**Кьоя**
Станах от леглото и погледнах часовника - 15:27 е. Отидох в банята и си взех душ. Изсуших се и се облякох. След 10 - тина минути бях готов и с шофьора ми тръгнахме.
Междодругото казвам се Рин Кьоя, на 22 години съм, с най - добрия ми приятел сме нещо като дилари и имаме много пари. Той се казва Рьома и живеем заедно, защото имаме еднакви интереси. Къщата ни е доста голяма, имаме и прислужнически персонал, които поддържа къщата в прилично състояние. Естествено в някои стаи не се влиза! С него си имаме лично наши курви - мъжки курви. Ние сме им нещо като настоиници. После ще разберете! Ние се караме, обиждаме и даже бием, но много се обичама. А да от време на време се чукаме, но само за разнообразие. Обичаме малките ни курвички да страдат - това ни е тръпка, която толкова много ни възбужда! Рьома преди 2 дни си взе ново момченце - Ару. Не спира да ми се хвали, че било сладко, срамежливо, добре оформено и с голям пенис. Ние също сме много надарени, много! Сега и аз отивам! Там не е точно дом, по - скоро временно, защото родителите на децата са в други държави няма кой да ги гледа и те остават там докато навършат 18. Там ме познаваха и няма как да не ми дадат, защото имам гаранти и възможности!
**Кьоя**
Поогледах се и видях едно момче, което четеше книга. То е не много високо, сладко, хубаво и стегнато телце, и изглежда доста мило и свито. Точно каквото търся. Отидох при него:
-Здравей, аз съм Рин Кьоя. На теб как ти е името?
-З..здравейте. Казвам се Ю..ки.
Колко е сладък и миловиден. Направо не се здържам. Харесах го и отидох при дебеланката, която орежда нещата.
-Здравейте, искам да взема Юки!
(Вече се познаваме и няма нужда да се представям)
-Срамежливия Юки ли?
-Точно него!
-Добре...той е на 17 години и
-Кога мога да го взема - прекъснах я аз.
-Ами..утре по същото време?
-Чудесно, приятен ден!
-До виждане!
Мамицата му трябва да чакам до утре.**на следващия ден по същото време**
**Кьоя**Вече нямам търпение да взема ангелчето при мен.
С шофьора ми вече бяхме там. Момчето чака на двора с чантата си. Явно няма много неща.
-Здравей Юки! Дойдох да те взема, ще тръгваме ли?
Той нищо не каза и само ме последва. Дано си остане такъв след игричките ни! Миличкия ми не знае какво го чака. Влязохме в колата и започнах да го питам разни неща за да завържа разговор. Нали трябва да съм мил! По това как се държи няма нужда да го питам дали е правил секс, защото си личи че не. Пристигнах ме и го заведох до стаята му. Тя беше голяма и хубава с отделна баня и тоалетна.
-Харесва ли ти?
-Д..дда благодаря. - от срам докато говори срича.
-Вземи си душ и се измий!
Излязох от стаята преди да ми отговори, защото вече не издържам искам да го изпълня целия! Накарах го да се изкъпе, защото аз съм чист човек, а там може би се къпят рядко.
DU LIEST GERADE
Love Scene
FanfictionГерои: Кьоя, Юки, Рьома, Ару Нз какво описание да напиша Boyxboy Yaoi Смут Надявам се да ви хареса