~2~

10 2 0
                                    

(Tijdens dat Emma aan het wachten is gebeurd dit in haar toekomstige klas )

*Leerkracht *

* Zoals jullie al weten komt er een    nieuwe leerling in onze klas , maar het is zo'n grote school dat we een vrijwilliger zoeken die een rondleiding wil geven aan haar . *

Oh zou ik mij aanbieden ik wil haar wel graag leren kennen,  toen ik haar zag was ik direct verkocht . Wat zou mijn vriendin er van zeggen ? Ik zeg wel gewoon dat ik geen les wauw . Het is eigenlijk niet gelogen . Ik steek snel mijn  hand op en heel de klas kijkt raar naar mij . De leerkracht noemt mijn naam en stuurt me naar het secretariaat waar Emma zit te wachten .
De hele klas zit te kijken naar mij als ik recht sta en mijn vriendin Laura kijkt vragend naar mij , snel zeg ik dat het voor geen les is als de meester met een leerling aan het praten is . Ik zie dat iedereen weer normaal kijkt en verder aan het praten zijn .

Is het nu zo'n rare gedachte om te denken om iemand anders te helpen , vraag ik me af als ik door de gang ben aan het wandelen ? Ja misschien komt het omdat ik van mijn vriendin niet echt veel mag . Als ik nu echt eerlijk ben ik lig helemaal onder de sloef .

Oke iedereen heeft gelijk mijn vriendin kan wel veel aandacht trekken maar bij mij is ze anders en dat zal niemand kunnen begrijpen . Ik moet wel toegeven dat die Emma een knappe is maar dat zal ik maar niet tegen Laura zeggen . 

Uiteindelijk kom ik aan bij het secretariaat en zie Emma zitten.

* Hey Emma , Ik ben Sander en ik kom je een rondleiding geven. *

* Euh Heii , Sander . Klopt het dat ik jou al heb aangesproken ? *

* Jep dat klopt toen je iets vroeg aan mij  , maar zullen we beginnen met de rondleiding ? *

* Ja is goed *


( Sorry voor het korte hoofdstuk maar
ik vind het vervelend als je steeds van persoon naar persoon moet switchen van gedachten , is niet zo leuk om te lezen denk ik ?  Ik hoop dat je het leuk vond xxx )

You've reached the end of published parts.

⏰ Last updated: Aug 16, 2016 ⏰

Add this story to your Library to get notified about new parts!

DRAMA LAMA ! Where stories live. Discover now