Част 2

1.4K 77 9
                                    

**Юки**

  Какво не му е наред на тоя!? Защо ме насили? Извратеняк! Изглеждаше толкова мил и добър. Нещо яко му хлопа на тоя нещастник! Едва - едва помръдвам. Не можеше ли да бъде поне по - мил....но не мога да отрека, че изпитах някакво удоволствие. Как може? Тоя ми разпори задника, а на мен да ми хареса...хаха какви ги говоря!?

**някаде около 8**
**Юки**

  Усетих някаква ръка да мачка дупето ми. Кога съм заспал? Болката сега се понасяше по - лесно и можех да се обърна. Видях самодоволна усмивка на лицето на Кьоя. Изплаших се да не ме насили пак. Осъзнах, че съм гол и свих краката си, за да се прикрия.

- К..Кьоя? - казах го доста изплашен.
- Кьоя ли? Как може да ме наричаш по име? За теб съм господарю! Ясен ли съм? - усмивката съвсем бързо изчезна.

Без да кажа нищо гледах земята. Страх ме беше да го погледна в очите.

- Защо мълчиш миличък? Гледай ме в очите до като ти говоря! Кажи ми разбра ли?

Разбрах намека му.

- Да "господарю".
- Юки, Юки много си тесничък знаеш ли? - усмивката му пак се появи. - а колко ме възбуждаш с големите си и мили очички. Направо ми иде да те изчукам, но не съм толкова лош. Все пак днес ти беше за първи път и те боли. Но все пак ще ми духаш! Днес ти не свърши нали? Учудвам се, защото ти доставих удоволствие. Не искаше ли? Няма проблем днес ще ти помогна да свършиш, но утре вече не искам да се стискаш!
- Д..добре. - наистина се бях стискал. Добре, че днес поне няма да ме мъчи толкова, но утре ще е даже и по - лош
- Само да ти кажа миличък, че ти си моето курвенце и не искам опити да бягаш! Ако не се подчиняваш и се противиш ще става много по - лошо за теб! Ясен ли бях Юки? - едвам кимнах - Хайде сега да слизаме. Ще вечеряш.
- Н..но аз нямам дрехи.

"Господаря ми" се усмихна, отвори гардероба и ми даде дънки и боксерки. Попитах го за тениска.

- Ох Юки. На мен ми харесваш и гол, но теб те е срам от красивото ти тяло! Искам да гледам стегнатото ти коремче и няма да ти дам тениска!

Засрамих се и усетих как бузките ми горят. Той ми направи знак с ръка да слезем долу и аз го последвах. Вече бяхме в кухнята и видях масата, върху която имаше най - различни видове храна. Кьоя ми каза да седна и да ям. Нямаше да чакам втора покана, бях доста гладен. Той си наля уиски и седна срещу мен. Отпиваше бавно докато ме гледаше как ям. До като дъвчех салатата се задавих, защото усетих как кракът му се отърква около пакета ми. Поглех го, а той само ми се усмихваше. Беше ми приятно, опитвах да задържа стенанията си, но не успях. Изстенах толкова силно, че огласих цялата кухня. Това доста му хареса и започна по - грубо.

Love SceneTempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang