1. bölüm

266 17 5
                                    

Alarmın çalmaya başladı . Bende alarmı durdurmaya çalıştım susmayına duvara fırlatıp kalktım baş belası uzayın beni değişik şekillerde uyandırmasını istemem . Banyoya gidip işlerimi hallettikten sonra . Giyinme odama gidip okul kıyafetlerini giydim . Çantamı alıp aşağıya indim annem ve babam kahvaltı ediyorlardı . Uzay hala uyuyomuş . Uzayı uyandırmaya gittim her sabah o mu beni değişik şekillerde uyandıracak sıra bende . Bir kova suyu alıp başından aşağı döktüm o şokla uzay yataktan aşağı düşerken. Ben gülmekten karnıma ağrılar girdi . Uzay bana sinirli bakışlarını gördükten sonra kaçmam gerektigini anladım
Aşağıya koşmaya başladım babam bizi hiç takmadan kahvaltıya devam ederken annem gözlerini devirdi çünkü bu bizim normal halimizde ben korkudan bahçeye doğru kaçarken uzayda arkamdan beni öldüreceğini boşuna kaçmamak gerektiğini başarıp duruyordu . Havuzun önümde durduğunda bana sırıtarak baktı ah salak kafam ( daha yeni mi anladın salak olduğunu ben her fırsatta sana salak olduğunu söylüyorum zaten ) )ya iç ses bi sus zaten canım burnunda bide senle mi ugrasamam ( (bende sana çok merakliyım gidiyorum bi daha gelmicem ) )siktir git bi daha gelme ( Ben iç sesle kavga ederken uzay bana daha çok yapışmıştı ben dalgınlıkla bi adım geriye gittim ve havza düştüm uzay benim düşüşüne kahkahayla güldü benim halime .

👥👥👥👥👥

O rezillikten sonra yedek okul kıyafetlerini giydim benim yüzümden okula geç kaldık . Bende uzayın inadına yavaş yavaş giyindim ama sınıfa girdiğim an pişman oldum göbeği kendinden büyük olan matematikçi bizi azarladı bide arada olmayan saçlarını düzeltilmiş gibi yapıyo manyakmı ne ya , azarlama işlemini bizim sırıtmamız hocanın ise sinirden kıpkırmızı olması sonucunda ,yerimize geçe bildik . Bizim bu halimize bütün sınıf gülmüştü bizimkilerin yanına gittik yani deniz ece buğra emre nın yanına gittik . Sevgili kuzenlerle eve gittik ben size söylemeyi unuttum hepimiz kuzeniz . Eve vardığımızda bizimke önemli bir şeyler konuşacaklarını söylediler çok ciddi bir biçimde bize bakıyorlardı biz gene ne yaptık diye düşünüyoduk ama bugün hiç bir şey yapmadıgımızdan emindik . Bizim insan olmadığımızı söylediklerinde kimse sasirtmamıştık çünkü anormal kişiliklerle sahip insanlardık bu yüzden haftada en az 4 kez ailelerimiz okula gelirdi çook sevdiğimiz ! Müdürü müzü ziyarete .
_ evet


Medyada masal

' Melez KızHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin