Vay be ben sadece bu tür gibi şeylerin filmlerde olduğunu zanederdim . Annem konuşmaya devam etti.
- Doğum gününüze 1 ay kaldı ve sizler köken soyundan geldiğiniz için güçlerin iz daha erken ortaya çıkıcak ve bu çok tehlikeli olabilir bir insanı öldüre bilirsiniz bunu en engellemek için size erkenden ders vermeye karar verdik .
-Peki bizim özelliklerimiz ne ve ne gibi dersler alıcaz okuldaki gibi olamaz her halde .
Diye bi soru yönelttim . Sorumu bu sefer amcam cevapladı .
- uzay ve masal melez yani vampir, kurt adam , büyücü , peri ve 4 elemente de hükmediyor çünkü annesi vampir, babaları kurt adam . Bu arada melezler Dünya daki herkesten güçlüler . Emre sen ise melezlerden sonraki en güçlü vampirsin ve ateş e lementine hüküme diyorsun . Deniz sen ise melezlerden sonraki en güçlü buyucusun ve suya hükmediyorsun . Ece sen ise köken peri olan masaldan sonraki yani uzayla sşdeger özelliklere sahip en güçlü perilerden birisin ve toprağa hukmediyosun. Buğra sen ise kurt adamsın melez lerden sonraki en güçlüsün ve havaya hukmediyosun .
Huh amma uzun konuştu ha ben Bu kadar konuşsam herhalde uzay tarafından ağzıma kokmuş çoraplarını sokmakla tehdit ederdi yiyorsa amcamı da tehdit etsin arkadaş herkesin gücü bana mı yetiyo , ben kendi kendime konuşurken amcamın ne anlattığını kaçırdım , neyse konuyu sonra özet bir şekilde Uzaya anlattırırım .
- Çocuklar yarın 6 'da derse başlicaz. dedi babam .
Neee ben o saatte biricik yatağından çıkamam .
- Anne ben o saatte biricik yatağımdan çıkamam. Bana bunu yapamazsınız nolur ya. Ece ise hemen atlayıp.
- Şimdi ben perisin ya kanatlarında olur yani olursa kanatlarım pembe olabilir mi nolur baba . Kızın düşundüğüne bak burda bize siz olağanüstü varlıksınız diyo o kanatlarım pembe olsun diyo , aslında benim ondan pek bir farkım yok bende hala uykuyu düşünüyorum olsun ama uyku çok önemli birşey . Bu sefer ben soru sordum annemkere
- Anne biz şimdi ben uzay ve emre kan mı içicez dedim anne ise başıyla onaylarken,
- Ama yemekte yiyeceksiniz kurt taraflarınız için ama emre için sadece kan içebilir ama yemekte isterse yiyebilir farketmez .
Annemler
Bize gidip uyumamızı saatin geç olduğunu söyledi be zaten uykuya aşık biri olduğum için direk yatağıma uçtum saniyeler sonra oradaydım ve bu fazla hızlı olmuştu hemde fazlasıyla 3-4 saniye sürmeden varmıştım . Galiba bunlar vampirlikle ilgili ama baya iyiymiş. Neyse yatağıma uçtum direk gel bana uykum , gel bana uykum .Vote verir ve yorum yaparsanız sevinirim. 😊😊😊
ŞİMDİ OKUDUĞUN
' Melez Kız
RandomMasal varol ve Uzay varol dünyanın en güçlü melezleri . Onlar dünyaya geldikleri zaman dünya ikiye ayrıldı karanlık taraf ve iyilerin tarafı olarak karanlık taraf yenilmez melezleri kendi tarafına çekip iyileri öldürmek istiyor. Melezler karanlık t...