Ošklivé Ráno a Alex

673 7 3
                                    

Vzbudila jsem se,bylo něco okolo 7 ráno a já měla hlad,normálně vstávám do školy až po Sedmé ale co aspoň se půjdu vysprchovat tak jsem tedy vstala ustlala jsi postel, z velké skříně která byla ve zdi jsem si vzala čisté oblečení  do školy a šla do mojí docela dost velké koupelny, která byla černo bílá, šla jsem k mojí černé vaně která měla kulatý tvar a zapla světla které měnily barvu,pustila jsem teplou vodu a šla k umyvadlu.

Podívala jsem se na sebe do zrcadla a prohlížela se než se mi napusti vana.Na obličeji se mi objevilo pár nových pih s čeho nejsem moc nadšená pihatý obličej není zrovna ideální, rozpustila jsem si moje červeno růžové vlasy které nejsou moc dlouhé,jsem se svojí barvou vlasů moc spokojená líbí se mi to, z mých hnědozelených očí jsem si vybrala kontaktní čočky které jsem uložila do pouzdra.

Šla jsem k vaně a pustila studenou vodu do které jsem nalila jahodovou pěnu. Sundala jsem si pižamo a koukala jsem se do velkého zrcadla na svoje nahé tělo.Větší pevně kulatá prsa, trošku větší bříško které zdobilo piersing v pupíku, a moje nohy .... Jsou Tak odporné nemám mezi stehny žádnou mezeru..Strašně mě to štve od té doby co nehraji basketball jsem hodně ztloustla přibrala jsem 8kg!! A musím to zhubnout je mi ze mě špatně. Šla jsem vypnout vodu a vlezla do vany bylo 7:05 a já mám 30min čas být ve vaně s myšlenkami 

Přemýšlela jsem tak o všem možném hlavně o škole nemají mě tam zrovna dvakrát v lásce, jsme hodně bohatá rodina a oni mě mají za rozmazlenou ale není to tak! Sice máme peníze ale nepovyšujeme se tím nad ostatníma, jediný s kým se bavím je můj nejlepší kamarád Ben známé se od mala je to kamarád mého staršího bráchy Harryho.Vždy jsme si rozuměli a málem i spolu chodili ale pak jsme si řekli že to nemá cenu akorát by to zničilo naše přátelství.

Voda začala být studená a už byl i největší čas jít se připravit a tak jsem vylezla,černým ručníkem jsem se osušila vzala si krajkované černé spodní prádlo bílé roztrhané kalhoty červeno černou košili a šla si vyfoukat vlasy což mi zabralo nejvíce času.Když už jsem vlasy měla suché a rozčesané ve vysokém culíku tak jsem se šla namalovat,namalovala jsem si řasy udělala jemné linky s ocáskem,A dala rozjasňovač nad lícní kosti a mohla jsem vyrazit.

Šla jsem do pokoje a z druhé skříně vyndala černou kabelku a černé Nike boty.Z nabíječky u mojí postele jsem si vzala telefon a šla dolů do naší obrovské kuchyně. Doma nikdo nebyl tak jsem se nemusela vykecávat s toho proč si neberu svačinu. Místo sendviče jsem si vzala akorát kousek nakrájeného melouna z lednice a šla jsem do garáže kde jsem konec  vyhodila do koše,vzala si helmu klíčky od mojí motorky a jela do školy.

----Škola----

Otevřela jsem dveře od školy a na chodbě u automatů jsem viděla Bena jak se baví s Nikol,prošla jsem okolo nich a oba dva se zasmáli .... Co to má sakra znamenat!!! Diď ji nenávidí.... Jsem strašně nervózní... Šla jsem ke skříňkám pro učení a přiběhl za mnou Ben.

,,Ahoj Anitto... jak se máš??''
Znervotněl...

,,Víš co Bene? Řekni mi to rovnou nemám náladu na sladký kecy"

,,No jde o to že se už nemůžeme bavit.. Víš si moc fajn ale já začal chodit s Niky a víš že tě nemusí tak se měl ... A promiň"

Odchází.... Rychle jdu k němu a chytnu ho za zápěstí

,,To máš za To všechno!!""  ,,plesk!!"

Spadl k zemi.. Já mu dala facku co se to sakra se mnou děje?? Všichni se na nás otočili bylo mi hodně trapně ale Benovi asi víc.... Stoupl si musela jsem zaklonit hlavu protože je o dost výši než já... V jeho hnědých oči jsem viděla smutek a zároveň nenávist ...

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jan 18, 2017 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Šťastná a SvázanáKde žijí příběhy. Začni objevovat