei ruga..mă vei implora să ți-o trag . Colțul gurii i se înălță pentru o fracțiune de secundă. David simți un fior trecându-i prin tot corpul. Se ridică de la masă ca un robot , se întoarse şi merse spre masa prietenilor săi . La ce se gândea , nu trebuia să vorbească cu el , ceea ce îi spusese nu sunase ca o amenințare , ci mai mult ca un lucru de care era sigur că se va întâmpla .
***
Taisa se descălță de bocanci cu ajutorul picioarelor , nederanjându-se să se mai aplece sau să mai dezlege şireturile . Îi împinse cu piciorul spre o grămadă de încălțări , făcând loc pe micul holişor din fața uşii. Se dezbrăcă din mers , aruncându-şi geaca pe spătarul scaunului din bucătărie . Era surprinsă că toate liminile erau aprinse , şi puțin nervoasă deoarece nu era nimeni ,iar afară era amiază. Se enervă la gândul că unul din frații ei , sau poate mai mulți plecaseră de la şcoală înaintea încheierii programului . Toți ajungeau acasă după ora 6 seara , iar vecina lor , doamna Judi, îl aducea pe Tibi la ora 5 . Stinse luminile şi porni spre scări , urcând în grabă , era curioasă , oare care netot era acasă la ora asta şi lăsa toate luminile aprinse? Se năpusti în camera băieților , altă lumină aprinsă , apăsă nervoasă întrerupătorul şi căută în toate camerele , dar nu era nimeni . Nervozitatea i se transformă în teamă . Apucă primul obiect care-i căzu la mână, o carte groasă de medicină , uitată de lume.Porni spre camera ei , i se părea că aude sunete de la parter ,din camere , dar nu le bagă în seamă , o luă la fugă pe scări , făcând extrem de multă gălăgie. Se repezi la uşa camerei ei , incuind-o imediat ce intră. Înlemni imediat ce observă trupul ce se lăfăia în căldura aşternuturilor ei cu Sailor Moon . Se apropie încet , strângând caretea atât de tare încât nodurile degetelor i se albiră. Câteva întrebări îi veniră în minte . Ce căuta fratele ei mai mare acasă la acea oră? De ce dormea în patul ei? Şi cel mai important , de ce era dezbrăcat .
Îl împunse încet cu colțul cărții îi braț, încercând să îl trezească .
-Hei , urâta adormită, trezeşte-te ! Îi atinse pielea fierbinte , lăsând un tremur să-i străbată corpul . Îl zgudui încet , apoi mai tare , dar el nu se trezi . Lăsă cartea pe noptiera de lângă pat , îndreptându-se spre dulap . Scoase o pereche de pantaloni scurti , pe care , cu siguranță, îi văzuse la Noel, şi un tricou la întâmplare . Îşi scoase helanca pe care o avea , observând că încă purta fular la gât , probabil că de aceea îi era aşa de cald . Desfăcu micul accesoriu , îndesându-l printre rândurile de haine . Îşi desfăcu sutienul , aruncându-l neglijentă în pat , punându-şi tricoul curat . Îşi desfăcu jeanşii , reuşind să îi scoată fără şosete , auzi un mic foşnet al fulgilor din perne în spatele ei şi se întoarse . Fratele ei o privea somnoros . Avea pielea roşte , plină de semne lăsete de aşternuturi . Chiar dacă se chinuia să-şi țină ochii deschişi , era conştient că sora lui era pe jumătate goala şi că nici el nu era mai presus .
-Ce faci acasă la ora asta? Întrebă el , trântindu-se în pat şi prefăcându-se că nu observase nimic .
-Asta e ora normală la care ajung acasă ,întrebarea e ce cauți tu acasă la ora asta ? Ea îşi îmbrăcă pantalonii , aruncându-se lângă el în pat
-Mi s-a făcut rău şi am plecat . Răspune el pe scurt .
-Ți-am spus că nu trebuia să mănânci iaururl ăla .
-Ei bine , nu m-ai oprit. Şi ca să nu mă întrebi tu , am venit aici pentru că un idiot a lăsat geamul deschis la noi în cameră şi a intrat frigul .
-Oh , ok . . . Şi acum eşti mai bine? Se interesă ea , îngrijorată , apropiindu-se de el şi îmbrățişându-l frățeşte . Chiar dacă ştia că nu exista o îmbrățişare frățească , nu pentru ea . Corpul lui era fierbinte , iar pielea îi era fină .
-Sunt ok , o să merg să dorm jos . Se ridică repede din pat şi la fel de repede se îndreptă spre uşă , încercând să o deschidă . Taisa mormăi un " e încuiat" dar el era deja afară .
Ea se puse îl locul în care cu cuteva secunde în urmă stătuse fratele ei, oftând adânc . Salteaua şi perna erau calde , chiar fierbinți , se încolăci între pături , inhalând parfumul lui , suspină.
CITEȘTI
Stay Away
Teen Fiction-Te iubesc , chiar te iubesc , după atâția ani în care te-am umilit şi m-ai umilit, după atâtea suferințe , după atâtea certuri şi lupte ca să putem fi împreună, mi-am dat seama că nu mai pot . Nu mai pot . . Te iubesc , dar nu e drept să fiu singur...